Gå til innhold

Kampen for tilværelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på det her? Jeg har svitsja innom et par ganger, og endte opp med å se på i går. Jeg stusset litt over scenen der Vidkun var i bilen med de andre gutta på grensa til Sverige (?). Skulle de inn å ha sex med tigeren, eller er det jeg som kobla noe helt feil? Fikk ikke med meg hele episoden, så jeg føler at jeg har gått glipp av noe..



Anonymous poster hash: 8db02...552
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør ikke trådtittelen her inneholde en "spoiler alert"...?

Men ja, du tolket nok scenen rett.



Anonymous poster hash: 48391...95e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke trådtittelen her inneholde en "spoiler alert"...?

Men ja, du tolket nok scenen rett.

Anonymous poster hash: 48391...95e

Oi, beklager! Siden episoden gikk i går tenkte jeg ikke over det en gang. Får ikke redigert det :/

Takk for svar, da er det ikke jeg som har meget spesiell fantasi.

TS

Anonymous poster hash: 8db02...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det også sånn, men syns serien virker som man kan tolke den som man vil. Og folk kan ha forskjellige oppfatninger. Syns dere serien er bra? Har liksom ikke klart å bestemme meg hva jeg syns. Den er i vertfall meget spesiell.

Anonymous poster hash: d3a08...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det også sånn, men syns serien virker som man kan tolke den som man vil. Og folk kan ha forskjellige oppfatninger. Syns dere serien er bra? Har liksom ikke klart å bestemme meg hva jeg syns. Den er i vertfall meget spesiell.

Anonymous poster hash: d3a08...406

Hva er så spesielt med den? Jeg liker den. Syns den er vittig

Anonymous poster hash: 8d40c...31b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er veldig bra. Men akkurat den scenen i bilen skjønte jeg ikke. Jeg kom nok litt sent inn...
Fikk med meg at de skulle betale penger for noe... så trakk de lapp og Vidkun fikk 4. Deretter skjønte jeg ingenting.
Kan noen forklare hva det var snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Veldig bra serie, men den scenen i bilen sjokkerte meg. Jeg trodde lenge det handlet om jakt, men så gikk det et lys opp for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke hele episoden, begynte da Vidkun sa han skulle til Sverige og løpe i mørket..... Fulgte ikke helt med utover i episoden heller.

Trodde det dreide seg om homosex med Nordin og gjengen, da de kjørte.

Men så forsto jeg ikke hva greia var da de skulle inn i det lokalet en etter en. Tenkte det var en hore der eller noe. Hvem hadde de sex med...? Og hvorfor?



Anonymous poster hash: b7a9b...a83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke hele episoden, begynte da Vidkun sa han skulle til Sverige og løpe i mørket..... Fulgte ikke helt med utover i episoden heller.

Trodde det dreide seg om homosex med Nordin og gjengen, da de kjørte.

Men så forsto jeg ikke hva greia var da de skulle inn i det lokalet en etter en. Tenkte det var en hore der eller noe. Hvem hadde de sex med...? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: b7a9b...a83

De skulle vel ha seg med dyr?

Hvorfor aner jeg ikke. Men det har jo gjennom hele serien vært tydelig at Vidkun har hatt et merkelig forhold til dyr... nå vet vi kanskje hvorfor?

Men synes det virker veldig usannsynlig da..

Anonymous poster hash: 8d40c...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er jo bare drøyt.....

Anonymous poster hash: 17111...1c3

Jeg veit jo ikke da, men tolka det sånn.

Men det er jo bare rart, og jeg skjønte ikke helt greia.

Anonymous poster hash: 8d40c...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de skulle ha sex med en tiger, siden de så på bilder av tigre på telefonen til Sven Nordins karakter og fikk utdelt kondomer. Serien forøvrig er litt merkelig, men har ikke fulgt slavisk med. Stakkars Thomasz (?) som kjørte på kameraten sin :(

TS



Anonymous poster hash: 8db02...552
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de skulle ha sex med en tiger, siden de så på bilder av tigre på telefonen til Sven Nordins karakter og fikk utdelt kondomer. Serien forøvrig er litt merkelig, men har ikke fulgt slavisk med. Stakkars Thomasz (?) som kjørte på kameraten sin :(

TS

Anonymous poster hash: 8db02...552

Det er verken lovlig eller praktisk mulig å få dette til.

Dessuten er det helt sykt at en NRK-serie laget med lisensbetalernes penger lager underholdning ut av et sånt tema.

Anonymous poster hash: 5739d...f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i det hele tatt mye rart i serien.

Hva med hun legedama? Litt ekkel. Og mannen hennes som bare går hjemme og gjemte seg i den barnebursdagen, litt spesielt?

Og Vidkun (som har noen nazister i familien..) som trekkes mot dyr, og kona hans som er så uskyldig og sukkersøt.

Og det eldre ekteparet...

Det er jo Tomasz som er den mest normale og sympatiske personen i serien.



Anonymous poster hash: b89b2...b67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Tomasz som er den mest normale og sympatiske personen i serien.

Han er jo en utro dritt.

Erlend Loe står bak. Han har jo bare rare bøker...

Anonymous poster hash: b7a9b...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat sett episoden der Sveinung er hos legen.. Har fulgt med og synes det har vært drøyt til tider men dette synes jeg er helt horribelt og langt utenfor alle grenser



Anonymous poster hash: 2e54a...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...