Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Legg deg du, min venn. I morgen kommer det en helt ny dag

og den blir bedre enn akkurat sånn som du har det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Høsten er en fin tid. Men fy så mye jobb det er. I tillegg til alt jobben krever er det også ganske tydelig at det nærmer seg jul, og en trebarnsmor kan ikke sies å være arbeidsledig i en sånn høytid. Jeg gleder meg til nyttår jeg, når alt er over og jeg har et par måneder pause før jobben krever sitt igjen. Og jeg karnøfler den neste som sier at lærere har lang ferie altså, det er pinadø velfortjent avspasering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er så sliten. :( Det var like før tårene kom på jobb i dag, så overveldende var det. Jeg har vært så stolt over at jeg har klart å komme meg tilbake til full jobb og masse ansvar, men akkurat nå tror jeg at jeg må lytte litt til kroppen og ikke tro at jeg kan klare alt alltid. Har gjort klart til evt. vikartimer i morgen og tror faktisk at jeg skal ta en dag hjemme for å unngå at jeg smeller i veggen så det synger hvis jeg holder på. Uff, dette er vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som du virkelig trenger den dagen hjemme :klemmer: Hør på kropp og hode, det er ingen som takker deg for å kjøre deg i grøfta :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Håh, neida du er savnet skjønner du, selv om jeg forstår at ting har sine grunner når du er litt stillere av deg innimellom. Jeg tenker på deg, det skal du vite. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå senker julefreden seg. Huset er vasket og pyntet, pinnekjøttet er i vann, ungene er i ferd med å finne senga og alle gavene er i boks. Den siste gaven ordnet seg i ettermiddag, og jeg gleder meg som en unge til å se reaksjonen til mine tre små når de ser hva det er. Selve gaven kommer ikke i hus før første juledag, for det blir litt tøft for liten kattepus å komme rett inn i juleselskap med tolv mennesker. Så vi skal hente ham etter lunsj på torsdag, og jeg får nyte det vakre juletreet mitt disse få timene før det blir klatrestativ for vilter pus.

Vil ønske dere alle en riktig god og fredfylt jul! Og en spesielt stor klem til Ery som ikke er så glad i jula. Håper den ikke blir for ille, Ery. Ta vare på deg selv. :klem:

fluffy-black-kittens.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...