Gå til innhold

Ketose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan merker man at man er i Ketose? Tror jeg er det og bl.a kondisjonstrening er så tungt om dagen. Blir veldig fort sur i låra.

Vil noen dele erfaringene sine om Ketose sånn generelt?

Anonymous poster hash: 542c1...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tisser mye når det skjer... Og så mister jeg 2 cm rundt hver legg over natten :-p

Anonymous poster hash: 338c2...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe Ketostix på Apotek 1 for å teste urinen din :) Jeg har nylig begynt på lavkarbo, og lurer veldig på om jeg er i ketose (har ikke gått ned noe enda, selv om jeg føler meg "annerledes"), så tenkte jeg skulle dra og kjøpe så snart jeg har anledning.



Anonymous poster hash: 9a650...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe Ketostix på Apotek 1 for å teste urinen din :) Jeg har nylig begynt på lavkarbo, og lurer veldig på om jeg er i ketose (har ikke gått ned noe enda, selv om jeg føler meg "annerledes"), så tenkte jeg skulle dra og kjøpe så snart jeg har anledning.

Anonymous poster hash: 9a650...632

Har hørt at de ketosestixene ikke nødvendigvis er så valide. Da de kan slå ut på "andre" ting. Husker ikke hva :/

Anonymous poster hash: 542c1...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser mye når det skjer... Og så mister jeg 2 cm rundt hver legg over natten :-p

Anonymous poster hash: 338c2...ab5

Åi! Det med leggene trenger jeg her. Hvor raskt skjedde det?

Anonymous poster hash: 542c1...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi! Det med leggene trenger jeg her. Hvor raskt skjedde det?Anonymous poster hash: 542c1...7bd

For meg skjer det mellom dag 2 og 3. Det er litt individuelt. Hvor mye vann en holder er også individiuelt vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 338c2...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...