Gå til innhold

Guri Schanke på Masterchef


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som irriterer meg? Det er bare noe med hele dama som ikke funker i mitt hode. Noen som er enige?

Dagens utblåsning som forøvrig har holdt på hele uka, og nå enda en uke til siden hun gikk videre.....

Anonymous poster hash: a0866...c06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke bare deg.

Jeg har egentlig sansen for henne, men i dette programmet har jeg funnet henne utrolig irriterende. Spesielt når hun spiller overrasket over å gå videre.

"Hæææ? Er det sant? Den så jeg ikke komme!"

Hallo Guri!

Du hadde, som eneste deltaker, oppskrift, og fikk, som eneste deltaker, utelukkende gode tilbakemeldinger. Da burde det ikke komme som noen stor overraskelse at du er blant de som går videre!

Falsk beskjedenhet er ikke en egenskap jeg liker så veldig godt.



Anonymous poster hash: 47c73...33e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hæææ? Er det sant?" har begynt å irritere meg grenseløst! Hun sier det i omtrent hver episode. Og i går trengte hun i hvertfall ikke leke overrasket!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har virket mer og mer midlivskrise i noen år nå. Bare ventet på å høre beskjeden om at hun ville skilles fra mannen etter hvert som hun ble mer og mer synlig her og der.



Anonymous poster hash: ac6c3...63d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til hakking på denne søte dama.. at hu sier "nææhh er det saaant" er mye bedre reaksjon enn den derre orgasmeskriket fra hu derre Natasha, fader ass ble flau



Anonymous poster hash: f5adb...66a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ekstremt pr-kåt og høy på seg selv den dama.



Anonymous poster hash: 5807a...bcf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til hakking på denne søte dama.. at hu sier "nææhh er det saaant" er mye bedre reaksjon enn den derre orgasmeskriket fra hu derre Natasha, fader ass ble flau

Anonymous poster hash: f5adb...66a

Jeg er enig i at hun vanligvis er søt, jeg liker henne som sagt vanligvis.

Men den tillagte falske beskjedenheten hun har hatt i Masterchef kler henne ikke.

Skriket fra Natasha var overdrevent, men det var i det minste ekte.

Anonymous poster hash: 47c73...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Synes hun av en eller annen grunn fremstår irriterende på skjermen. Heia hun.. Eh.. Sara natasha? Hunner morsom. Hun likte jeg ikke før masterchef, men nå synes jeg hun er kuuul azz

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...