Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Nei man kan ikke ta alle kamper.. Jeg har begynt å gi opp litt for lett, orker liksom ikke all kranglingen akkurat nå. Kanskje på tide at pappan tar litt mer tak... Dessuten er det jo litt koselig at de faktisk har tid til å sitte på fanget enda også da, selv om det betyr at man ikke får spist noe særlig selv! ;) Tenk når de blir 15 og ikke en gang vil være med på ferie! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå gjør det ikke noe med litt ekstra kos nei ;)

Tør ikke å tenke på at lita en han blir 15.. Akkurat nå er hun ekstremt opptatt av at søskenbarna går på skolen og skulle helst begynt der i forrige uke hun også. Skulle sett uttrykket hennes da faren fortalte henne at man måtte være seks pr og ikke bruke bleie for å kunne gå på skolen :skratte: Priceless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det må virke veldig langt opp og fram for henne!! Lille er glad for at han ikke trenger å gjøre lekser.. Når storebrødrene svetter sliter og jeg spør om han også vil gjøre lekser, sier han bestemt "nei takk!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::hjerte: Det er greit at de ikke har det for travelt med å bli store. Snuppa ville begynne på skolen når hun var to.

Har også en, som riktig nok bare er året, men 14kg og sterk som bare det, som har egne meninger om stell, bleieskift og påkledning. Blir helt matt og svett noen ganger. Dèt er styrketrening det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det må virke veldig langt opp og fram for henne!! Lille er glad for at han ikke trenger å gjøre lekser.. Når storebrødrene svetter sliter og jeg spør om han også vil gjøre lekser, sier han bestemt "nei takk!" :fnise:

Han har skjønt det ;) Godt han har fire år igjen før skolestart.

Lita har begynt å forhandle, jeg sa at det var fire år til hun kunne begynne på skolen og da svarer hun så fint "nei mamma, tre"

Hun trives godt i bhg i alle fall, i dag har de hatt musikklærer på besøk med mange instrumenter- stor stas for hele gjengen.

Du er stadig i tankene mine! :klemmer:

:hug:

:ler::hjerte: Det er greit at de ikke har det for travelt med å bli store. Snuppa ville begynne på skolen når hun var to.

Har også en, som riktig nok bare er året, men 14kg og sterk som bare det, som har egne meninger om stell, bleieskift og påkledning. Blir helt matt og svett noen ganger. Dèt er styrketrening det!

De har godt av å bare være barn litt lenger enn to år ja ;)

Stor, sterk kar du har, blir svett av min på knappe 11 kg.

I dag har jeg gjort noe så spennende som å rydde matskapene på kjøkkenet, når vi flytter en gang skal vi ha hyller som skal trekkes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyller er meningsløse hvis de ikke kan trekkes ut! Garderobeskap er oppskriften på altfor mye klær (pga at man aldri finne det som ligger innerst)... Neste gang jeg skal lage kjøkken skal jeg tilogmed ha uttrekks-kjøleskap i underskap! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes dritt blødninger :kjefte: Har hatt to blødningsfrie dager, men nå renner det igjen. Ka e meningen med det liksom?? Hæ? Var forresten blødningsfri fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag. De to siste dagene har jeg tom hatt elaktig slim. Denne kroppen skal ikke være lett å forstå seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Lykke til hos legen - håper du får noen svar! Dritt med sånne ustabile blødninger...... Uforutsigbart og upraktisk! :klemmer:

:hug:

Blogg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk greit hos legen :) Står mer i bloggen.

Jeg lovet meg selv ikke å klage over at kroppen har kommet på rett kjøl etter fødselen,

men når jeg knapt klarer å bruke magemusklene pga helsikens endometriose smerter under el da :kjempesinna::kjefte: altså. Dritt endo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten i dag, lita skulle bar ligge/sitte på meg i natt. Skjønner ikke hvorfor hun våner på nettene og er lys våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har vi brent lys for englene til Nilla her i heimen.

Brenner lys for de to som skulle ha vært fem år i dag. Nillas små engler.

"You know how new parents look into the window and look at their children at the maternity center and share with other parents in excitement? What if our angels are gathering around looking down at us, showing us off for beeing so strong and saying "my moms awsome, which ones yours?""

Kjære snilleste Pusilusa som tenker på andre midt i sin egen sorg. :hug:

1 mnd siden, skulle vært to mnd til.

:hug: :hug:

Tenker på deg til stadighet, du vet vel det? *sender gode tanker over sjøen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære snilleste Pusilusa som tenker på andre midt i sin egen sorg. :hug:

:hug: :hug:

Tenker på deg til stadighet, du vet vel det? *sender gode tanker over sjøen*

Gode Nilla :hug:

:klemmer:

:klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kveld, stearinlys, hekling, sjokkis, chips og stjernekamp.

I morgen blir det turmarsj i nabogrenden med varm lunsj etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...