Gå til innhold

Terminliste januar/februar 2013


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Oppretter en terminliste, jeg. :nigo: Er en grei oversikt å ha når vi etterhvert (forhåpentligvis) blir flere. Bare skriv inn foreløpig termin så skal jeg lage liste i dette innlegget etterhvert som folk kommenterer.

redchilli - 5.januar :babygutt:

Blåskjell - 12.januar :babysmokk:

Snøfnugg88 - 18.januar :babygutt:

Belle - 18.januar :babyjente:

Sprellefant - 20.januar :babygutt:

Bondenisse - 27.januar

bobbi - 29.januar :babygutt:

illa236 - 30.januar

VeoVeo - 30.januar :babygutt:

victorindia - 3.februar :babyjente:

Gaby - 18.februar :babyjente:

Emas - 15.februar :babyjente:

Wanita - 17.februar :babygutt:

Tirius - 18.februar :babysmokk:

Amber - 20.februar :babyjente:

-Mala- - 22.februar :babygutt:

:babygutt: 7 stk

:babyjente: 5 stk

:babysmokk: 2 stk

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har foreløpig termin 17 januar 2013, men er nesten redd for å si det. Vet jo aldri hva som kan skje :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen. :klem: Har du vært på tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men tenkte jeg skulle kontakte legen neste uke i håp om å få det. Hvertfall en gang rundt uke 12, klarer ikke vente helt til uke 18.

Har mistet en gang før, og hadde den gangen verdens beste gynekoglog, som bare ba meg ta kontakt dersom det var noe i neste svangerskap. Har også en fantastisk fastlege, som virkelig tar tak i ting dersom det er noe. Så tror og håper det går greit :jepp:

Det er værste er vel egentlig at jeg ikke klarer å glede meg ordentlig over graviditeten enda, for vet at det kan gå galt. Men har en haug av symptomer denne gangen, så det føles litt betryggende :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har foreløpig termin 30. januar :) sist gang gikk jeg 15 dager over termin, og med termin helt i slutten av måneden så kan dette like gjerne bli februarbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20. februar så jeg er superfersk her! Har ikke hatt IKM ennå; men testet positivt i dag :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Da var listen oppdatert. :nigo: Så spennende å ikke vite kjønn da Blåskjell! Det hadde jeg aldri klart. :fnise:

Det begynner vel å bli tide for UL for noen av oss nå? Jeg skal på mandag. Er det noen flere som har vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL, og sett et lite vinkende nurk :hoppendeglad: Er 18+3 i dag og terminen er endret til 18 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL, og sett et lite vinkende nurk :hoppendeglad: Er 18+3 i dag og terminen er endret til 18 januar.

Gratulerer med vakkert nurk i magen! :rodmer: Ville dere ikke vite kjønn, eller fant de ikke ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! Jeg føler meg 100 kilo lettere til sinns nå :biggrin:

Den lille lå med bøyde ben, så han kunne ikke se det dessverre. Er så nysgjerrig :) Men har planer om å ta en privat UL om noen uker, da samboeren min er på jobb offshore og ikke kunne bli med denne gangen. Håper de kan se det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :hoppe: Her får ikke mannen være med han heller (jobber offshore), men jeg skal ha med meg mamma. En stk lykkelig mamma. :fnise: Muligens vi tar 3D denne gangen også slik at han får være med. Husker det var helt fantastisk forrige gang ihvertfall. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy. Snart ultralyd for deg også nå :) Fikk med meg film av nurket hjem, måtte se den en gang til nå :) Han tok 3D helt mot slutten av timen i dag, gleder meg til UL i november når jeg så det :) Er så rart å se h*n så tydelig, så tidlig. Er jo ikke store knøttet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul, og da ble terminen min flyttet fra den 29 januar til den 31. Vet ikke om det da kan bli noe mer endring etter ordinær ul? :)

Gratulerer forresten, Snøfnugg - deilig å se knøttet :hoppendeglad:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...