Gå til innhold

Faens bikkje!


Gjest Plaget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elastica

Jeg er litt usikker på om hunden virkelig er farlig eller og du bare synes den er farlig fordi den bjeffer....

Dersom den er farlig, hadde det nok vært på sin plass med en samtale med eieren.

Å forgifte naboens hund er nok neppe noe smart trekk for å bevare et godt naboskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hund som bjeffer behøver da ikke å være farlig!!! Det må da gå ann for deg å ta en prat med denne eieren, og samtidig også prøve å bli kjent med hunden?? Muligens er hunden bare selskapssyk, og ønsker litt oppmerksomhet.. Hvis hunden ER aggressiv, så er det som regel ikke hundens feil, men EIERENS feil, og da er det kanskje best at denne eieren ikke får ha hunden mer, og heller la hunden komme til noen som kan få den til å bli trygg og glad..

Men ROTTTEGIFT????? Ærlig talt!!!!!!!! :frustrert: Jeg skjønner ikke at du kan tenke den tanken engang! Ta deg heller en alvorsprat med eieren du og kom frem til en løsning dere begge kan akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjeffing trenger slett ikke være et tegn på at hunden er farlig. Bjeffing er rett og slett en måte hunden kommuniserer på. Hos hunder som har et normalt "språk" så blir bjeffing brukt som varsling: "her er jeg", "det kommer noen", "dette er mitt territorie" osv.

Knurring og flekking av tenner er ofte en advarsel i forkant av et angrep, dersom hunden føler seg truet.

Dersom denne hunden kun har bjeffet når dere har sett den, så har du ingen grunnlag for å si at den er farlig! Det er bare en måte å varsle på. Og det må jo hunden få lov til.

Og hadde du tatt livet av min hund med rottegift, så hadde jeg sørget for at du hadde fått en sviende straff for det!

Det er slett ikke rett måte å løse dette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittkjerring!

Skulle jeg velge mellom å få deg eller din nabo som min nabo, hadde jeg valgt din nabo.

Ville heller ha hatt en nabo med en støyende hund enn en nabo som går rundt og driver dyremishandling med rottegift.

Faen, dyr har ingen som helst slags mulighet for å forsvare seg!

Skjerp deg!

*kvalm*

Innlegget er endret.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...