Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Klaveret

Det hadde vært moro! Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sinte på denne skuespilleren/klovnen.

Er det morsomt når mennesker som er direkte stygge mot andre, som ikke bidrar til fellesskapet og som lyver og vrir på alt for å trekke andre ned og seg selv opp faktisk står igjen som seierherre?

Skuespiller eller ikke. Vi trenger ikke slike roller. Det er nok negativt i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det morsomt når mennesker som er direkte stygge mot andre,

Direkte stygge? Bare fordi han sa at han ikke liker en person som tydeligvis alle andre liker? Finn er jo en rævslikker, gjør alt for at alle skal digge ham, da må han tåle at det er en eneste person som ikke liker ham, og at vedkommende faktisk sier dette rett ut er da langt mer redelig enn om Frank skulle gått og mislikt Finn i det skjulte.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte stygge? Bare fordi han sa at han ikke liker en person som tydeligvis alle andre liker? Finn er jo en rævslikker, gjør alt for at alle skal digge ham, da må han tåle at det er en eneste person som ikke liker ham, og at vedkommende faktisk sier dette rett ut er da langt mer redelig enn om Frank skulle gått og mislikt Finn i det skjulte.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Direkte stygg har faktisk Frank vært. Jeg er enig i at man skal kunne si fra at man ikke liker folk, men Frank har ingen GRUNNER, han bare sier "JEG LIKER IKKE FINN", og -det- er ikke greit.

Finn er ingen rævslikker, han bidrar ekstremt mye på gården! I motsetning til Frank.

Anonymous poster hash: cb7df...835

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte stygg har faktisk Frank vært. Jeg er enig i at man skal kunne si fra at man ikke liker folk, men Frank har ingen GRUNNER, han bare sier "JEG LIKER IKKE FINN", og -det- er ikke greit.

Finn er ingen rævslikker, han bidrar ekstremt mye på gården! I motsetning til Frank.

Anonymous poster hash: cb7df...835

Han har da sagt hvorfor! Han mener Finn leker for mye verdensmester og skal blande seg borti alt mulig, og at Finn ikke alltid har så god peiling som han selv tror.

At Finn valgte Bjørn som førstekjempe første uka på det grunnlaget han gjorde det på, var for øvrig særdeles lite realt.

Og Finn skal jo hjelpe alle og gjøre att beste for alle, gjøre alt for at alle skal få kniven sin, er ikke det rævslikking så vet jeg ikke hva som er det i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for å bli utnyttet, ja. Naiv type.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Utnyttet? Finn jobbet jo like hardt for Frank som han gjør for Alina, mannen jobbet jo ute både sent og tidlig. Det virket bare som om Finn tolket det som at han hadde blitt "sett" som en som sto på, og han ble vel rørt over at hun hadde lagt merke til den harde innsatsen hans. Og sånn var det jo Alina mente det og.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det morsomt når mennesker som er direkte stygge mot andre, som ikke bidrar til fellesskapet og som lyver og vrir på alt for å trekke andre ned og seg selv opp faktisk står igjen som seierherre?

Skuespiller eller ikke. Vi trenger ikke slike roller. Det er nok negativt i verden.

Frank bedriver et så dårlig/åpenbart/synlig spill at man bare må glise av det. Han er ikke ondskapsfull og han greier ikke å spille ond heller. Han er bare litt bajas, som en unge egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frank bedriver et så dårlig/åpenbart/synlig spill at man bare må glise av det. Han er ikke ondskapsfull og han greier ikke å spille ond heller. Han er bare litt bajas, som en unge egentlig.

Jeg tror ikke man klarer å spille ufyselig over så lang tid som han nå har gjort, uten å faktisk være det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alina er så sinnsykt pen, og med DEN dialekta i tillegg.. :rodmer: Men hun burde valgt Frank som 1.kjempe. For en utrivelig fyr å måtte ha i en ellers homogen gruppe.. Skjønner at Alina tenker på spillet fremover da, for hennes egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De velger ikke Frank ennå for da velger han Finn og sistnevnte trenger de for å få ukesoppdraget i havn. Frank gir faen, både på Farmen og ute i samfunnet, ikke faen om han er annerledes hjemme. Litt dumt å vise en slik figur som han gjør til hele forbanna Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så Frank og hilde på senkveld i går?



Anonymous poster hash: 0e4c9...535
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Noen som så Frank og hilde på senkveld i går?

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Ja jeg så det. Hilde var kjempeflott og Frank var som vanlig, bare litt mer flidd ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så Frank og hilde på senkveld i går?

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Da ryker de vel ut, begge to.... :plystre:

Anonymous poster hash: cb7df...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ryker de vel ut, begge to.... :plystre:

Anonymous poster hash: cb7df...835

Hahahah, den teorien var bare brukbar da innspillingen fremdeles foregikk :P

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahah, den teorien var bare brukbar da innspillingen fremdeles foregikk :P

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Akkurat poenget mitt ;) tenkte at plystresmileyen gave it away, glemte det hvite flagget! :) blir spennende episode i dag! Håper vedkommende som ryker i kveld velger Finn som storbonde så han er fredet, og at Frank blir valgt til første- eller andrekjempe!

Anonymous poster hash: cb7df...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært førte artikler med Hilde den e uka, pluss at hun var på Senkveld. All logikk tilsier dermed at Hilde blir andrekjempe, og taper. Det er jo TV2 i et nøtteskall, da.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært førte artikler med Hilde den e uka, pluss at hun var på Senkveld. All logikk tilsier dermed at Hilde blir andrekjempe, og taper. Det er jo TV2 i et nøtteskall, da.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

En grunn til at TV2 sender massiv mediedekning rundt en av farmendeltakerne før søndagens tvekamp kan jo være fordi de ønsker flere seere, sant? Eller er jeg helt på jordet her?

Det kan jo hende at om de dekker en person som skal i tvekamp ekstra godt, så får de andre flere seere?

Det er nok neppe sånn at TV2 konsekvent dekker personen som ryker fordi noen skal finne ut dette lille "spillet" og klage over det på KG?

"All logikk tilsier" at hvis du er så innmari negativ til TV2 og deres markedsføring og klipping, så kan du se på en av alle de andre kanalene vi har liggende rundt.

"All logikk" tilsier også da at siden Frank var med på Senkveld, så ryker vel han neste gang da. Det kan jo IKKE HA NOE MED at de begge er deltakere i et av TV2 største realitykonsepter, og Senkveld er et TV2-program!

Wohooo du har funnet ut en av TV2 stoooore hemmeligheter! Du har knekt koden! Gratulerer!

Kan vi andre få diskutere deltakerne nå, og ikke TV2 dårlige klipping? :krangle: :krangle: :krangle: :krangle:

Anonymous poster hash: cb7df...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahah, den teorien var bare brukbar da innspillingen fremdeles foregikk :P

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Da har ikke dere forstått teorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke dere forstått teorien.

Jeg har fullt forstått teorien, og jeg er ikke engang uenig - men syns at å diskutere den her inne fjerner ca 100% av moroa med programmet.

Anonymous poster hash: cb7df...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da sagt hvorfor! Han mener Finn leker for mye verdensmester og skal blande seg borti alt mulig, og at Finn ikke alltid har så god peiling som han selv tror.

At Finn valgte Bjørn som førstekjempe første uka på det grunnlaget han gjorde det på, var for øvrig særdeles lite realt.

Og Finn skal jo hjelpe alle og gjøre att beste for alle, gjøre alt for at alle skal få kniven sin, er ikke det rævslikking så vet jeg ikke hva som er det i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Tror du har misforstått litt hva rævslikking er. Da smisker du nemlig med andre for ditt eget beste, for å oppnå noe selv. Her hjelper jo Finn andre, slik at de oppnår goder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...