Gå til innhold

Angrer dere på skilsmissen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angrer du noen gang på at du gikk ifra din ektefelle? I tilfelle hvorfor?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angrer du noen gang på at du gikk ifra din ektefelle? I tilfelle hvorfor?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Ja hver dag. Den nye jeg gikk til viste seg å være en manipulerende f**** som fikk meg til å tro at det beste jeg kunne gjøre for ungene var å holde meg unna. Angrer :( nå sitter jeg alene i en hybeleilighet uten familien min, blakk som ett vondt år å har ingen andre å skylde på enn meg selv. Ungene er forbanna på meg og ekskona er ferdig med meg, så dette lover bra.

Anonymous poster hash: c5a1d...1f1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre spm vil dele?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke gift men kjærester. Forlot han fordi gresset så grønnere ut med enn annen, type drømmemann.. Helt til vi hadde vært sammen noen mnd, var ikke noe tak i han og oppførte seg som ei suttrete lita jente. Alt han gjorde sammenlignet jeg med eksen min. gjorde d slutt, og heldigvis tok eksen min opp kontakt og vi er nå på god vei til noe mer. gud som jeg angret på at jeg gikk fra han den gangen - han var... ER min soulmate😊 han "drømmemannen" som jeg dumpa har jeg da ingen kontakt med... Helt greit 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri.



Anonymous poster hash: 45a1f...2c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke gift men kjærester. Forlot han fordi gresset så grønnere ut med enn annen, type drømmemann.. Helt til vi hadde vært sammen noen mnd, var ikke noe tak i han og oppførte seg som ei suttrete lita jente. Alt han gjorde sammenlignet jeg med eksen min. gjorde d slutt, og heldigvis tok eksen min opp kontakt og vi er nå på god vei til noe mer. gud som jeg angret på at jeg gikk fra han den gangen - han var... ER min soulmate😊 han "drømmemannen" som jeg dumpa har jeg da ingen kontakt med... Helt greit 😂

Er det noe å angre på at du valgte å gå?

Sånn jeg ser det fikk du en god realitetssjekk, og skjønte i tide at det du hadde var bra. Hadde du latt være å gå, er jeg ganske sikker på at du hadde drømt deg bort og lurt på hvotdan det kunne ha blitt med han andre. Til slutt hadde du kanskje gått lei samboeren likevel.

Så du skal i grunn være glad for den erfaringen. Nå VET du til en annen gang (for det vil alltids dukke opp nye, attraktive menn) at det du har er bedre enn på andre siden.

Anonymous poster hash: de40c...819

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe å angre på at du valgte å gå?

Sånn jeg ser det fikk du en god realitetssjekk, og skjønte i tide at det du hadde var bra. Hadde du latt være å gå, er jeg ganske sikker på at du hadde drømt deg bort og lurt på hvotdan det kunne ha blitt med han andre. Til slutt hadde du kanskje gått lei samboeren likevel.

Så du skal i grunn være glad for den erfaringen. Nå VET du til en annen gang (for det vil alltids dukke opp nye, attraktive menn) at det du har er bedre enn på andre siden.

Anonymous poster hash: de40c...819

Det er nemlig slik jeg har det nå. Går hver eneste dag å tenker på en spesiell som jeg ble forelsket i. Vi har ikke hatt hatt kontakt siden september i fjor men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han!!!! Men så er det SÅ vanskelig å rive familien fra hverandre!!!!!!!

What to do?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nemlig slik jeg har det nå. Går hver eneste dag å tenker på en spesiell som jeg ble forelsket i. Vi har ikke hatt hatt kontakt siden september i fjor men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han!!!! Men så er det SÅ vanskelig å rive familien fra hverandre!!!!!!!

What to do?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Jeg er også forelsket i en annen, men vil aldri ødelegge familien min ved å gå. Jeg vet forelsker går over, og har erfaring med at de jeg er forelsket i sjelden er så utrolig fantastiske som jeg tror da jeg er midt i forelskelses-rusen. Er forelskelsen viktigere for deg enn å holde familien sammen? Har du det greit/fint i forholdet?

Anonymous poster hash: cdc55...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forelsket i en annen, men vil aldri ødelegge familien min ved å gå. Jeg vet forelsker går over, og har erfaring med at de jeg er forelsket i sjelden er så utrolig fantastiske som jeg tror da jeg er midt i forelskelses-rusen. Er forelskelsen viktigere for deg enn å holde familien sammen? Har du det greit/fint i forholdet?

Anonymous poster hash: cdc55...d56

Hverdagene går greit, men jeg føler ingen ting for mannen min lenger!!! Men så er det disse barna da 😢

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender når livet er som tyngst. Det er 20 år siden vi ble skilt, og mens jeg har rotet det til for meg på mange måter, lever han på den grønne gren. Det som er rart, er at tankene om anger ikke har dukket opp før nå i det siste. Jeg er rar...



Anonymous poster hash: e916c...88e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Var det du som gikk? Klarer du deg bra økonomisk?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det du som gikk? Klarer du deg bra økonomisk?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Ja, eller, han tok vel valget selv ved å gjøre som han gjorde.

Jeg klarer meg godt økonomisk da vi hadde fullt særeie. Jeg har bedre økonomi nå siden jeg ikke lenger trenger å forsørge noen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller, han tok vel valget selv ved å gjøre som han gjorde.

Jeg klarer meg godt økonomisk da vi hadde fullt særeie. Jeg har bedre økonomi nå siden jeg ikke lenger trenger å forsørge noen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Har dere barn sammen? Hvordan tok de det? Hvor gamle var de?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere barn sammen? Hvordan tok de det? Hvor gamle var de?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Nei, vi har ingen barn sammen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk tidligere...

Hva ble bedre? Var du usikker lenge før du tok steget? Har dere barn?

Anonymous poster hash: 83d57...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letteste svaret i verden å svare på:

NEI

Jeg skulle ha gått MYE tidligere, men man vil jo gjerne ... Men herregud nei, jeg har ikke angret et sekund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hver dag. Den nye jeg gikk til viste seg å være en manipulerende f**** som fikk meg til å tro at det beste jeg kunne gjøre for ungene var å holde meg unna. Angrer :( nå sitter jeg alene i en hybeleilighet uten familien min, blakk som ett vondt år å har ingen andre å skylde på enn meg selv. Ungene er forbanna på meg og ekskona er ferdig med meg, så dette lover bra.

Anonymous poster hash: c5a1d...1f1

Hvorfor valgte du å gå?

Anonymous poster hash: f09ed...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...