Gå til innhold

Interessert eller vennlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann jeg liker og jeg var på samme fest nylig. Jeg hadde vært der en halvtime før han og noen kompiser kom. Han pratet i fem minutter med en kompis før han kom og satte seg ved siden av meg. Vi pratet sammen i kanskje 20min og deretter flere ganger i løpet av kvelden. Vi har aldri snakket så avslappet før, da jeg alltid har vært supernervøs. I løpet av de første 20min vi pratet sammen, fortalte han bl.a. noe han var stolt av ifht jobb og vi snakket om søsknene hans. Jeg har ikke opplevd han så personlig før. Da han fortalte om det på jobben, tok han hånden min og virket stolt og glad over å fortelle meg det. Vi har aldri kysset, er kun sammen med andre til stede og han har aldri sagt at han er interessert. Likevel har jeg en følelse av at han er det pga ting han forteller og hvordan han ser på meg. Kan jeg misforstå fordi jeg er forelsa, eller kan det være noe i magefølelsen? Noe jeg bør gjøre/ikke gjøre, tegn jeg bør se etter? Må legge til at han er sjenert ifht damer.

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mann jeg liker og jeg var på samme fest nylig. Jeg hadde vært der en halvtime før han og noen kompiser kom. Han pratet i fem minutter med en kompis før han kom og satte seg ved siden av meg. Vi pratet sammen i kanskje 20min og deretter flere ganger i løpet av kvelden. Vi har aldri snakket så avslappet før, da jeg alltid har vært supernervøs. I løpet av de første 20min vi pratet sammen, fortalte han bl.a. noe han var stolt av ifht jobb og vi snakket om søsknene hans. Jeg har ikke opplevd han så personlig før. Da han fortalte om det på jobben, tok han hånden min og virket stolt og glad over å fortelle meg det. Vi har aldri kysset, er kun sammen med andre til stede og han har aldri sagt at han er interessert. Likevel har jeg en følelse av at han er det pga ting han forteller og hvordan han ser på meg. Kan jeg misforstå fordi jeg er forelsa, eller kan det være noe i magefølelsen? Noe jeg bør gjøre/ikke gjøre, tegn jeg bør se etter? Må legge til at han er sjenert ifht damer.

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Neste fest, prøv å få kontakt med ham fra andre siden av rommet, smil flørtende å se om han smiler tilbake. Og se da spesielt på øynene. Når jeg er småforelska og hun smiler til meg så blir hele ansiktet mitt litt rart fordi jeg vil egentlig glise tilbake, men må liksom undertrykke det litt ;) Hvis hele ansiktet blir med på smilet betyr det han er glad for å se at du ser på ham og smiler, og det kan vel bare bety en ting?

Anonymous poster hash: fb87d...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Neste fest, prøv å få kontakt med ham fra andre siden av rommet, smil flørtende å se om han smiler tilbake. Og se da spesielt på øynene. Når jeg er småforelska og hun smiler til meg så blir hele ansiktet mitt litt rart fordi jeg vil egentlig glise tilbake, men må liksom undertrykke det litt ;) Hvis hele ansiktet blir med på smilet betyr det han er glad for å se at du ser på ham og smiler, og det kan vel bare bety en ting?

Anonymous poster hash: fb87d...eb7

nei det trenger ikke bety en ting. det kan bety flere ting. jeg kan smile med hele kroppen om jeg ser en person jeg liker. men det betyr ikke at jeg liker personen på DEN måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du han på facebook kan du jo spørre om han har lyst til å finne på noe med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fest, prøv å få kontakt med ham fra andre siden av rommet, smil flørtende å se om han smiler tilbake. Og se da spesielt på øynene. Når jeg er småforelska og hun smiler til meg så blir hele ansiktet mitt litt rart fordi jeg vil egentlig glise tilbake, men må liksom undertrykke det litt ;) Hvis hele ansiktet blir med på smilet betyr det han er glad for å se at du ser på ham og smiler, og det kan vel bare bety en ting?

Anonymous poster hash: fb87d...eb7

:enig:

Anonymous poster hash: ea75d...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fest, prøv å få kontakt med ham fra andre siden av rommet, smil flørtende å se om han smiler tilbake. Og se da spesielt på øynene. Når jeg er småforelska og hun smiler til meg så blir hele ansiktet mitt litt rart fordi jeg vil egentlig glise tilbake, men må liksom undertrykke det litt ;) Hvis hele ansiktet blir med på smilet betyr det han er glad for å se at du ser på ham og smiler, og det kan vel bare bety en ting?

Anonymous poster hash: fb87d...eb7

Takk, det skal jeg prøve på :) Jeg har lagt merke til at han av og til ser på meg når han tror jeg ikke ser det. Også hvis jeg snakker med en annen mann, som om han ikke liker det. Må legge til at det ikke er så ofte vi ser hverandre inn i øynene når vi snakker. Men det gjelder like mye meg som han. Jeg sliter litt med det generelt og spesielt med han jeg liker så godt. TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du han på facebook kan du jo spørre om han har lyst til å finne på noe med deg?

Ja, men det vet jeg ikke om jeg tør... TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det trenger ikke bety en ting. det kan bety flere ting. jeg kan smile med hele kroppen om jeg ser en person jeg liker. men det betyr ikke at jeg liker personen på DEN måten

Det er sant. Vanskelig det her. TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på flere råd og tanker også! Hva bør jeg se etter, finnes det noen "sikre" tegn? TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det vet jeg ikke om jeg tør... TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Du må gjøre det! jeg garanterer at om du følte at samtalen fløt effortlessly så gjorde nok han også sikkert det, det er sånn kommunikasjon fungerer.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjøre det! jeg garanterer at om du følte at samtalen fløt effortlessly så gjorde nok han også sikkert det, det er sånn kommunikasjon fungerer.

Ja, det føltes veldig bra! Jeg har kjent han noen år, men det var først nå vi hadde så avslapped, fine samtaler. Det må jo han ha merket også. Med mindre han bare er vennlig, da.. TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Nei, ikke dytt ham.

Anonymous poster hash: 72a80...310

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke dytt ham.

Anonymous poster hash: 72a80...310

Haha, neida, jeg er stort sett snill ;) TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han høres mer vennlig enn interessert ut...

Anonymous poster hash: 64cdd...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han høres mer vennlig enn interessert ut...

Anonymous poster hash: 64cdd...211

Det er det jeg er redd for. Men det er så vanskelig å tolke... TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tips til hva jeg bør se etter? TS

Anonymous poster hash: f0ed1...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...