Gå til innhold

Hjelp meg å finne navn til valpen!


Eføya

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Vi får en liten valp (gutt) i hus på lørdag og har ennå ikke funnet et godt navn:) Noen med forslag til navn? Vi har allerede en hund ved navn "Atlas" og trenger derfor noe som ikke klinger likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg faktisk var et glitrende forslag! Atlas og Globus ... mmm... smaker godt det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Pepsi

-Japp

-Snickers

-Pepper

Synes disse var litt fine jeg, vet ikke hvorfor alle har noe med gode ting å gjøre men... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvilken rase er det. Har alltid syne at navnet skal passe rasen, bygningen, men det er nå bare meg..

Hva med:

Can

Terry

Gorm

Perry

shacko

Oden

Balder

Ufo

Frits

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan jo ikke dy meg, må bare komme med et innlegg.

Jeg må si at jeg også syns Globus var bra, og så likte jeg Derox som en foreslo.

Ellers må jeg komme med noen forslag :

Kompis

Xerox

Snoopi

Det er jo ikke lett dette her, og jeg er enig med andre i at det kanskje hadde vært letter hvis vi visste hva slags rase det er. Er det samme rase på begge hundene, så er Globus min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes synes jeg er et flott navn. Det er navnet på den greske guden som bringer bud, og er navnet på hunden i "Sofies verden" av Jostein Gaarder (en labrador).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for mange svar! Det var en del som spurte om rasen: Rasen heter Weimaraner og er en stor sølvgrå fuglehund. Hvis du ikke vet hvordan de ser ut så kan du se bilde av Atlas her :

http://www.weimaraner.no

Håper på flere forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅ.....hadde selv en Vorsteh. Ikke helt samme hunden, men samme slekta. Jeg simpelheten elsker styrken og energien de har!! Tror jeg ville kalt den Globus, Fritz eller Can. Er Atlas også Weimaraner er det jo litt moro med Globus da. Men hvis du søker på hundenavn på nettet (mulig canis.no har en link dit), så fant vi en tysk side som har 2000 hundenavn alfabetisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Globus var jæ... bra *flirer*

hørte en her om dagen som het Kaos - det var også stilig synes jeg.

Hilsen Otto (blandingshund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest svenskbrud

Mysig ras!

Jag röstar för Globus!

Fast hunden på bilden såg ut som om den sett ett UFO...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...