Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

Ja,desse dyra har ein terapi på meg,så er som regel ganske mykje høgre oppe etter ein ridetur :)

Eg ser uansett positivt på det,og har trua på at morgondagen kan verte betre. No er dagen i dag betre enn gårsdagen,og det er alltid eit godt teikn :)

Ha ein flott dag,Rumle :klemmer: (og alle andre som kikar inn her ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg helt enig i - jeg tror det er mye terapi i å være rundt dyr, og ikke minst i å komme seg ut i naturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fin Hogwash :jepp:

Eg trur ikkje det,Rumle :fnise: Varierer frå hest til hest,nokon likar mest å vasse,andre vil bade,medan andre likar ikkje vatn i det heile teke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hest, men fineste dyrevideoen jeg vet av ihvertfall :)

Har sett den før og synes at den er kjempefin, herlig hund :) Men, må si jeg reagerer på at hunden løper fritt rundt sånn. Mange med hundeskrekk ville fått helt panikk av å møte en med en løs rottweiler altså :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje det,Rumle :fnise: Varierer frå hest til hest,nokon likar mest å vasse,andre vil bade,medan andre likar ikkje vatn i det heile teke :gjeiper:

Litt som oss mennesker med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Har sett den før og synes at den er kjempefin, herlig hund :) Men, må si jeg reagerer på at hunden løper fritt rundt sånn. Mange med hundeskrekk ville fått helt panikk av å møte en med en løs rottweiler altså :forvirret:

Enig. Har en vennine som har en hund på ca samme størrelse, vi har hatt den diskusjonen ganske mange ganger kan du si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,alle er ulike :) Ein må sjå dei som enkeltindivid og ikkje berre som ein hest :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Har en vennine som har en hund på ca samme størrelse, vi har hatt den diskusjonen ganske mange ganger kan du si...

Ja? Forstår jeg godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestar,natur og riding var det som skulle til :hoppendeglad: No er eg faktisk i kjempehumør,sjølv om eg er heilt gåen :fnise:

Og i morgon skal eg på shopping med ei venninne :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hestar,natur og riding var det som skulle til :hoppendeglad: No er eg faktisk i kjempehumør,sjølv om eg er heilt gåen :fnise:

Og i morgon skal eg på shopping med ei venninne :hoppendeglad:

Så braaa! :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje bruk for mykje tid i lag med hestane no Day,ikkje sunnt veit du! :wink:

Tufs :Nikke:

Så braaa! :jepp::klemmer:

Jaa :hoppendeglad::klemmer:

Ser dog ut til ho eine ikkje kan i morgon på shopping,men det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vel berre oppdatere at dagen i dag har vore ganske fantastisk :mrgreen: Veit eigentleg ikkje kva som har gjort den det,men har vore glad og har knapt sitte stille for heile dagen :fnise:

Gårsdagen verkar lengje sidan no :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips - om du er glad i hest (noe jeg egentlig vet svaret på fra før) så se den

nye filmen til Spielberg - War Horse,en film om en veldig spesiell hest...

Jeg så den i går,ikke akkurat noen stor fan av hester,men hele filmen i seg sjøl

er VELDIG bra laget,tror du kommer til å like den godt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,eg treng vel ikkje å svare på om eg likar hest :fnise:

Men takk for tipset Jelly,har ikkje sett den enno,men skal prøve å få gjort det før eller seinare :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...