Gå til innhold

Hvorfor ble ikke jeg helbredet?


Gjest Turboguri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest graceland
Hadde jeg blitt helbredet hadde jeg blitt lei meg. Håper aldri min bestemor lykkes med dette.

La oss ikke håpe d. Det hadde vært dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men...

Adam og Eva fikk vel bare sønner. Hvordan formerte de seg? Fødte deres mor bara deres, eller hadde man mannefødsel, hvor mennene først utførte homofile handlinger...?

Til ts: Du er ikke syk. Vær stolt av deg selv! :klem:

Neida, de fikk mange barn, både sønner og døtre. Adam ble 930 år, så de fikk nok oppleve en lang rekke generasjoner av sin arverekke før de gikk bort...

Står i 1. mosebok kapittel 5

Hilsen et av Jehovas Vitner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de fikk mange barn, både sønner og døtre. Adam ble 930 år, så de fikk nok oppleve en lang rekke generasjoner av sin arverekke før de gikk bort...

Står i 1. mosebok kapittel 5

Hilsen et av Jehovas Vitner

Drakk vel mye tran og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de fikk mange barn, både sønner og døtre. Adam ble 930 år, så de fikk nok oppleve en lang rekke generasjoner av sin arverekke før de gikk bort...

Står i 1. mosebok kapittel 5

Hilsen et av Jehovas Vitner

Og du tror på at noen kan bli nesten tusen år gamle? Kroppen vår er ikke bygd for å vare så lenge, vet du. Det er faktisk umulig med den kroppen vi har. Kanskje du tror at Adam hadde en supermann-kropp, sånn som i tegneserier og på film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror på at noen kan bli nesten tusen år gamle? Kroppen vår er ikke bygd for å vare så lenge, vet du. Det er faktisk umulig med den kroppen vi har. Kanskje du tror at Adam hadde en supermann-kropp, sånn som i tegneserier og på film?

Men Alv'er kan jo bli så gammle. Kanskje han egentil var alv, det er ikkje alltid så lett å se de spisse ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_RPM_*

Blir en del mindre bekymringer når det gjelder sykdom når man tror på Jesus evangeliet om at Gud helbreder og gjør godt.

P.S er ikke så mye innpå KG for tiden fordi jeg ikke har internett lenger. Men synes det er et hyggelig forum med et stort utvalg av forskjellige mennesker og meninger. And kids, don't do drugs. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Alv'er kan jo bli så gammle. Kanskje han egentil var alv, det er ikkje alltid så lett å se de spisse ørene :)

Det blir de. Jeg er jo blitt 250 allerede, sånn pluss/minus.

Jeg tror du har fått svaret ditt trådstarter. Det feiler deg jo ingenting, så hvordan skulle du da bli helbredet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror på at noen kan bli nesten tusen år gamle? Kroppen vår er ikke bygd for å vare så lenge, vet du. Det er faktisk umulig med den kroppen vi har. Kanskje du tror at Adam hadde en supermann-kropp, sånn som i tegneserier og på film?

Hvis du har lest GT i Bibelen, så vil du se at den høye alderen på menneskene avtok etterhvert som synden tiltok.

Se bare på de landene som i dag fornekter Guds eksistens, eks. Nord-Korea og andre asiatiske land, men også muslimske land.

Det kan være lettvint å skylde på fattigdom, men hvorfor er det fattigdom i disse landene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lest GT i Bibelen, så vil du se at den høye alderen på menneskene avtok etterhvert som synden tiltok.

Se bare på de landene som i dag fornekter Guds eksistens, eks. Nord-Korea og andre asiatiske land, men også muslimske land.

Det kan være lettvint å skylde på fattigdom, men hvorfor er det fattigdom i disse landene?

Igjen.. jeg synes synd på deg kr-øst. jeg syns det er trist at du ikke har større forståelse for verden enn det som utspiller seg mellom utgangsdøra di og bedehuset.

Endret av Donnie Darko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lest GT i Bibelen, så vil du se at den høye alderen på menneskene avtok etterhvert som synden tiltok.

Se bare på de landene som i dag fornekter Guds eksistens, eks. Nord-Korea og andre asiatiske land, men også muslimske land.

Det kan være lettvint å skylde på fattigdom, men hvorfor er det fattigdom i disse landene?

Jeg dauer :ler: Snakk om å dumme seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen.. jeg synes synd på deg kr-øst. jeg syns det er trist at du ikke har større forståelse for verden enn det som utspiller seg mellom utgangsdøra di og bedehuset.

Så det er altså der du befinner deg, siden jeg stadig får nye opplysninger fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...