Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Det tror jeg på! Liker veldig, veldig godt humoren i Good Omens, som han skrev med Neil Gaiman, så jeg storkoser meg enn så lenge. :jepp:

(Prøvde for en stund siden å høre på lydbok, men jeg sluttet etter et par kapittel. Synes det er mye lettere å lese fysisk når det er mange nye navn og ukjente universer og sånt.)

Ja, er nok ikke alle Discworldbøkene som egner seg så godt som lydbok hvis man ikke har lest de før, er litt mye rart i begynnelsen!

Nå hører jeg på King of Thorns av Mark Lawrence og skal begynne å lese Fool's Errand av Robin Hobb etter jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes du om den?

Jeg leser "Hemmeligheter" av Kate Morton. Er ikke kommet så langt at jeg kan si hva jeg synes enda, men den virker spennende.

Jeg synes boken er fantastisk. Leste litt hver dag for at boken skulle vare lengst mulig - og jeg måtte virkelig holde meg selv i ørene for å klare det.

:dagens-rose: til forfatteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Your not so smart" som handler om hvor dust hjernen vår er, og at mesteparten av det vi veit, og det vi husker, bare er ting hjernen vår har dikta opp, eller i det minste gjort om på.

Hvert eneste menneske lever i en fiksjonell verden han/hun selv har dikta opp. Ingen av oss forstår egentlig hvorfor vi tar valgene vi tar, men vi er veldig flinke til å rasjonalisere rundt det, så vi tror det var et veldig klokt valg, som var for det beste.

Edit: Dette er min julegave til dere. Væshågo!

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok ikke alle Discworldbøkene som egner seg så godt som lydbok hvis man ikke har lest de før, er litt mye rart i begynnelsen!

Nå hører jeg på King of Thorns av Mark Lawrence og skal begynne å lese Fool's Errand av Robin Hobb etter jobb i morgen!

:fnise: Det er sant! Jeg har noen ganger problemer med å følge med i svingene når jeg leser vanlig også, så... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på 50 shades of grey i går. Ojojoj det var hete saker :fnise:. Leste rundt 150 sider, den er godt skrevet. Gleder meg til resten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Your not so smart" som handler om hvor dust hjernen vår er, og at mesteparten av det vi veit, og det vi husker, bare er ting hjernen vår har dikta opp, eller i det minste gjort om på.

Hvert eneste menneske lever i en fiksjonell verden han/hun selv har dikta opp. Ingen av oss forstår egentlig hvorfor vi tar valgene vi tar, men vi er veldig flinke til å rasjonalisere rundt det, så vi tror det var et veldig klokt valg, som var for det beste.

Edit: Dette er min julegave til dere. Væshågo!

Spennende :) Tror jeg må lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende :) Tror jeg må lese den.

Do it! Om du liker den, er det kult å kjøpe den også, siden den typen forfattere ofte ikke tjener all verden. Det er jo tross alt jule :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...