Gå til innhold

tjuesju millioner etthundre og åttetusen sekunder ..


Petalouda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk :)

Det eneste ankepunktet jeg har på kjolen er at det fortsatt er nesten ti måneder igjen. Er det ikke altfor tidlig å bestemme seg? Jeg hadde gledet meg til denne prosessen, til å bruke tid på den, til å prøve og lete og kjenne på følelsen av mange kjoler.. Og jeg har fortsatt flere salonger, flere kjolemerker jeg har lyst til å prøve. Men så syns jeg lissom det blir umulig å toppe denne, med den følelsen den ga meg. Har uendelig lyst til å kjøpe den bare for å sikre meg, men så er jeg så redd for å angre.

Jeg er klar for kjolen men ikke for å slippe taket i prosessen ... makes any sense .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått vite at kirken er ledig på ønsket tidspunkt ... og så har jeg spurt min datter om hun vil være min forlover. Og det vil hun - hurra :)

Kjæresten spurte sin forlover i går, og han svarte jublende ja han også, så nå er det bare lykke og velstand i heimen :)

Jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg tenker akkurat som deg i dag ift til å finne drømmekjolen så tidlig. Jeg har drømt om dette så lenge, og så falt jeg pladask for andre kjolen jeg prøvde :daane: Var dette alt, liksom? Men jeg fikk forsikringer om at de kan få tak i kjolen da, så jeg har fram til jul på meg.

Du har jo allerede prøvd litt, så om du får godkjenning av venninna så ville jeg gått for det om jeg var deg :jepp:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg den blir, så fin som den er.. Helt nydelig..

Tusen takk :) falt jo ganske lett for den fineste i første prøverunde også, men ikke sånn som jeg falt for denne. Hmm, mistenker at butikkdamen hadde magiske speil, for jeg ble virkelig fiiiin altså *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tenker akkurat som deg i dag ift til å finne drømmekjolen så tidlig. Jeg har drømt om dette så lenge, og så falt jeg pladask for andre kjolen jeg prøvde :daane: Var dette alt, liksom? Men jeg fikk forsikringer om at de kan få tak i kjolen da, så jeg har fram til jul på meg.

Du har jo allerede prøvd litt, så om du får godkjenning av venninna så ville jeg gått for det om jeg var deg :jepp:

skal dra på to butikker til og prøve, for jeg må ha mer sammenligningsgrunnlag kjenner jeg. Og så tror jeg at jeg uansett skal vente til etter høstferien, og så dra tilbake og prøve den på nytt - og se om den fortsatt henger der da. Gjør den ikke det så var det ikke meningen - eller så får jeg bestille den fra utlandet eller noe.

Det er fortsatt over ni måneder igjen - jeg har god tid føler jeg. Jeg er en helt gjennomsnittelig størrelse, så jeg tenker at det er mulig å finne en kjole som allerede finnes i butikk uansett. For å si ja til en kjole og så vente i månedsvis på at den skal komme fra fabrikk - det gjør jeg ikke en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salongen har (etter all sannsynlighet) solgt kjolen "min", jeg sender mail men får ikke svar :(

Vi står foran en stor helg her i huset, i morgen setter vi på oss ringene og informerer verden om våre planer. Forloverne er spurt og de har begge takket ja til jobben med store smil i ansiktene sine (det vil si i stemmene, for ingen av våre forlovere bor på vår kant av landet så forespørsler ble stilt via telefon)

Kirken er bestilt og bekreftet, jeg har ny kjoleprøvetime til uken, og snart reiser vi på ferie hjem til mine kommende svigerforeldre. Skal bli spennende å se dem igjen, jeg har jo vært forlovet med sønnen deres en gang tidligere ..... men jeg reiser opp med smil i hjertet - de er de beste folkene i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten har informert sine foreldre i dag. De ble ikke nevneverdig overrasket, faktisk var de overstrømmende positive :)

Da gjenstår det å ringe mine, før bomben sprenger i morgen ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.. tusen takk .....

kjenner at nervene begynner å gjøre seg gjeldende nå ......... merkelig at man skal være så gammel og så sikker, men likevel føle seg som en jentunge på søtten .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...