Gå til innhold

synes du noen med en bmi på 17 er tynne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nevøen min er lang og har en bmi på 18, han slapp ikke inn i militæret fordi han var for tynn. Så tynn vil jeg si at de er, det vil ikke si det samme som skinnmager...



Anonymous poster hash: 5e2a1...8ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye, nei. Men kan være balansert mellom muskler og fett og med en smal bygning så trenger en ikke å se mager og beinete ut.

Om man ikke ser "beinete" ut, så har man likevel en usunt lav vekt. Og de SER man med det blotte øye. 

Anonymous poster hash: c3132...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Om man ikke ser "beinete" ut, så har man likevel en usunt lav vekt. Og de SER man med det blotte øye.

Anonymous poster hash: c3132...df9

Nei, det kan du faktisk ikke. Kommer helt an på beinbygningen hvordan en bærer vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde bmi på 16.8 var jeg ikke feit. Men hadde fett på lårene og rumpen. Fikk mye strekkmerker så kan umulig ha vært sykelig tynn. Dersom fettet hadde lagt seg på puppene kunne jeg fremstått tynnere. Bruker small i underdeler.



Anonymous poster hash: 3ecfa...35d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bullshit. BMI sier ikke noe om sammensetningen av muskler og fett så man kan ikke bare si at en med en viss BMI er for tynn/tykk.

Du kan ikke si noe om for tykk, for der kommer fett-muskelmasse inn. Men for tynn er den entydig en relasjon, siden en person med så lav bmi, selv med kun muskler og lav kroppsfett uansett er undervektig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men du tar da altså bmi som en fasit på hvordan alle med en bmi ser ut, som jo ikke er rett enten det er snakk om å ha en bmi på 17, 22, eller 26. To kvinner med samme bmi kan se heeelt forskjellig ut. Jeg ser omtrentlig slik ut som på dette bilde og har en bmi på 17,1. Jeg bruker 70 b/c (kommer an på hvor jeg er i syklusen) i bh størrelse, (det er ikke gedigne pupper men vil påstå det gjør at jeg har "Kvinnelige former" ) har mye muskler i bein og lår i og med at jeg går fjellturer på 4-5 timer 2-3 ganger i uken minst, driver med fjellklatring og er ellers ok aktiv og ser komplett normal ut. Kanskje du ser tynnere ut en kvinnen på bilde men det betyr IKKE at alle med 17 i bmi ser prikk lik ut som deg eller meg... Bmi er ikke fasit på noe som helst da to kvinner med samme bmi kan se vidt forskjellig ut.

Bruker du 70b/C har du små pupper!

Og hadde du hatt muskler hadde du veid mere.

Men siden du er så stolt av kroppen din, hvorfor må du poengtere det i hver eneste tråd her inne?

Skjønnheten kommer innenfra og der var du tydeligvis en lang vei å gå, kjære deg

Anonymous poster hash: 4750f...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du 70b/C har du små pupper!

Og hadde du hatt muskler hadde du veid mere.

Men siden du er så stolt av kroppen din, hvorfor må du poengtere det i hver eneste tråd her inne?

Skjønnheten kommer innenfra og der var du tydeligvis en lang vei å gå, kjære deg Anonymous poster hash: 4750f...cc4

If you say so it mus be true..

Spesielt når det kommer fra en stalker som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you say so it mus be true..

Spesielt når det kommer fra en stalker som deg.

Få deg hjelp menneske!

Anonymous poster hash: 4750f...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg hjelp menneske!Anonymous poster hash: 4750f...cc4

Stein i glasshus igjen ;) og igjen og igjen.. veldig hvor jeg pisser på deg når du føler for å stalke meg så mye, føler du deg ikke litt desperat og patetisk? Du må jo ha en bmi på 37 så mye som jeg tydelig har fornærmet deg. Føler du deg feitere av at jeg er tynn? Sliter du så mye med både selvtillit og selvrespekt at du tar deg så nær av at jeg har pisset på deg og fornærmet deg? Synd for deg..

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld? Hva får deg til å tro det? Anonymous poster hash: 4750f...cc4

Det du skriver er et godt hint, du trakk opp en tråd som det er lenge siden noen har skrevet i bare for å finne mitt innlegg å rakke ned på. Flott at jeg betyr så mye for deg at du gidder det altså men det er jo litt patetisk.

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser jo trådene som kommer opp, smarta! Anonymous poster hash: 4750f...cc4

Alle ser jo på ab koden at det var du som dro fram denne tråden da geniet; ) og den har vært i dvale i 10 dager. Den dukker ikke opp sånn plutselig ut av det blå på nytt innhold da glupen uten at noen leiter etter den slik du gjorde i mine innlegg ;)

Men nå vet jeg at jeg har nok makt til å irritere deg nok til at du gidder å følge med på meg, det er ikke verst det..

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker du 70b/C har du små pupper!

Anonymous poster hash: 4750f...cc4

 

70 er vidden rundt og B/C er en helt normal størrelse.

Anonymous poster hash: 8ed35...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du 70b/C har du små pupper!

Og hadde du hatt muskler hadde du veid mere.

Men siden du er så stolt av kroppen din, hvorfor må du poengtere det i hver eneste tråd her inne?

Skjønnheten kommer innenfra og der var du tydeligvis en lang vei å gå, kjære deg Anonymous poster hash: 4750f...cc4

Viss det er små pupper lurer jeg på hva jeg har og jeg har en høyere bmi.

Slutt nå opp med å vær så frekk mot folk her i tråden.

Anonymous poster hash: 4a239...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er små pupper lurer jeg på hva jeg har og jeg har en høyere bmi.

Slutt nå opp med å vær så frekk mot folk her i tråden.Anonymous poster hash: 4a239...e53

Jeg tror det skal mye til for å ha unormale pupper av noe slag, de kommer i alle fasonger som kvinnene de sitter på :)

Fra de små til de store og de midt imellom. Dette handler egentlig ikke om pupper eller om hva som er smått og stort, det har vært en pisse konkurranse så og si mellom meg og en jeg har irritert vistnok i en helt annen tråd :)

Jeg er så pass freaking awesome ( ;) ) at noen fekk litt dilla på meg, det skjer fra tid til annen...

*sagt med et lite hint av honning, sukker og ironi*

Jeg tror frekkhetene er forbi for denne gang iallefall fra min side :)

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser jo på ab koden at det var du som dro fram denne tråden da geniet; ) og den har vært i dvale i 10 dager. Den dukker ikke opp sånn plutselig ut av det blå på nytt innhold da glupen uten at noen leiter etter den slik du gjorde i mine innlegg ;)

Men nå vet jeg at jeg har nok makt til å irritere deg nok til at du gidder å følge med på meg, det er ikke verst det..

AB koden? Jeg er TS! Hun over der er altså ikke meg, haha!

Anonymous poster hash: dcc81...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...