Gå til innhold

Når møtte dere familie og venner til kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså for første gang. Og i hvilken sammenheng? Hvordan få dette minst mulig påtatt og kleint? :fnise:



Anonymous poster hash: cc84a...f56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han møtte min første gang jeg møtte han selv. :fnise: Vi snakka på nettet leenge, så kom han til meg(bor hjemme) og var der i 4 dager.



Anonymous poster hash: 38139...147
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde navnefest for barnet. Synes ikke det er naturlig å blande inn familie før man får barn.

Anonymous poster hash: 0379f...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene: på samme fest som vi ble kjent.

Foreldra: Vi hadde holdt på i ca 3 mnd. Vi hadde akkurat kommet hjem fra butikken og jeg sto og lagde mat da mora, faren og broren brått sto i døråpningen. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte de etter ca et halvt år. Vi spiste pizza ute med foreldrene og søsteren hans og så dro vi hjem til foreldrene og spiste dessert og drakk kaffe. Veldig koselig!

Vennene har jeg truffet litt etter hvert her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi ble sammen faktisk. Vi ble sammen mens vi gikk på ungdomsskolen, og fortsatt bodd hjemme, så når vi var på besøk til hverandre møtte ci familien. Møtte også hans kusiner og fettere mens jeg var der en gang, før vi ble sammen. Resten av familien min møtte han ca 2 mnd senere i familiebesøk, men pga at folk bor litt overalt så har han ikke møtte alle ennå. Har møtt alle hans slektninger. Han har møtte alle mine venner, og jeg har møtte alle hans, men ikke snakket/vært med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte han på fest med felles venner, så mange av vennene hans kjente jeg jo fra før av. Foreldrene hans bor ikke så langt fra meg, så jeg ble invitert på middag der når vi hadde vært sammen i noen måneder. Veldig hyggelig!! :)

Anonymous poster hash: eaee7...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte vennene hans litt etterhvert, typisk møtes på konsert/bar, ut å spise, kafe etc.. Jeg var jo der på besøk i hjemlandet hans, så første uka var vi litt opptatt :yvonne:

Søstera hans var den første jeg møtte, siden de er i samme vennegjeng, så da ble hun med på den ut å spise-greia. Foreldrene hans var vi å spiste lunsj sammen med (det var kleeeint), og så ble det noen middager utover oppholdet.. Det var vel i uke 2-3 av oppholdet mitt tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her møtte jeg bestekompisen hans, før jeg møtte han. Siden han datet min bestevenninne. Derfor ble det og naturlig, og treffe hans kompiser ganske raskt etter vi ble sammen.

Men familien hans fikk jeg ikke møte i løpet av de to årene vi var sammen. Synes det var rart, da familien bodde i samme by som oss, og han traff de jevnlig. Men det ble jo slutt og, så kanskje det var en grunn til det.



Anonymous poster hash: 00640...f6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte vell foreldrene til hverandre sånn ca 6 mnder etter at vi ble sammen, men var ikke kleint da :)

Liker foreldre hans, og kommer godt over ens så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte moren hans før vi begynte å date, da jeg tilfedigvis var innom butikken hun jobbet i og vi ble stående og prate. Visste ikke da at det var hans mor.

Resten av hverandres familie har vi møtt litt sånn etterhvert. Har ikke tatt tiden egentlig, bare tatt det som det kommer og hva som føltes naturlig.

Anonymous poster hash: f04b4...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde vært sammen noen uker. Møtte hele slekta hans i forbindelse med en familie feiring.



Anonymous poster hash: c1468...35e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien og de fleste vennene hans bor langt vekk. Jeg snakket med søstera hans på skype en gang de hadde en samtale der. Da hadde vi vel vært sammen i ca 2 uker. Snakket med venner av han på samme måte. Snakket med mora hans på tlf en dag han snakket med henne. Da hadde vi vært sammen i 1,5 mnd..

Kompiser fra jobb møtte jeg etter ca en uke.

Mine nærmeste bor også langt vekk. Men han møtte tante, onkel, noen kusiner og fettere etter ca en mnd.

Og noen venner/kjente etter ca 3 uker. Da begynte jeg å si at han kunne være her selv om jeg fikk besøk. Før kom han gjerne hit tidlig på ettermiddagen, så sa jeg at jeg fikk besøk kl 19 f.eks, så han dro hjem da, og kom kanskje tilbake utpå kvelden:p

Synes det er veldig fint å inkludere hverandre litt tidlig. Men det kommer litt an på.. I tidligere forhold har ikke det føltes like riktig.



Anonymous poster hash: 2c6e4...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møte foreldrene hans før vi ble offisielt sammen. Vi var på "søndagstur" i nærheten av der de skulle være et par uker den sommeren, så stakk innom for å si hei :) Han møtte moren min etter at vi hadde bodd sammen et halvt års tid og faren min bare sånn tilfeldig etter vi hadde bodd sammen ca 1 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte foreldre og søsken før vi ble sammen. Han bodde hjemme på den tiden, så møtte dem når jeg var på besøk hos han. Han traff mine på samme måte. Sa aldri til foreldrene våre at vi var kjærester, siden de skjønte det selv ☺️ Hverandres venner traff vi på fester og i andre sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både jeg og han møtte vennene til hverandre før vi ble offisielt sammen. Familien hans møtte jeg vel et par uker etter, og han møtte hele slekten min uken etter vi ble et par :fnise: Familietreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Han møtte mine, familie og venner mens vi fortsatt bare datet. Jeg har ikke truffet noen på hans side utenom barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var venner i mange år før vi ble sammen, så kjente mange av hverandres venner. Moren til kjæresten hadde jeg møtt et par ganger tilfeldig før vi ble sammen.

Møtte henne ikke igjen før jeg var høygravid og besøkte kjæresten på sykehuset når han var innlagt. Da kom hun innom. Etter det møtte jeg ikke henne eller noen andre av familiemedlemmene hans før et par uker etter at jeg hadde født.

Nå treffer jeg de innimellom, ca 2-3 ganger i måneden.

Anonymous poster hash: 9dc21...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Jeg ble invitert i familieselskap allerede før vi offisielt var et par..

Det var kleint.

Jeg er ikke typen til å snakke så mye når jeg ikke kjenner menneskene, og når det i tillegg var faren hans, to søskenbarn, to søskenbarn og deres samboere, så fikk jeg mildt sagt prestasjonsangst ;P

Greide å søle til bestemora hans sin nye hvite finduk med rødvin da... Ellers gikk det jo fint. Har et bra forhold til henne den dag i dag 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...