Gå til innhold

Glemte perler fra 90 tallet


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest SunflowerPenguin

Ná tok jeg mer dette som et eksempel for noen av sangene som var populaere i lópet av 90-tallet, synes ikke denne sangen er sá god ná lenger. Og husket ikke hvordan musikk videoen var. Er ikke helt sikker pá hva dette handlet om, vold og action er det jo, men det kan nok bli tolket pá mange máter? Eller er det en klar historie bak nár sangen ble skrivi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Synes det er litt morsomt á se den klare forandringen fra da jeg var tenáring og ná. Sá mye som jeg ikke tenkte pá som perverst o.s.v... i mange musikk videoer da jeg var yngre, det er bare noe jeg ikke tenkte sá mye pá. Og ná nár jeg ser pá mange musikk videoer sá lurer jeg pá hva jeg ikke sá da jeg var yngre. ;) Men noen sanger kan jeg jo fortsatt like sjólv om jeg ikke synes musikk videoen er like bra lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

For eksempel denne er en sang jeg likte fra fórste stund jeg hórte pá den. Videoen er jo skikkelig fargerik og glad pá mange máter, i tankene mine tenkte jeg mer pá at musikken var fengende og gjorde meg glad nár jeg hórte pá den. Og jeg má si at jeg fóler fortsatt for á danse til denne nár jeg er i godt humór. ;):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gi dere en VIRKELIG glemt perle fra 90-tallet:

New_Radicals_YGWYG_Single.jpg

Utrolig fengende låt og musikkvideo fra et "One hit Wonder"-band.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med bedre kvalitet, her var det nesten ingen bass, bare diskant. Well, well.



Anonymous poster hash: 9b5ef...733
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Hahahha! Husker jeg var hekta på den! Jeg elsket 90-tallsmusikk da jeg var lita. Men jeg var jo barn seint på 90-tallet/tidlig 2000-tallet så er jo ikke rart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Hahahha! Husker jeg var hekta på den! Jeg elsket 90-tallsmusikk da jeg var lita. Men jeg var jo barn seint på 90-tallet/tidlig 2000-tallet så er jo ikke rart :)

Synes fortsatt at 90-tallsmusikk kan vaere like fengende ná og, spessielt nár en er i et godt humór. ;):skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahha! Husker jeg var hekta på den! Jeg elsket 90-tallsmusikk da jeg var lita.

Du hadde kanskje hele denne serien:

1.jpg

Mye tvilsomt i denne "slager-paraden" som gikk noen år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Du hadde kanskje hele denne serien:

1.jpg

Mye tvilsomt i denne "slager-paraden" som gikk noen år...

Aldri sett denne før... :) Men har nok hørt sangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For de av oss som snakker skikkelig norsk (og ikke reservedansk):



Anonymous poster hash: 9b5ef...733
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...