Gå til innhold

Er the ring skummel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs vel om man blir lett skremt eller ikke. Jeg synes ikke den var sånn superskummel iallefall.

Anonymous poster hash: 03b96...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes den var skummel første gang jeg så den, men da var jeg vel bare 13 år gammel. De gangene jeg har sett den i ettertid, har den ikke vært skummel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den første på kino, var veldig glad i skrekkfilmer helt inntil da.
Forholdet mitt til skrekk har aldri blitt det samme etter det,
og jeg sliter med å se filmen til dags dato..



Anonymous poster hash: f5d1f...ee2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel den værste skrekkfilmen jeg noen gang hadde sett da jeg så den for første gang. Var ganske ung da, så det kan ha spilt en rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig skummel synes jeg. Men hun jenta med det lange svarte håret er ganske creepy og når hun kommer ut av tvn. Grøss! :haar:

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er helt jævlig. Sliter enda hvis jeg begynner å tenke på den når jeg er alene hjemme. Hvis du synes det overnaturlige er creepy, så vil nok denne filmen skremme deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlig at jeg ikke husker handlingen engang. Tror ikke jeg så så mye på den, gjemte meg mest bak puta. Husker jenta i skapet, skriket, brønnen osv... Fysj for en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jævlig at jeg ikke husker handlingen engang. Tror ikke jeg så så mye på den, gjemte meg mest bak puta. Husker jenta i skapet, skriket, brønnen osv... Fysj for en film.

Måten hun klatret opp av brønnen på! :sjokkert: fy og fy så skummelt. Iiiiiik liksom.

Jeg var rundt 15 på den tida og alle vennene mine elsket den og ingen synes den var skummel. Kun meg :sjenert:

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun klatret opp av brønnen på! :sjokkert: fy og fy så skummelt. Iiiiiik liksom.

Jeg var rundt 15 på den tida og alle vennene mine elsket den og ingen synes den var skummel. Kun meg :sjenert:

Jeg var vel på den alderen jeg også, i den perioden hvor vi så "alle" skrekkfilmer. :P Nå ser jeg de ikke i det hele tatt, jeg er ødelagt på det der. ;)

Den brønnen har gitt meg mange mareritt.. Og husker så godt skriket også. Jeg klarer ikke se noe som helst skummelt på tv uten å holde meg for ørene nå, i tilfelle det kommer brå lyd ;)

Redigert: Selvfølgelig var jeg på den alderen jeg også. Haha, du har 87 i nicket ditt, 86-mod her ;)

Endret av FrkHumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var vel på den alderen jeg også, i den perioden hvor vi så "alle" skrekkfilmer. :P Nå ser jeg de ikke i det hele tatt, jeg er ødelagt på det der. ;)

Den brønnen har gitt meg mange mareritt.. Og husker så godt skriket også. Jeg klarer ikke se noe som helst skummelt på tv uten å holde meg for ørene nå, i tilfelle det kommer brå lyd ;)

Redigert: Selvfølgelig var jeg på den alderen jeg også. Haha, du har 87 i nicket ditt, 86-mod her ;)

Jeg synes ikke filmen i seg selv er så himla skummel men hun jenta er skikkelig creepy og fæl synes jeg. Hun hadde jeg mareritt om. Det var bare måten hun bevegde seg på og alt. Fytti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for skummel :( hater hun "the ring" dama!! Hater skumle skrekkfilmer!

Anonymous poster hash: 6a18e...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...