Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest norah

norah: Hva gjør du mest for å få god samvittighet, ikke fordi du synes det er viktig eller morsomt? Men rett og slett bare fordi det føles godt?

God samvittighet....gi penger til veldedige formål kan vel sees på som ikke spesielt morsomt(men det er jo viktig) - og jeg tror de fleste gjør det for å lette samvittighet. Jeg er en Røde Kors-elsker.

Trening er en annen ting som ikke er morsomt(jeg sier jo mest helvete&faen og ikke hurra inni meg underveis) - men samtidig er jo også det viktig....

Det var et vanskelig spørsmål faktisk! :overrasket:

Hehe, pokker at man ikke kan ha møtt dem før, da, for ellers ville jeg så definitivt valgt Fasting Drue. Han er utrolig hyggelig, og dessuten dødskjekk.

Men OK, jeg velger deg, Cuntzilla, og Purple Haze. Årsaken sier seg jo selv, ettersom dere alle jo er utrolig kule. :)

Kult :nigo: Vi hadde nok hatt en og annen ting å snakke om, spesielt siden vi liker og misliker de samme politikerne. Borten Moe gå å legg deg med de derre uttalelsene dine. Blir dog ikke med til Ibiza eller andre typiske Sydenmål.

Cuntzilla kan jeg verifisere at er gøy i virkeligheten, jeg tror hun blir veldig glad om de har masse vin der vi skal.

Ludovie: Hvorfor, når og hvordan traff du Fasting Drue? :lur:

Fasting Drue: I tillegg til å være dødskjekk, hvordan vil du rangere deg selv utfra følgende egenskaper og talenter: intelligens, empati, joggekondis, alkoholtoleranse og.....tålmodighet?

BM2: Hvor vil du helst reise, med hvem og hvorfor: Jokkmokk eller indre Amazonas, og ikke da den vakre delen, men en skikkelig svett og avsidesliggende(i amazonasskala) gudsforlatt plass.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HunterLady: Bruker du tanntråd hver dag?

Ja.

Giacomo_P og Ludovie: Er det veldig vanskelig for dere å følge reglene i denne tråden? :)

NozMonster:Hvor ofte trener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: I tillegg til å være dødskjekk, hvordan vil du rangere deg selv utfra følgende egenskaper og talenter: intelligens, empati, joggekondis, alkoholtoleranse og.....tålmodighet?

Haha!

Ok, jeg rangerer fra 1-10 der 10 er høyest. (Håper jeg har forstått oppgaven).

Intelligens: 8

Empati: 8

Joggekondis: 9

Alkoholtoleranse: 3

Tålmodighet: 10

Norah: du skal til tredje etasje. Tar du heisen eller trappa?

Hunterlady: På menn (si dere er på date): pensokker med hull i den ene (stortåa stikker ut), eller intakte tennissokker? Drøft gjerne.

Endret av Fasting Drue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: Hvorfor, når og hvordan traff du Fasting Drue? :lur:

Hehe. Vi har jobbet litt sammen. :)

Giacomo_P og Ludovie: Er det veldig vanskelig for dere å følge reglene i denne tråden? :)

Fnis, tydeligvis. Sorry. Jeg lover å skjerpe meg fra nå av, altså.

Ludovie: Om du måtte velge 2 album du skulle ha med deg på en reise hvilken hadde du da valg?

Oi, det er utrolig vanskelig. Tror jeg må si After The Gold Rush med Neil Young, og Melody Nelson med Serge Gainsbourg. (Hehe, litt morsomt at begge er fra begynnelsen av 70-tallet, for jeg hører vanligvis ikke på musikk fra den tida - 80- og 90-tallet er mer min greie. :))

Giacomo_P: Bach eller Händel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noz: hvilket reisemål drømmer du om? Og hva er du mest redd for?

Peru og Japan!

Jeg er mest redd for at moren min kommer til å få et frytklig trist og alensomt pensjonistliv.

Ja.

NozMonster:Hvor ofte trener du?

hehe.... :sjenert: Jeg trente hver dag før, men ble overtrent og har ikke trent på 6 år. Har begynt med trappetrening og jogging nå igjen- et par ganger i uka.. Tenker å melde meg inn på sats igjen, men da begynner jeg bare å trene hver dag igjen og blir overtrent, og det er så vondt. (det finnes ingen mellomting for meg seru)

HUnterlady: Liker du å lese bøker? Har du noen gang våkna opp med en one night stand og omtrent fått bakoversveis, fordi han ABSOLUTT var kjekkere dagen før? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Fasting Drue: har du noen gang skrevet et debattinnlegg i en avis?

(Jeg flørtet en gang med en dødskjekk iraner (27) på fest, men det finnes vel flere av dere.. :gjeiper: )

Ludovie: hvem er din 80-tallshelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lolrita: hva hadde du tatt med deg på robinson?

Da regner jeg med at du hadde stått for maten, så jeg hadde tatt med hengekøye :fnise:

Badabing Du skal backpacke i 2 måneder, hvordan er reiseruta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vampen: Hva er romantikk for deg?

Oi, vanskelig.. Det kan være mye forskjellig. Men det må være ektefølt og ha noe med oss å gjøre. Jeg liker ikke ting som blir gjort bare fordi det er ansett å være romantisk, type bukett med røde roser og ut og spise middag. Da kan en bukett selvplukka markblomster, våkne til en søt lapp eller en dag i senga med en serie vi begge liker, være mer romantisk. Så, romantikk for meg er små muligheter i hverdagen til å fortelle partneren at man setter pris på ham/henne. Det må ikke være stort og svulstig, men det må ha en mening for oss. Sånn cirka. Vanskelig å sette ord på.:fnise: For å illustrere, jeg har dilla på solsikker. Jeg var tidligere i et langvarig langdistanseforhold. Noe av det mest romantiske jeg kan huske er at han telt ned de to ukene til neste gang vi møttes med å sende meg en solsikke på døra hver dag. Når han kom, kom han med en diger bukett med bla masse solsikker. Eller når jeg litt plutselig fikk marsvin, og fikk en marsvinbok i posten, med masse kjærlighetserklæringer skriblet inni. Sånne ting.:)

For deg?

Flair: Hvis du kunne snakke med den 12 år gamle utgaven av deg selv, hva ville du ha sagt til henne?

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunterlady: På menn (si dere er på date): pensokker med hull i den ene (stortåa stikker ut), eller intakte tennissokker? Drøft gjerne.

Pensokker med hull i den ene stortåa. Fordi jeg har forståelse for at det kan gå hull i de peneste sokker ;)

HUnterlady: Liker du å lese bøker? Har du noen gang våkna opp med en one night stand og omtrent fått bakoversveis, fordi han ABSOLUTT var kjekkere dagen før? hehe...

Nei, jeg hater å lese bøker :)

Ikke akkurat, men noe lignende. Jeg en gang et ONS med en fyr (vi lå faktisk ikke sammen, men gjorde mye annet), og på byen var han sååååå kjekk. Når jeg sjekka Facebooken hans dagen etter, så fikk jeg SJOKK. Ikke til å kjenne igjen.

Yme:Liker du alle typer pesto, eller bare den grønne? ;)

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: har du noen gang skrevet et debattinnlegg i en avis?

(Jeg flørtet en gang med en dødskjekk iraner (27) på fest, men det finnes vel flere av dere.. :gjeiper: )

Liker dødskjekk-stempelet! Haha :gjeiper:

Jeg har ikke skrevet debattinnlegg, nei. Hvordan klarer du å kjøre (og ikke minst parkere) den store varebilen i byen, forresten?

Giacomo_P: pleier du noen ganger å mime sanger mens du ser deg sjæl i speilet?

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vampen: Hva serverer du på middagsdate?

Jeg har ingen fast rutine. Det kommer an på vedkommende, setting og mye annet. Jeg har servert det meste fra ganske fancy surf and turf, til taco og egenkomponert kyllinggryte. :)

BM2: du må på date med en dame fra KG. Hvem tar du med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Da regner jeg med at du hadde stått for maten, så jeg hadde tatt med hengekøye :fnise:

Badabing Du skal backpacke i 2 måneder, hvordan er reiseruta?

Jeg driver faktisk og planlegger den ruta nå, men klarer ikke å bestemme meg. Enten blir det tilbake i Asia med Filippinene, Vietnam m.m, ellers er det snakk om India og Bangladesh. Men så vil jeg til Sør-Amerika også! Og den ruta ser slik ut: Argentina, Uruguay og Chile.

Ikke veldig konkret svar, men før eller siden blir det alle rutene. :)

Liker dødskjekk-stempelet! Haha :gjeiper:

Jeg har ikke skrevet debattinnlegg, nei. Hvordan klarer du å kjøre (og ikke minst parkere) den store varebilen i byen, forresten?

Oops, jeg tenkte ikke så langt. For svaret må vel bli at jeg ikke klarer det, for jeg bulker stadig de små bilene mine også.. Jeg får vel parkere utenfor sentrum og så holde meg til kollektivt der inne. :)

Lolrita: Har du backpacket før? Hvilket land likte du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Ludovie: hvem er din 80-tallshelt?

Kanskje ikke en person man forbinder med "80-tallshelt", men jeg tror det må bli Jello Biafra. :)

Jeg likte aldri de der typiske 80-tallsheltene som Rob Lowe, Tom Cruise, Don Johnson, Mel Gibson, osv.; jeg syntes de var altfor glatte.

Badabing, Fasting Drue, Giacomo_P: Hva er deres beste restaurantopplevelse? Hva spiste dere, og på hvilken restaurant var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kanskje ikke en person man forbinder med "80-tallshelt", men jeg tror det må bli Jello Biafra. :)

Jeg likte aldri de der typiske 80-tallsheltene som Rob Lowe, Tom Cruise, Don Johnson, Mel Gibson, osv.; jeg syntes de var altfor glatte.

Badabing, Fasting Drue, Giacomo_P: Hva er deres beste restaurantopplevelse? Hva spiste dere, og på hvilken restaurant var det?

Ooh, fantastisk godt svar! :rodmer:

Det må bli på en fantastisk hyggelig takrestaurant i en by i Asia som ikke er særlig mye besøkt fra Vesten. Temmelig mørkt i området, flotte gamle murbygninger, sorte flagg bortover hustakene, og det eneste lyset var der vi satt, og en enorm opplyst moské rett ved siden av. Vi hadde sneket med oss vin i veska. Masse forskjellige retter, alt vegetarisk selvsagt. ;) God stemning og selskap av noen av mine beste venner, og noen nye. Føltes som en annen tid og et annet liv..

Ludovie: du har vel ikke en doktorgrad (enda?). Om du skulle skrevet den nå, hva ville du forsket på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: du har vel ikke en doktorgrad (enda?). Om du skulle skrevet den nå, hva ville du forsket på?

Oi, det er jo så utrolig mye spennende man kan forske på. Nå i det siste har jeg virkelig fått øynene opp for at psykiatri er et utrolig fascinerende fagfelt. Så muligens noe innenfor dette? Eller kanskje en antropologisk studie om matkultur, og holding til mat og måltider. Eller noe innenfor norsk filologi. Eller noe med verb. Synes leksikalsk semantikk (studiet av ords betydning) er veldig interessant, og verb er virkelig interessante ord, ettersom de har så voldsomt mye informasjon innkodet. :) Ellers kunne jeg tenke meg noe innenfor nerdedelen/den mer naturvitenskapelige delen av psykologifaget, hvor man blant annet studerer hvordan hjernen fungerer. Eller haha, kanskje noe innenfor dansk fonetikk/fonologi, ettersom dette er et veldig spesielt språk uttalemessig sett. Religionspsykologi synes jeg også er veldig spennende, og da spesielt hva slags mekanismer som gjør at enkelte blir sektmedlemmer. Musikkteori kunne jeg også gjerne tenke meg å fordype meg i. Hehe, tror jeg stopper her. :)

BM2: Samme spørsmål som jeg stilte til tre andre ovenfor her: Hva er din beste restaurantopplevelse? Hva spiste du, og på hvilken restaurant var det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rofl: kjenner du deg igjen i denne låta?

Egentlig ikke.

Fasting Drue: Sist gang du ble sjekket opp av en jente/gutt?

HunterLady: Hva surfer du oftest på KG med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Badabing, Fasting Drue, Giacomo_P: Hva er deres beste restaurantopplevelse? Hva spiste dere, og på hvilken restaurant var det?

Ups, regelbrudd igjen. :fnise: Jeg er tydeligvis ikke så fryktelig flink til å holde meg til regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norah:Hvorfor ser du ned på hardtarbeidende, dyktige mennesker som har skapt tusenvis av arbeidsplasser og verdier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...