Gå til innhold

Akvarie


Gjest Gjest_Havfruen_*

Anbefalte innlegg

Unnskyld at jeg stjeler tråden litt, men har selv lyst på akvarium snart..

Er det mye arbeid med akvarium? Hvor lang tid tar det f.eks å rense?

Er det lett å flytte et akvarium fra et sted til et annet. Hvordan bør det løses i forhold til fiskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er mange ganger når jeg ser folk anbefaler fiskeforumene her at jeg lurer på hva brukernavnene til de som anbefaler her inne er på nevnte forum  ;)

Tja, nå kan du lure ;)

Er ikke så aktiv på nettakvariet, men jeg har en del innlegg der fra jeg var nybegynner som akvarist. Kjenner deg igjen derfra!

Til siste gjest: gå inn på linkene det er snakk om tidligere i tråden. Da finner du svar på alle spørsmålene dine fra erfarne akvariefolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå kan du lure  ;)

Er ikke så aktiv på nettakvariet, men jeg har en del innlegg der fra jeg var nybegynner som akvarist. Kjenner deg igjen derfra!

hmpfh :cool:

he he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer ang fuglehunden. Gordonsetteren vår elsker å sitte foran akvariet og følge med på fiskene, det har hendt at han har tatt stand på de og kommet helt bort i glasset og skjønte ikke hvorfor han ikke fikk tak i den... skvatt skikkelig når snuta traff det kalde glasset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange ganger når jeg ser folk anbefaler fiskeforumene her at jeg lurer på hva brukernavnene til de som anbefaler her inne er på nevnte forum  ;)

Jeg er ikke registrert det jeg er. Er kun innom og leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...