Gå til innhold

Mashes bryllup, 04. august 2012


Kite

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å starte en sånn dagbok her! Har ikke gjort det før, så si fra hvis jeg gjør noe feil. :gjeiper:

Vi forlovet oss på sommerferien i England 4. august 2011, på 4 års dagen vår! Bryllupet er satt til datoen 4. august 2012, så vi har allerede begynt en del med planleggingen!

Skriver litt her om hvordan jeg ligger an i planlegging og spørsmål hvis det dukker opp problemer :yvonne:

Hvis dere vil lese mer om bryllupsplanleggingen min så har jeg en kategori om dette på bloggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei folkens. Det første problemet har oppstått.

Det viser seg at jeg er litt over gjennomsnittet kresen på hvilken type sko jeg kan ha! Det er ikke det at jeg skal ha en sykt fancy type sko, men det er bare det at den skotypen jeg vil ha nesten ikke finnes i norges land.

Jeg har begynt å se litt på utenlandske sider, og lurer på om noen av dere har brukt DHGATE(link)

Krav til skoene mine:

-De må ikke ha for høy hel. Siden jeg er 180 av egen vekst, vil jeg ikke ha for mye høyde slik at jeg raver over min kjære.

-De skal helst ha rund tå, altså "pumps"-utseende

-De bør være hvite, men jeg har også sett litt på mørkeblå "kongeblå" sko, siden det hadde vært tøft til bryllupsfargen.

-Ikke for dyre vi er unge og fattige..

Sko jeg har sett på som jeg syns er 'rett' type:

mjqq1u.jpg

25tcbdk.jpg

16k1g8z.jpg

Hvis noen vet om noen andre gode sko-sider så blir jeg veldig glad for å få link til dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Skosider... Hmm..

Ebay.com

Amazon.com

http://piperlime.gap.com/

Brandos.no

Heppo.no

De er de jeg kom på i farta :) Mange av sidene har skikkelig søkefunksjon sånna t du kan søke opp eter str/farge/fasong, det er kjekt synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi kommet pittelitt lenger!

Vi har funnet brudepikekjoler, så nå skal vi måle de to søte jentene våre som går i 1. og 3. klasse, og så skal vi bestille kjolene forhåpentligvis til helga. Kan legge ut link når vi har fått bestilt dem :) Vil ikke anbefale en link før jeg vet at den er i orden.

Nå driver vi også å selger brudekjolen som jeg ikke skal ha likevell. Regner med å få mange henvendelser, i og med at det er en nydelig kjole til en så lav pris :) Har blogget om kjolen her.

Vi stresser også en del med å få ferdig inbydelsene nå! Vi har bestilt konvolutter, og i morgen skal vi til byn og prøve å få tak i arkene vi skal bruke! Gleder meg sånn til å bli ferdig med innbydelsene!

Takk for gode linker alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...