Gå til innhold

Dagens tanker.


Gjest KV84

Anbefalte innlegg

Idag føler jeg meg fjern, det er så rart, akkurat som om Søndager sitter så fast bestemt på at de er så slutten på en helg og jeg skal på skolen imorgen. Gruer meg, men jeg skal jo ikke på skolen. Og så føler jeg det er dårlig vær og alle går tur. Mandagen kommer og vi liker ikke ordet Mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen uker siden satt jeg helt stille i sofaen og det gynget noe volsomt frem og tilbake. Har ikke skjedd siden, men er småsvimmel når jeg snur meg bakover på tur om kvelden. Noen andre som har opplevd det? Lurer sånn på hvorfor det bare skjedde en gang, hva var det som fikk det til å skje akkurat den gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, tenkte noen modder og flere brukere da de så misbruker komme tilbake. Hva faen er det hun skriver tenker andre. Hva i helvette gjør hun her om hun ikke ville ha gamle brukerensin her tenker de siste.

hehe, tenker jeg, gøy og drit å være tilbake og skrive om ting. Bare husk du har egen regler fru kv84, de. Må du huske på. Ingen andre Jar slike regler, for her på kg kan vi skrive om alt vil vil, vi kan bruke tastaturet til å la fingrene gå over aller bokstavene i lange timer uten å få innlegget ditt slettet.

Ta meg tilbake,jeg savner den tiden jeg var like heldige som dere, skrive hva jeg ville for å få frem alt ved å provosere, gi ut egne tanker som er mine drømmer og som er helt merkelig når andre kommer inn å blander seg fordi de ikke forstår eller bare tenker andre sider av samme tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...