Gå til innhold

akupunktur mot ufrivillig barnløshet: klinikk fjeld eller frøyaklinikken?


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vil ta ankpunktur fordi jeg ikke klarer å bli gravid.

Har lest mye bra om klinikk fjeld og frøyaklinikken.

Vibeke Fjeld er ankpunktør ved klinikk fjeld. Står mye bra om henne på nettet. Men hvem er ankupunktur i frøyaklikken? Tenkte å lese om henne også.

Hvem anbefaler dere? Frøyaklinikk eller klinikk fjeld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine

Enig med AB. Ikke kast bort pengene dine på dette. Bruk heller pengene på noe som har dokumentert effekt, om det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det på frøyaklinikk sine sider at 60,2% blir gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det på frøyaklinikk sine sider at 60,2% blir gravide.

Fordi de skal tjene penger.

Anonymous poster hash: a4291...c31

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolletrine

60.2% hadde kanskje blitt gravide uansett?

 

Jeg skjønner det er fristende å prøve alle mulige behandlinger, men VÆR SÅ SNILL å skaff deg skikkelig informasjon før du tar en avgjørelse. Det er så leit å bruke opp penger på noe som ikke virker når du kan bruke de på noe som FAKTISK kan virke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akupunktur funker. Jeg hadde alvorlige plager, blodprøvene mine ble betydleig bedre etter akupunktur.

 

Ts, synes du skal lytte til din indre stemme her. Finnes en haug av eksempler på at folk har blitt bedre av akupunktur og hjelper barnløse med å bli gravide.

 

Det løser opp blokkeringer man har i kroppen. 

 

De som alltid skal ha dokumentert alt, kommer aldri til å forstå at helse/kroppen er veldig kompleks, og kan ikke alltid dokumenteres. Trangsynte mennesker vil alltid ha en bruksanvisning med svar. 

 

Akupunktur har fungert i tusenvis av år, og er til stor hjelp for mange. Hvorfor finnes det mange alupunktlører og hvorfor har de kunder : fordi de fungerer. 

 

Lytt til hjertet ditt ts. Ike la ukjente på nettet bestemme noe de ikke aner utfallet av. Akupunktur kan godt fungere på deg.



Anonymous poster hash: 173a7...5de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Nettopp....eller ikke. Ikke la ukjente på et skvaldrete diskusjonsforum bestemme over din avgjørelse og ditt liv. Ønsket ditt om å få barn er så viktig at det fortjener at du setter deg skikkelig inn i ting før du tar en bestemmelse enten ene eller andre veien.

Vær kritisk og undersøk før du tar en beslutning. Det at vi her på forumet argumenterer for eller imot, er ikke godt nok. Du bør undersøke selv, og ta en selvstendig og veloverveid beslutning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akupunktur funker. Jeg hadde alvorlige plager, blodprøvene mine ble betydleig bedre etter akupunktur.

Ts, synes du skal lytte til din indre stemme her. Finnes en haug av eksempler på at folk har blitt bedre av akupunktur og hjelper barnløse med å bli gravide.

Det løser opp blokkeringer man har i kroppen.

De som alltid skal ha dokumentert alt, kommer aldri til å forstå at helse/kroppen er veldig kompleks, og kan ikke alltid dokumenteres. Trangsynte mennesker vil alltid ha en bruksanvisning med svar.

Akupunktur har fungert i tusenvis av år, og er til stor hjelp for mange. Hvorfor finnes det mange alupunktlører og hvorfor har de kunder : fordi de fungerer.

Lytt til hjertet ditt ts. Ike la ukjente på nettet bestemme noe de ikke aner utfallet av. Akupunktur kan godt fungere på deg.

Anonymous poster hash: 173a7...5de

Folk som tror sølvvann og akupunktur fungerer kaster rett og slett penger ut av vinduet. Det har ingen effekt. Det er like før du sier at vaksiner er farlige og de dreper ungene våre. Og Bill Gates prøver å ta over jorda.

Akupunktur er ikke til hjelp på barnløshet. Beklager. Skulle ønske det var det, men det er det ikke. Det er bedre å bruke penger på noe som fungerer..

Anonymous poster hash: 4f0f4...820

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akupunktur funker. Jeg hadde alvorlige plager, blodprøvene mine ble betydleig bedre etter akupunktur.

 

Ts, synes du skal lytte til din indre stemme her. Finnes en haug av eksempler på at folk har blitt bedre av akupunktur og hjelper barnløse med å bli gravide.

 

Det løser opp blokkeringer man har i kroppen. 

 

De som alltid skal ha dokumentert alt, kommer aldri til å forstå at helse/kroppen er veldig kompleks, og kan ikke alltid dokumenteres. Trangsynte mennesker vil alltid ha en bruksanvisning med svar. 

 

Akupunktur har fungert i tusenvis av år, og er til stor hjelp for mange. Hvorfor finnes det mange alupunktlører og hvorfor har de kunder : fordi de fungerer. 

 

Lytt til hjertet ditt ts. Ike la ukjente på nettet bestemme noe de ikke aner utfallet av. Akupunktur kan godt fungere på deg.

Anonymous poster hash: 173a7...5de

 

Hva slags blodprøver ble bedre? Hva slags blokkeringer er det man har i kroppen? 

 

De vanligste årsakene til barnløshet er hormonfeil eller tett eggledere. Hvordan skal akupunktur hjelpe på det?

 

Når man blir desperat så er man villig til å prøve alt, jeg forstår det. Men å utnytte mennesker i en sårbar periode er slemt!

 

Alternative behandlere er ofte flinke til å ta seg tid og prate med kunden sin, derfor føler folk det fungerer, man blir hørt og det betyr mye. At 60,2% ble gravide sier ingenting om hvem som faktisk ble gravide etter hjelp fra akupunktur og hvem som hadde blitt det uansett. I tillegg så er det ingen som kan sjekke tallene deres, de kan jukse så mye de vil med tallene. Og siden de lever av dette så er det ikke usansynlig at de jukser.

Anonymous poster hash: c421a...20a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror sølvvann og akupunktur fungerer kaster rett og slett penger ut av vinduet. Det har ingen effekt. Det er like før du sier at vaksiner er farlige og de dreper ungene våre. Og Bill Gates prøver å ta over jorda.

Akupunktur er ikke til hjelp på barnløshet. Beklager. Skulle ønske det var det, men det er det ikke. Det er bedre å bruke penger på noe som fungerer..

Anonymous poster hash: 4f0f4...820

Du svarer meg direkte frekt, da du har INGEN kunnskap om akupunktur. Det funket på meg, og jeg kjenner andre som har blitt både bedre, og blitt gravide av akupunktur.  Teller ikke jeg og de som har opplevd at det fungerer?

 

 

Jeg er verken akupunktør , eller alternativ behandler, jeg bare prøver å hjelpe ts og andre som er åpne for noe annet enn legemidler som gir deg andre ubalanser.

 

 

 

Anonymous poster hash: 173a7...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva slags blodprøver ble bedre? Hva slags blokkeringer er det man har i kroppen? 

 

De vanligste årsakene til barnløshet er hormonfeil eller tett eggledere. Hvordan skal akupunktur hjelpe på det?

 

Når man blir desperat så er man villig til å prøve alt, jeg forstår det. Men å utnytte mennesker i en sårbar periode er slemt!

 

Alternative behandlere er ofte flinke til å ta seg tid og prate med kunden sin, derfor føler folk det fungerer, man blir hørt og det betyr mye. At 60,2% ble gravide sier ingenting om hvem som faktisk ble gravide etter hjelp fra akupunktur og hvem som hadde blitt det uansett. I tillegg så er det ingen som kan sjekke tallene deres, de kan jukse så mye de vil med tallene. Og siden de lever av dette så er det ikke usansynlig at de jukser.

Anonymous poster hash: c421a...20a

 

Spørsmålene dine viser at du har NULL peiling om helse, og hvordan kroppen henger sammen.

 

Jeg vil ikke gå inn i detalj på meg og mitt sykdomsbilde, men de ble bedre etter akupunktur.

 

Det er vanlig å få blokkeringer i kroppen, som gjør at det blir ubalanser, bl.a hormonubalanser, som igjen kan føre til at man ikke blir gravide. Hormonsystemet henger sammen med det endokrine systemet, m.a.o, henger sammen med alt i kroppen, og hormonene våre er svært finstemte. Å få blokkeringer kan handle om noe psykisk og/eller noe fysisk, da det psykiske henger sammen med det fysiske. Nye undersøkelser viser hvor viktige tankene våre er, og at man  nesten kan tenke seg syk eller frisk. Nå er ikke det poenget her, men akupunktur er veldig tynne nåler som er i kontakt med dine indre organer, jeg følte de godt selv. Hvis man har blokkeringer, flyter ikke blodet fritt, og det blir en ubalanse. Når en nål treffer et punkt, kan det få igang blodsirkulasjon, som igjen åpner blokkeringen/e.

 

Det er f.eks gjort mange studier på slagpasienter hvor effektivt akupunktur kan være på dem, da det handler nettopp om en blokkering ( blodpropp ) som slag er. Man får igang blodsirkulasjonen, og blokkeringen blir borte.

 

Anonymous poster hash: 173a7...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Akupunktur funker. Jeg hadde alvorlige plager, blodprøvene mine ble betydleig bedre etter akupunktur.

 

Ts, synes du skal lytte til din indre stemme her. Finnes en haug av eksempler på at folk har blitt bedre av akupunktur og hjelper barnløse med å bli gravide.

 

Det løser opp blokkeringer man har i kroppen. 

 

De som alltid skal ha dokumentert alt, kommer aldri til å forstå at helse/kroppen er veldig kompleks, og kan ikke alltid dokumenteres. Trangsynte mennesker vil alltid ha en bruksanvisning med svar. 

 

Akupunktur har fungert i tusenvis av år, og er til stor hjelp for mange. Hvorfor finnes det mange alupunktlører og hvorfor har de kunder : fordi de fungerer. 

 

Lytt til hjertet ditt ts. Ike la ukjente på nettet bestemme noe de ikke aner utfallet av. Akupunktur kan godt fungere på deg.

Anonymous poster hash: 173a7...5de

 

Hva i all verden skal dette bety?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer meg direkte frekt, da du har INGEN kunnskap om akupunktur. Det funket på meg, og jeg kjenner andre som har blitt både bedre, og blitt gravide av akupunktur. Teller ikke jeg og de som har opplevd at det fungerer?

Jeg er verken akupunktør , eller alternativ behandler, jeg bare prøver å hjelpe ts og andre som er åpne for noe annet enn legemidler som gir deg andre ubalanser.

Anonymous poster hash: 173a7...5de

Du får bare syntes det er frekt. Du fyller deg selv full av løgn. Det funker ikke! Du tror det funker, men det gjør det IKKE!

Er det rart alternativbransjen tjener så mye når folk går blindt på?

Anonymous poster hash: 4f0f4...820

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørsmålene dine viser at du har NULL peiling om helse, og hvordan kroppen henger sammen.

 

Jeg vil ikke gå inn i detalj på meg og mitt sykdomsbilde, men de ble bedre etter akupunktur.

 

Det er vanlig å få blokkeringer i kroppen, som gjør at det blir ubalanser, bl.a hormonubalanser, som igjen kan føre til at man ikke blir gravide. Hormonsystemet henger sammen med det endokrine systemet, m.a.o, henger sammen med alt i kroppen, og hormonene våre er svært finstemte. Å få blokkeringer kan handle om noe psykisk og/eller noe fysisk, da det psykiske henger sammen med det fysiske. Nye undersøkelser viser hvor viktige tankene våre er, og at man  nesten kan tenke seg syk eller frisk. Nå er ikke det poenget her, men akupunktur er veldig tynne nåler som er i kontakt med dine indre organer, jeg følte de godt selv. Hvis man har blokkeringer, flyter ikke blodet fritt, og det blir en ubalanse. Når en nål treffer et punkt, kan det få igang blodsirkulasjon, som igjen åpner blokkeringen/e.

 

Det er f.eks gjort mange studier på slagpasienter hvor effektivt akupunktur kan være på dem, da det handler nettopp om en blokkering ( blodpropp ) som slag er. Man får igang blodsirkulasjonen, og blokkeringen blir borte.

 

Anonymous poster hash: 173a7...5de

 

Det virker ikke som at din kompetanse på området er helt i toppsjiktet, heller. Hva er "blokkeringer"? Hvordan oppstår disse?

 

Det er forøvrig ikke noe nytt at kropp og psyke henger sammen. Har du har om psykosomatikk?

Anonymous poster hash: 2176d...013

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det virker ikke som at din kompetanse på området er helt i toppsjiktet, heller. Hva er "blokkeringer"? Hvordan oppstår disse?

 

Det er forøvrig ikke noe nytt at kropp og psyke henger sammen. Har du har om psykosomatikk?

Anonymous poster hash: 2176d...013

 

*hørt

Anonymous poster hash: 2176d...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det virker ikke som at din kompetanse på området er helt i toppsjiktet, heller. Hva er "blokkeringer"? Hvordan oppstår disse?

 

Det er forøvrig ikke noe nytt at kropp og psyke henger sammen. Har du har om psykosomatikk?

Anonymous poster hash: 2176d...013

 

Jeg prøvde å forklare blokkeringer tidligere, men det var tydeligvis for avansert for deg.

 

Legene behandler symptomer, ikke årsakene bak, hvorfor symptomene oppstår. DET er forskjellen på holistiske tankegang/alternativ kontra vestlig medisin. 

Anonymous poster hash: 173a7...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørsmålene dine viser at du har NULL peiling om helse, og hvordan kroppen henger sammen.

 

Jeg vil ikke gå inn i detalj på meg og mitt sykdomsbilde, men de ble bedre etter akupunktur.

 

Det er vanlig å få blokkeringer i kroppen, som gjør at det blir ubalanser, bl.a hormonubalanser, som igjen kan føre til at man ikke blir gravide. Hormonsystemet henger sammen med det endokrine systemet, m.a.o, henger sammen med alt i kroppen, og hormonene våre er svært finstemte. Å få blokkeringer kan handle om noe psykisk og/eller noe fysisk, da det psykiske henger sammen med det fysiske. Nye undersøkelser viser hvor viktige tankene våre er, og at man  nesten kan tenke seg syk eller frisk. Nå er ikke det poenget her, men akupunktur er veldig tynne nåler som er i kontakt med dine indre organer, jeg følte de godt selv. Hvis man har blokkeringer, flyter ikke blodet fritt, og det blir en ubalanse. Når en nål treffer et punkt, kan det få igang blodsirkulasjon, som igjen åpner blokkeringen/e.

 

Det er f.eks gjort mange studier på slagpasienter hvor effektivt akupunktur kan være på dem, da det handler nettopp om en blokkering ( blodpropp ) som slag er. Man får igang blodsirkulasjonen, og blokkeringen blir borte.

 

Anonymous poster hash: 173a7...5de

 

Det svaret her viser at det er du som har NULL peiling om helse og kropp. 

 

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. 

 

 Akupunkturnåler stikkes IKKE i organer, er du gal?! Det hadde vært fatalt!

 

 Blodet strømmer fint rundt i kroppen så sant man ikke har en sirkulasjonssvikt, noe de færreste har. En når som stikkes inn i kroppen vil IKKE klare å løse opp en ev blodpropp. Det må nok mer til enn som så. Blodpropper kommer av avvleiringer i blodårene, det må mer til enn en nål for å løse opp det. Å forebygge er best.

 

 

Anonymous poster hash: c421a...20a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det svaret her viser at det er du som har NULL peiling om helse og kropp. 

 

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. 

 

 Akupunkturnåler stikkes IKKE i organer, er du gal?! Det hadde vært fatalt!

 

 Blodet strømmer fint rundt i kroppen så sant man ikke har en sirkulasjonssvikt, noe de færreste har. En når som stikkes inn i kroppen vil IKKE klare å løse opp en ev blodpropp. Det må nok mer til enn som så. Blodpropper kommer av avvleiringer i blodårene, det må mer til enn en nål for å løse opp det. Å forebygge er best.

 

 

Anonymous poster hash: c421a...20a

 

Hvor skrev jeg at nålene stikkes i organer, hallo???

 

De stikkes i det ytre laget av huden, men er da i kontakt med indre organer og derfor effektive. Jeg bruker akupunktur selv og det har hjulpet meg, hvor ofte må jeg si dette?

 

Angående slag : regelmessig akupunktur kan forhindre slag, da det løser opp og får blodet til å sirkulere bedre. Det er bevist at det bl.a er en veldig bra recovery for slagpasienter, at de som har hatt slag og får raskt akupunktur, kommer seg raskere enn andre pasienter som ikke bruker akupunktur. 

Man trenger ikke ha sirkulasjonssvikt for å bruke akupunktur, da mange sykdommer oppstår pga sirkulasjonssvikt, som igjen fører til andre ubalanser. Derfor er akupunktur en veldig forebyggende behandling for mange sykdommer.

 

Les innlegget du kommenterer bedre neste gang!

Anonymous poster hash: 173a7...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...