Gå til innhold

Klubben for oss som liker pikk!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Som oftest gjør man det ja. Og jeg er enig i at det er litt tull å skryte av sitt eget utseendet, selv om jeg kjenner flere som gjør det. Men å skryte av partnerens kropp, synes jeg ikke blir d samme. Jeg skryter av det uansett hva andre måtte mene om det fordi jeg er veldig, VELDIG glad i penisen hans. :)

Det er klart du er det - akkurat som jeg tilber min tilgjengelige gjennomsnittspikk. Men jeg gjør det fordi den passer meg som hånd i hanske og fordi den gjør meg tilfreds og lykkelig - og fordi den sitter på mannen jeg er glad i.

Jeg tror ikke jeg hadde taklet den sizen der særlig godt, så ære være deg for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jupp, hør på Stefan nå.

Hvorfor skal jeg høre på han?

Jeg skjønner at han har vanskelig for å tro det, men penisen hans er altså så tykk på det tykkeste med roten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Han er omtrent like velutrustet som en hingst, med andre ord..?

Vettuhva?! Spar meg for drittkommentarer! Jeg kan faktisk bruke et målebånd!

Og en hingst har da langt lengre penis. Og den er kun så tykk i nedre del, ikke øverst. Og lengden er ca 17-18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettuhva?! Spar meg for drittkommentarer! Jeg kan faktisk bruke et målebånd!

Og en hingst har da langt lengre penis. Og den er kun så tykk i nedre del, ikke øverst. Og lengden er ca 17-18.

Wow...hvorfor er du så hissig? Er bare fascinert over monsterpenisen til gubben din! Like fascinert over den som det faktum at du har målt kuken hans opp, ned og rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Wow...hvorfor er du så hissig? Er bare fascinert over monsterpenisen til gubben din! Like fascinert over den som det faktum at du har målt kuken hans opp, ned og rundt...

Fordi jeg drikker rødvin! (helt sant. Blir litt amper av alkohol. Sorry! :gjeiper: )

Jeg gjorde det pga en tidligere tråd. Diskuterte da med Stefan her inne, og typen sa at han var 23 cm i omkrets, og jeg skrev det. Han synes det hørtes monstruelt ut og begynte da også sammenligning med ølbokser osv. Jeg også synes det hørtes groteskt ut, selv om jeg vet at typen har stor pikk. Men her om dagen bestemte jeg meg for å faktisk måle, og da er den faktisk 23 cm i omkrets. No shit! Han ble ganske happy selv nå som jeg sa at pikken hans er diskusjonsemne :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg drikker rødvin! (helt sant. Blir litt amper av alkohol. Sorry! :gjeiper: )

Jeg gjorde det pga en tidligere tråd. Diskuterte da med Stefan her inne, og typen sa at han var 23 cm i omkrets, og jeg skrev det. Han synes det hørtes monstruelt ut og begynte da også sammenligning med ølbokser osv. Jeg også synes det hørtes groteskt ut, selv om jeg vet at typen har stor pikk. Men her om dagen bestemte jeg meg for å faktisk måle, og da er den faktisk 23 cm i omkrets. No shit! Han ble ganske happy selv nå som jeg sa at pikken hans er diskusjonsemne :gjeiper:

:ler:

Alt i orden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hey! En tråd for homofile jo!

Den er vel strengt tatt for alle som liker pikk, ikek bare homofile *hjelpsom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...