Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner, jenter! :hoppe: Dere er gode :klemmer:

__

Kvelden var helt okei, og ungen var i seng halv elleve tror jeg. Men etter ammingen kvart på to så var han urolig han hadde ubehag. Han hadde ikke direkte smerter, men nok ubehag til at jeg måtte holde på han. Ikke før halv fem fikk jeg han til å sove. Tror ubehaget skyldtes at han slet med en diger bæsjebleie, som forøvrig var grønn den også. Er jammen mye gørr som har samlet seg i tarmene hans med de blokkeringene.

I dag har han for det meste vært rolig, men har nå hatt litt ubehag og plagdes litt. Nå krysser jeg bare fingre for at dette ubehgaet er pga. tarmene som "renser" seg. Har vært så utrolig sliten i dag pga. lite søvn. Seks timer som har vært delt opp av et tretimers nattevåk. :sukk: Men har fått sovet kanskje tre kvarter nå, så føler meg litt bedre.

Men konklusjonen er: Jeg vet enda ikke om osteopaten har hatt effekt. Hvis han får vondt i kveld så kan det fortsatt hende at osteopaten har hjulpet, for i dag har jeg spist røstipoteter, og det er det løk i. Tok sjansen i og med at han har taklet tacokrydder, grillkrydder og carbonara, som alt er løkpulver i. Må jo prøve meg litt fram, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ;)

Jeg fikk penger hos foreldre, morgenkåpe og badevekt (var jeg som ville ha den altså, så var ikke noe hinting :ler: ) pluss at han tok seg fra fra jobb som en overaskelse og laget biffmiddag hos kjæresten min, og klær hos svigers. :) Har et par gaver til som jeg skal åpne i ettermiddag.

__

Skrikefri kveld OG natt :nigo: Deilig! :) La han halv ti etter kveldsamming, også ammet vi halv et og halv seks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som en fantastisk natt! :hoppendeglad: Det er sånn det skal være altså. :nigo: (og så kjenner jeg at jeg er litt misunnelig, for sånn har ikke vi det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som en fantastisk natt! :hoppendeglad: Det er sånn det skal være altså. :nigo: (og så kjenner jeg at jeg er litt misunnelig, for sånn har ikke vi det :fnise: )

Ja jeg skal virkelig nyte det! For man vet jo aldr når/om det snur! :)

Nå sover han ute i vogna..Så jeg må vel prøve å duppe litt jeg også. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odin veier 6,5 kg :hakeslepp: dvs. han har lagt på seg 1,7 kg siden fødsel. Også er han ca 62 cm. 11 cm mer enn fødsel.

Kraftpluggen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye han har vokst :hakeslepp:

Trodde min gutt var stor jeg, men Odin slår han der gitt :fnise:

Er litt misunnelig på den natten der, men dere fortjente den virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket: Jøss, han er jo større enn A var jo, og hun er svær. :fnise: Store, fine Odin. :rodmer:

Jaa han er en skikkelig blubbegutt! :rodmer:

Pappaen er en kraftig kar, så vil tro O arver han litt der, da. :jepp: Veldig høy, og kraftig beinbygning.

Så mye han har vokst :hakeslepp:

Trodde min gutt var stor jeg, men Odin slår han der gitt :fnise:

Er litt misunnelig på den natten der, men dere fortjente den virkelig.

Hihi, ja han slår de fleste tror jeg :ler: Men ikke meg da. Hvis mamma husker rett, så veide jeg over 7 kg på seksukerskontrollen :hakeslepp: Men jeg er overhode ikke stor av meg nå, så det har vel strengt tatt ikke noe å si? :klo: Bare litt vemodig da. Han blir jo stor enda fortere enn mange andre sine babyer.. :gjeiper:

Det var en deilig natt, ja! :jepp: Med en baby på en måned så kan jeg virkelg ikke klage på den altså. Blir jo spennende å se hvordan det blir i kveld/natt. :) Jo flere netter på rad nå hvor det eventuelt ikke er magevondt, jo mer opptimistisk blir jeg i forhold til at osteopaten virkelig har hjulpet. Tørr enda ikke håpe for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hjelpes! :hakeslepp:

Stor og lang han, men nå er jo du ganske høy også. C hadde gått opp 2 kg på 2 måneder, ikke verst for ei lita jente. :fnise: Hu prater høl i hodet på far sin nå, og drar i fingerne hans. :rodmer:

Jeg håper for dere at osteopaten faktisk hjalp, for O sin skyld. Det høres ut som det er en forbedring, og det er jo godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en vekst lille Odin har da! Imponerende altså :fnise:

Han slekter nok kanskje på faren sin. Og så er det vel ikke helt uvanlig at de vokser litt i rykk og napp heller, så kan jo hende han roer seg litt en periode også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var lit av en vektøkning :fnise: Store gutten til Teriyaki.

Hørtes ut som en fin bursdag :)

Så bra at dere har hatt en fin natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...