Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg veier? (bilde)


Nora-00

Anbefalte innlegg

Hun har alt skrevet at hun veide 86 på bildet, nå 88 kilo.

Oi! Du bærer vekten bra, hi😊👍

Anonymous poster hash: a738f...73b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye tror dere jeg veier på dette bildet? Jeg er 158cm høy... (Lav...hehe)

Syns dere jeg er for tjukk for å gå med bikini?

 

Hva er premien en date kanskje? :) 

 

Jeg kan tippe 77kg...

Anonymous poster hash: 3401d...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg har rapportert denne tråden, men det virker som moderatoerene synes det er Ok at den får stå. Å diskutere og seksualisere en 15 jentes kropp - er det virkelig legitimt? Jeg spør moderatoerene.

Endret av Citronella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Jeg har rapportert denne tråden, men det virker som moderatoerene synes det er Ok at den får stå. Å diskutere og seksualisere en 15 jentes kropp - er det virkelig legitimt? Jeg spør moderatoerene.

Jeg rapporterte den også tidligere i dag, og ba dem ta en vurdering.

 

Jeg er også interessert i å høre om moderatorene synes en del av svarene i denne tråden er akseptable, og i så fall hvorfor.

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg har rapportert denne tråden, men det virker som moderatoerene synes det er Ok at den får stå. Å diskutere og seksualisere en 15 jentes kropp - er det virkelig legitimt? Jeg spør moderatoerene.

Bra, jeg syns ikke dette er bra for ts å lese :(
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har rapportert denne tråden, men det virker som moderatoerene synes det er Ok at den får stå. Å diskutere og seksualisere en 15 jentes kropp - er det virkelig legitimt? Jeg spør moderatoerene.

Det er det flere som har gjort å. Denne tråden burde stenges fordi ts er ett barn oh det er ikke greit at hun blir seksualisert

Anonymous poster hash: d6e04...fc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke for tjukk til å gå i bikini, men du er faktisk veldig overvektig. Utseendemessig er det jo viktigst at du trives i din egen kropp, men det at du liker mat, snop og brus samt at du hater å trene er ingen unnskyldning for å la kroppen din forfalle. Det er vanskelig å gå ned i vekt, men du bør helt seriøst gå inn i deg selv og tenke at det er faktisk helt NØDVENDIG, selvom du ikke liker tanken på å trene. Du er 15 år, alt for ung til å ødelegge deg selv på den måten. Jeg mener ikke å kritisere ditt utseende, men jeg bekymrer meg over alle de ulempene overvekt medfører. Selvom du føler deg bra slik du er nå, kommer du nok til å føle deg enda bedre både fysisk og psykisk om du får deg ned til normalvekt.

 

Jeg håper du tar de saklige innleggene inn over deg, og ser på de som konstruktive tilbakemeldinger. Jeg kan forstå at det oppleves sårende, men de aller fleste ønsker nok bare å hjelpe :) Denne tråden blir vel gjerne stengt snart, men om dette blir for mye for deg og du trenger noen å snakke med er det bare å ta kontakt :) Er sikkert mange som vil stille opp for deg, så du slipper å få et liv fyllt av helseplager som kunne vært ungått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen sier Hvor mye tror dere jeg veier. Du kan ikke forvente at folk skal lete igjennom over 100 innlegg for å se om hun har sagt hva hun veier...

Jo faktisk. Jeg forventer at alle leser en tråd de svarer på. Med mindre den er 5 år gammel med  1000 svar.

Anonymous poster hash: 015a9...59a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, krenkende innlegg, avsporinger, personangrep, seksualiserte kommentarer og svar til dette.

 

Beklager at modereringen har tatt tid, men det har vært lengre diskusjoner i moderatorteamet. Om det er innlegg som fortsatt står og som dere mener bryter med forumets regler ber jeg om at disse rapporteres inn via rapporteringsfunksjonen eller på PM. Spørsmål og kommentarer til modereringen hører hjemme på Ris og ros-forumet eller på PM til meg, og vil bli fjernet fra denne tråden.

 

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jo faktisk. Jeg forventer at alle leser en tråd de svarer på. Med mindre den er 5 år gammel med 1000 svar. Anonymous poster hash: 015a9...59a

For de som har all verdens tid kanskje, det skjer ikke at jeg leser over 100 innlegg i en tråd! Jeg har bedre ting å gjøre på... Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du kan gå i bikini selv om du var ganske overvektig. Hadde nok slanket bort noen cm fra mage også.

Hør på mor din. Du er feit. Hun har rett

Anonymous poster hash: 22224...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere jeg veier på dette bildet? Jeg er 158cm høy... (Lav...hehe)

Syns dere jeg er for tjukk for å gå med bikini?

Jeg bryr meg ikke om hva du veier, det forteller egentlig ingenting fornuftig. 

 

Du er ikke for tjukk til å gå med bikini eller noe som helst annet.

 

Har ikke lest hele tråden så svarer kun på hovedinnlegget. 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg synes det er helt ille at denne tråden ikke ble slettet, det er ikke bra for en 15 år gammel jente å få alle mulige slike kommentarer som hun får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ille at denne tråden ikke ble slettet, det er ikke bra for en 15 år gammel jente å få alle mulige slike kommentarer som hun får

Enig i at noen få kommentarer har vært litt på kanten, men resten har så absolutt vært innenfor. Alle kan se at hun bør gå ned i vekt, for helsens skyld, ikke utseendet. Hun er ikke litt kraftig eller lubben, men svært overvektig. Derfor handler det ikke lenger om utseende og hva som er pent/ikke pent, men om helse og livskvalitet.

Anonymous poster hash: f3ff5...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm over at voksne mennesker kan sitte å lire av seg slike kommentarer som en del gjør i denne tråden.

Greit nok at TS spør hva andre mener, men ei jente på 15 år er ennå et barn.

15-åringer er i en sårbar fase av livet.

Helt ubegripelig at tråden ikke er slettet.

Anonymous poster hash: ea993...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...