Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg veier? (bilde)


Nora-00

Anbefalte innlegg

Hvor mye tror dere jeg veier på dette bildet? Jeg er 158cm høy... (Lav...hehe)

Syns dere jeg er for tjukk for å gå med bikini?

post-94788-11632_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye du veier aner jeg ikke, men for tjukk til å gå i bikini er du ikke.  Det har du jo bekreftet ved å ta et bilde av deg i nettopp dette plagget.

 

Om du er komfortabel med å gå i bikini er en annen sak, og det er det bare du selv som avgjør.



Anonymous poster hash: b7dda...a0e
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra "spøk" til alvor: den eneste som kan avgjøre om du kan gå i bikini eller ikke er kun deg selv. Du er din egen største kritiker og jeg hadde ikke løftet nevneverdig på brynene hvis jeg hadde sett deg i bikini. 

 

Sprad rundt i bikini så mye du vil!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at du ligger på ca 78-79 kg. Synes absolutt du kan gå i bikini! 

Digger folk som gjør som de vil :-) 



Anonymous poster hash: 47c1e...43a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra "spøk" til alvor: den eneste som kan avgjøre om du kan gå i bikini eller ikke er kun deg selv. Du er din egen største kritiker og jeg hadde ikke løftet nevneverdig på brynene hvis jeg hadde sett deg i bikini.

Sprad rundt i bikini så mye du vil!

Jeg er nok ikke min største kritikker når det kommer til kropp... Det er mamma! Hun sier at jeg bør ha badedrakt, eller helst shorts og t-skjorte... Hun mener jeg er for tjukk!

Jeg har det helt fint med kroppen min selv! Jeg hater alt som har med trening å gjøre, og er glad i snop og brus, så jeg veit at jeg aldri kommer til å bli slank! Da er jeg heller fornøyd med å ha litt former!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser omtrent lik ut, bare at jeg er litt høyere, så jeg vil tippe 75-80kg. :)

Du er absolutt ikke for tjukk til å gå i bikini! Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere jeg veier på dette bildet? Jeg er 158cm høy... (Lav...hehe)

Syns dere jeg er for tjukk for å gå med bikini?

Du ser nydelig ut !! Flott med litt former ! Sexy jente ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke min største kritikker når det kommer til kropp... Det er mamma! Hun sier at jeg bør ha badedrakt, eller helst shorts og t-skjorte... Hun mener jeg er for tjukk!

Jeg har det helt fint med kroppen min selv! Jeg hater alt som har med trening å gjøre, og er glad i snop og brus, så jeg veit at jeg aldri kommer til å bli slank! Da er jeg heller fornøyd med å ha litt former!

Jeg er enig med moren din!

Du er ung og bør gjøre noe med livsstilen din før det er for sent og du pådrar deg livsstilssykdommer.

Du er overvektig, er glad i snop og brus og i tillegg røyker og snuser du i følge en annen tråd.

Anonymous poster hash: 08615...56f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan gå i bikini, alle kan jo det. Er enig med moren din at du bør ha en sunnere livsstil, det er ikke sunt å være overvektig. 



Anonymous poster hash: 66265...5b8
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Jeg er enig med moren din!

Du er ung og bør gjøre noe med livsstilen din før det er for sent og du pådrar deg livsstilssykdommer.

Du er overvektig, er glad i snop og brus og i tillegg røyker og snuser du i følge en annen tråd.

Anonymous poster hash: 08615...56f

Og jeg er uenig med mor.

Trådstarter skal ikke gjemme seg bort i store t-skjorter og shorts, uansett størrelse.

 

(Hun har ikke bedt om råd rundt livsstil, kosthold og trening, og derfor forholder jeg meg kun til trådens tema)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan gå i bikini! :) Du er flott, og har all rett til å gå i bikini som alle andre- uansett størrelse eller fasong. Men bør gjøre noe med livsstilen din. Du er overvektig, og du vil få et nytt liv om du gjør noe med trenings og kostholdsrutiner! Jeg tipper du er rundt 85 kg.



Anonymous poster hash: df527...fd8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er moren din bekymret for livsstilen din eller utseendet ditt?

Gå i det du vil. Flott er du. :)



Anonymous poster hash: aebed...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere jeg veier på dette bildet? Jeg er 158cm høy... (Lav...hehe)

Syns dere jeg er for tjukk for å gå med bikini?

Jeg tror du veier 65 kg, og man er for tjukk til å gå i bikini bare hvis man er så tjukk at man ikke kan gå/ikke får på seg bikinien.

Anonymous poster hash: 00b5c...1b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er moren din bekymret for livsstilen din eller utseendet ditt?

Gå i det du vil. Flott er du. :)

Anonymous poster hash: aebed...6f7

Det er vel utseendet ho mener, for ho kommenterer at jeg er for tjukk til å gå i bikini, og andre klær som viser hud og kropp... Når ho kjøper klær til meg er de alltid i for stor størrelse, og klær som dekker det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 70? Men uansett kan man nå gå i bikini så mye man orker! :)



Anonymous poster hash: cefb4...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med moren din!

Du er ung og bør gjøre noe med livsstilen din før det er for sent og du pådrar deg livsstilssykdommer.

Du er overvektig, er glad i snop og brus og i tillegg røyker og snuser du i følge en annen tråd.

Anonymous poster hash: 08615...56f

Det er jo ikke snakk om at jeg lever på brus og godteri da! Jeg spiser jo vanlig mat, og er gla i mat, og godteri og brus... Det kombinert med at jeg hater å trene, og at jeg alltid har hatt noen kilo ekstra, gjør at jeg veit at jeg aldri kommer til å bli slank! Da vil jeg heller være fornøyd og glad, med en formfull kropp!

At jeg røyker og snuser har vel ikke noe med saken å gjøre da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...