Gå til innhold

Hvilke instrument ville du ha valgt å spille?


lolmeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har spilt gitar, bass og ukulele opp gjennom årene, men aldri veldig seriøst. Jeg synes bass er det aller gøyeste, men hvis jeg skulle spilt ordentlig og blitt skikkelig god ville jeg valgt gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller et blåseinstrument i korps, og i korps- og orkestersammenheng ville jeg ikke spilt noe annet enn det jeg gjør. Foruten dette instrumentet skulle jeg gjerne kunnet å spille både gitar og piano.



Anonymous poster hash: 2aced...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg kan gitar, bass, trommer og litt piano (i tillegg til at jeg synger. Jeg er et helt band! :fnise:) og skulle ønske jeg kunne spille enten saksofon, fiolin eller cello. Jeg kan litt fiolin også, men trenger en skikkelig fiolin for å bli god. Akkurat nå har jeg mer enn nok med de instrumentene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilte mye piano før, etter jeg flytta kjøpte jeg gitar som jeg aldri fikk helt dreisen på.. Lurer på å kjøpe et keyboard etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller i dag klarinett, saxofon og tverrfløyte. Har også tidligere lært meg orgel, så jeg kan fortsatt endel akkorder.
Det jeg virkelig ønsker å kunne er gitar.....men dette har jeg aldri fått helt taket på. Fingrene mine vil ikke være med på det jeg vil.....



Anonymous poster hash: 10744...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiolin, helt klart. Kan gitar, piano, keyboard, blåseinstrument, bass, men fiolin... Det hadde vært morsomt å kunne spille ordentlig.

Anonymous poster hash: 724ef...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Spiller piano og synger, men skulle gjerne ha lært meg et strengeinstrument (gitar eller ukulele), og så et med vakker og sart lyd som klarinett og cello. Ahh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan litt piano og gitar i tillegg til å synge, men skulle virkelig ønske at jeg fortsatte å spille fiolin da jeg var liten. Ellers skulle jeg gjerne ha spilt saksofon og bassgitar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle gjerne vært bedre på piano. Tasteinstrumentene er gull verd hvis man vil komponere.

Nå er jeg ikke helt håpløs på gitar og spiller stykker av Bach og Villa Lobos såpass bra at folk heller lytter enn å be meg om å slutte. Og likevel … klangen i en cello … du har et poeng, Evans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piano og gitar for da kan man akkompagnere seg selv og andre. Ellers ville jeg valgt cello fordi det klinger så nydelig.



Anonymous poster hash: 8adc9...b4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piano og cello! Gikk noen år på pianoundervisning men sluttet før jeg ble ordentlig god da:-( har også en fiolin og gitar som jeg spiller litt på innimellom. Men synes fiolinen er vanskelig å stemme og få den til å høres " riktig" ut. Har spilt på en godt brukt fiolin og det hørtes nydelig ut! ( selvom jeg ikke kan spille hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...