Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jeg den eneste som syntes vebjørn var kjekk? Annebelle har ingen grunn til å være skuffet. Synes han er kjekkere enn hun er søt.

Anonymous poster hash: 1f7e4...0fc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor hadde kun Lene brudekjole?

Virker som om hun tar det mest seriøst, og er mest hengiven. De andre to fikk jeg en følelse av at gjorde dette for gøy, for å komme på tv også dumper de fyren.

Anonymous poster hash: 955fc...fb4

Var den følelsen jeg hadde også, da jeg etterlyste litt eldre deltakere. Tror de hadde tatt det mer seriøst.

Men blir spennende å se, håper jeg tar feil og at det fungerer for de :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele konseptet er dårlig. Det kunne vært bra om de bare tok vekk det at de "gifter" seg. Skjønner ikke hvorfor de har lagt det opp på denne måten. De blir jo ikke gift, så hele greien blir bare rart.

Anonymous poster hash: bb93d...221

Mulig jeg er lettlurt, men ble de ikke gift altså? Trodde det var hele poenget med serien? Er det bare tull?

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det skulle vært gjort mer ut av selve vielsen. Bruden kom jo bare tuslende og fnisende inn. Hvorfor var det ikke musikk? Syns hele seansen fikk et veldig tilfeldig og sammenrasket preg. Når de først skulle gjøre dette burde rammen vært mer høytidelig.

Tror ærlig talt ikke at noen av dem holder sammen om et år...



Anonymous poster hash: 1dd82...4e9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders virker veeldig tiltrukket av Lene. Spørs hvordan det går når de blir bedre kjent.

Minst tro har jeg på Annabelle og Vebjørn (som jeg og syntes virka veldig gay)



Anonymous poster hash: 6e072...825
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lite nytt

Vebjørn og dama virker som veldig positive og glade begge to . :yvonne:

Smiler av dem :)

Synes programmet er koselig. Spennende å se framover hva som skjer med dem.

Heier på dem alle jeg :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å få med meg denne serien, men kræsjer som regel med andre ting. Noen som vet om den ligger ute på nett?

I første episode syns jeg de nevnte at forskning viser at likheter tiltrekker hverandre, og at de går ut fra å matche folk som er mest mulig lik.

Det er jo en sannhet med modifikasjoner, for det kommer an på hva slags personlighet man har. Jeg kunne aldri fungert med noen av samme ulla som meg selv i det lange løp, selv om den umiddelbare tiltrekningen sikkert hadde vært der.

Spent på å se hvordan det går med disse parene, har ikke helt trua men. :)

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Har så lyst til å få med meg denne serien, men kræsjer som regel med andre ting. Noen som vet om den ligger ute på nett?

I første episode syns jeg de nevnte at forskning viser at likheter tiltrekker hverandre, og at de går ut fra å matche folk som er mest mulig lik.

Det er jo en sannhet med modifikasjoner, for det kommer an på hva slags personlighet man har. Jeg kunne aldri fungert med noen av samme ulla som meg selv i det lange løp, selv om den umiddelbare tiltrekningen sikkert hadde vært der.

Spent på å se hvordan det går med disse parene, har ikke helt trua men. :)

https://se.sbsdiscovery.no/gift-ved-forste-blikk/269/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de klippene de viser fra neste episode, på "bryllupsreisen", ser det ut som at Annabelle og Vebjørn finner tonen litt mer. Har nok ikke troa på Camilla og Thomas enda...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de klippene de viser fra neste episode, på "bryllupsreisen", ser det ut som at Annabelle og Vebjørn finner tonen litt mer. Har nok ikke troa på Camilla og Thomas enda...

Ikke jeg heller. Virket som om han var ganske fornøyd med henne, mens hun virket skeptisk og tilbakeholden i forhold til han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at folk klager over guttenes utseende i serien!

Anders og Lene: Synes han er kjekk. Han er, i mine øyne, kjekkere enn hun er pen. Hun er veldig bertete og oppdollet, og har ikke spesielt pene ansiktstrekk.

Vebjørn og Annabelle: Vebjørn er jo så søt! Synes ikke hun er penere enn han er kjekk. Ville ikke trodd hun kunne fått "mye bedre". Han virker tvers i gjennom god, og til tross for litt store tenner synes jeg han er noe å se på.

Thomas og Camilla: Camilla er kanskje litt penere enn Thomas er kjekk. Synes hun er gjennomsnittlig pen, litt vanskelig å "avgjøre", mens han er kanskje gjennomsnittlig minus. Til tross for litt ubalanse er de ikke veldig langt unna hverandre i utseendeskalaen.



Anonymous poster hash: 54f70...faa
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på at man får et lykkelig ekteskap av å gifte seg med en man er forelsket i. Jeg har derimot stor tro på slike ektskap som i denne serien. Men jeg synes en måned er altfor kort tid. Det tar tid å lære hverandre og kjenne, og kjærligheten kommer med tiden.

Jeg tror dame i gul kjole og mannen kommer til å bli gode venner, men ikke noe mer. Dame med svær brudekjole og mann kommer til å være kjempeforelsket i noen uker, men så blir det et brått brudd. Siste paret tror jeg har en sjanse.

Damen i gult sa at hun måtte signere på papirer hvor det sto hvor han bodde, så for meg høres det ut som om de faktisk er gift.

Anonymous poster hash: 852aa...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at folk klager over guttenes utseende i serien!

Anders og Lene: Synes han er kjekk. Han er, i mine øyne, kjekkere enn hun er pen. Hun er veldig bertete og oppdollet, og har ikke spesielt pene ansiktstrekk.

Vebjørn og Annabelle: Vebjørn er jo så søt! Synes ikke hun er penere enn han er kjekk. Ville ikke trodd hun kunne fått "mye bedre". Han virker tvers i gjennom god, og til tross for litt store tenner synes jeg han er noe å se på.

Thomas og Camilla: Camilla er kanskje litt penere enn Thomas er kjekk. Synes hun er gjennomsnittlig pen, litt vanskelig å "avgjøre", mens han er kanskje gjennomsnittlig minus. Til tross for litt ubalanse er de ikke veldig langt unna hverandre i utseendeskalaen.

Anonymous poster hash: 54f70...faa

Synes synd på Camilla som må gå til sengs med ham. Han er ikke særlig kjekk.Jeg synes hun er flere hakk over ham utseendemessig.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på Camilla som må gå til sengs med ham. Han er ikke særlig kjekk.Jeg synes hun er flere hakk over ham utseendemessig.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Tror ikke de tvinges til å fullbyrde ekteskapet akkurat...

Men ut i fra det inntrykket jeg fikk virket hun litt skuffet da hun så ham,mens han virket ganske fornøyd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som gleder til neste episode? :)

Anonymous poster hash: a4529...096

Jeg gleder meg også. Veldig spent på hvordan det går når parene skal på tur sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...