Gå til innhold

FROGNERPARKEN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle litt hvordan det er å løpe i Frognerparken? Nyinnflyttet til Oslo, har holdt meg til Bygdøy så langt, men føler for å utforske byen litt mer, og Frognerparken står for tur! :)

 

Noen som har noen gode løperunder å anbefale, evt. er det en park egnet for intervalløping, kortere runder, gå/løpe om hverandre, eller hva? Og er det kun asfalt, eller finnes det mykere underlag å løpe på der? Har blitt litt advart om at det kan være veldig mye folk der, så vurderer å ta løpingen der tidlig i helgene evt. :)



Anonymous poster hash: 41c4e...376
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Du hadde nok rukket å løpe gjennom den før jeg i det heletatt hadde rukket å bli ferdig med dette innlegget. Men for all del, i Frognerparken er det både grus og asfalt. Det du sier med folkemengde gjelder mest i sommerferier eller hvis temperaturen bikker 22 grader. Selvfølgelig er det noen turister der som oftest, men det er ikke på langt nær så mange at du løper dem ned.

Er selv glad i å løpe og foretrekker Bygdøy fremfor Frognerparken. Jeg liker å løpe i naturen, og Bygdøy er det nærmeste jeg kommer uten å måtte ta T-banen. Parken er rett og slett for enkel å løpe ut av, etter min mening. Men prøv :) Det er mange som løper der og du finner garantert et areal du kan bruke som intervall-område. Hvis jeg var deg ville jeg testet det ut om morgenen :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, har mistenkt at det vil bli litt i kryss og tvers-løping :P

Og veldig åpent? Jeg liker at når man løper på Bygdøy så er det ofte skjermede områder, og at man da kanskje løper i 10 min mellom hver gang man møter på en annen person, mens i Frognerparken er du synlig stort sett ... overalt? :P



Anonymous poster hash: 41c4e...376
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man først løpe i sentrum så er Frognerparken bra. Østmarka, Lillomarka, Sognsvann og Bislett stadion  er enda bedre:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man først løpe i sentrum så er Frognerparken bra. Østmarka, Lillomarka, Sognsvann og Bislett stadion  er enda bedre:)

 

Takk for enda flere tips! :D

Anonymous poster hash: 41c4e...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt å løpe i Frognerparken, men mest fordi det er praktisk og nære. Har noen faste runder jeg løper og er veldig fornøyd med det. Trappeintervaller er også en mulighet om det ikke er for mange turister....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt å løpe i Frognerparken, men mest fordi det er praktisk og nære. Har noen faste runder jeg løper og er veldig fornøyd med det. Trappeintervaller er også en mulighet om det ikke er for mange turister....

 

Vet du om det er noen runder der som er litt avsideliggende, eller er alle veldig åpne? :)

Anonymous poster hash: 41c4e...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det er noen runder der som er litt avsideliggende, eller er alle veldig åpne? :)

Anonymous poster hash: 41c4e...376

De er nok ganske åpne, men om jeg tar 'ytre ring' og løper 3 runder kommer jeg på nesten 9km.

Anonymous poster hash: 3f0cd...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok ganske åpne, men om jeg tar 'ytre ring' og løper 3 runder kommer jeg på nesten 9km.

Anonymous poster hash: 3f0cd...30d

Kom bort i anonym knappen, er fremdeles meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bort i anonym knappen, er fremdeles meg :P

 

Hehe, got it! ;)

 

Skulle bare gjerne hatt litt mer avsideliggende runder der og, ikke bare føle jeg løper i et menneskemylder med hunder, turister og unger. Men vil fortsatt teste noen runder der uansett om det er helt umulig å unngå! :)

Anonymous poster hash: 41c4e...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...