Gå til innhold

Juvel gifter seg - høstbryllup 2015 :)


Juvel

Anbefalte innlegg

Vi elsker høsten. Vi elsker fargene, stemningen og maten. Derfor gifter vi oss 31.10.15. 2 år er lenge til, men jeg har skjønt at det er et hav av muligheter når det kommer til bryllupsplanlegging. Kaker, kjoler, gjester, invitasjoner ++.. Her må jeg rett og slett starte tidlig!

Vi gifter oss på Halloween og min forlovede fikk bakoversveis da jeg foreslo denne datoen. Han som vanligvis er rolig og fattet og stort sett enig i alle mine forslag :fnise:

Jeg fikk forklart ham at det ikke ville være Halloween som var tema, men at vi går for et skikkelig høsttema til vielse, middag og kaffe - og at vi kanskje kan dra frem noen skumle elementer på festen etterpå når gamlingene har dratt hjem. Pipen fikk straks en annen låt og vi klarte å bli enige. Om 2 år er jeg en gift kvinne :laugh:

Så, kjære dagbok. Du skal få mye å holde orden på i tiden fremover. Jeg gleder meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig! :laugh: Velkommen hit! Jeg har heldigvis veldig god tid på meg, og det er jeg veldig glad for :) Vi er 2 studenter hvor den ene er ferdigutdannet til sommeren. Derfor tenkte vi at vi skulle starte å planlegge og spare allerede nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig! Skjønner godt dere vil ha det på den tiden! Gleder meg til å høre mer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig! Skjønner godt dere vil ha det på den tiden! Gleder meg til å høre mer :)

Takk :laugh: Enkelte var litt skeptisk til et høstbryllup, og jeg fikk høre det. Men jeg og mannen min er heldigvis enige. Det er vår favorittårstid! Ser for meg en skikkelig lun stemning, masse levende lys og høstfarger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi tittet litt rundt og prøvd å sette en ramme rundt bryllupet. Jeg har klart å få en bitteliten oversikt over hvordan dette kan se ut ;) Ingenting er foreløpig booket.. Men løse planer er vel bedre enn ingenting det? Pinterest er forøvrig helt fantastisk! Kommer nok til å bruke mye tid der etterhvert :)

Dato: 31.10.2015

Reservedato: 30.01.2016

Tema: Høst – mørkelilla/lilla toner, mørkerødt, orange og creme.

Reservetema: Senhøst/vinter - mørkelilla/lilla toner, mørkerødt, sølv og hvitt. (?)

By: Skien.

Sted: Ulefoss gård, Høyers hotell eller Villa Fløyen.

Kirke: Skien Kirke eller Bamble Kirke.

Forlovere: Begge forloverne er valgt.

Budsjett: Ca. 120 000 ,-

Gjester: Ca. 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Må si jeg digger bryllup som er litt annerledes!! Og utrolig spenstigt at dere tar det om høsten :)

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...