Gå til innhold

Mistet respekt for Jennifer Lawrence etter nakenbilder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At Jennifer Lawrence har tatt bilder av seg selv naken betyr ikke at hun er en hore eller et dårlig menneske.

Dessuten er hun heit, og en helt utrolig god skuespiller. Det er veldig dumt å slutte å se opp til henne bare fordi hun var naken og tok bilder av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg angriper deg først og fremst fordi du kaller henne en skitten liten hore. Det totalt idiotiske poenget ditt om selvforherligelse gidder jeg ikke å kommentere engang. Og ikke bruk smileys når du ikke mener noe med dem.

Det at du ikke vil kommentere det tyder kanskje på at jeg traff en nerve. Det var jo helt klart at det første du ville fram til var at du, du har ikke sett på bildene. Og jeg kan bruke smileys som jeg vil.:)

Anonymous poster hash: aa9a9...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk bare på at det er Chris Martin som får mottatt de nakenbildene.

SJALU!



Anonymous poster hash: 0ded1...a96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg liker Jennifer Lawrence veldig godt og synes det er synd at enkelte mennesker alltid må ødelegge for andre. Men hun visste at slik kunne skje, det er ikke trygt noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg synes det er patetisk å miste respekten for henne og dømme henne for bilder som er stjålet fra henne og som hun har sendt i en privat setting.

Det er vel en ganske normal ting å gjøre når man har et avstandsforhold eller i et forhold generelt, så hvorfor skal hun være en helgen bare fordi hun er kjendis.

Hadde vært noe annet hvis hun la ut masse bilder av seg selv naken for å få oppmerksomhet. Da hadde jeg forstått at man hadde mistet respekten for henne.

Også kan det jo faktisk være mulig at Emma Watson har sendt sexy bilder av seg selv til sin utkårede, men at forskjellen er at de ikke har blitt lagt ut på nettet. Kjendiser er helt normale mennesker de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke vil kommentere det tyder kanskje på at jeg traff en nerve. Det var jo helt klart at det første du ville fram til var at du, du har ikke sett på bildene. Og jeg kan bruke smileys som jeg vil. :)

Anonymous poster hash: aa9a9...adf

Jeg spure nervene mine, og ingen av dem følte seg truffet. Sannheten er at jeg aldri har sett en eneste film med Jennifer Lawrence og måtte google for å finne ut at hun spilte en av hovedrollene i The Hunger Games. Hun er totalt likegyldig for meg, men hadde jeg fulgt bedre med, ville det kanskje stilt seg annerledes, og kanskje jeg også hadde sett på noen av de bildene – selv om jeg egentlig mener det er en forbrytelse at private bilder offentliggjøres på den måten.

Det går fint an å hylle Watson og forsvare Lawrence samtidig.

:natti:

Endret av Pawn Hearts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ler av svarene i tråden her. De er da mennesker som oss, og det er ganske normalt å ta bilder og sende til kjærester. Hvorfor skal de være forsiktig? Det er ikke dems skyld at det ble lekket.



Anonymous poster hash: f92d9...aed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...