Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Må berre få sagt at i dag vog eg berre 0,9! :hoppendeglad: Det tell ikkje, for eg har allereie skrive inn denne vekas vekt, men hurra! Nytt tall! Håper neste veke blir kjempebra! :hoppe: No er eg tilbake til veka-etter-fødsel-vekta mi ;)

Wohoo!! Flinka!! :5:

Bra med mål/delmål, og ikke minst belønning i form av sparing til bunad :jepp: Jeg har arvet min mors bunad, og er blitt såå glad i den :hjerte:

Målet mitt var 10 kg ned til sommeren, og enda 5 som "bonus" (men at jeg ikke skulle være skuffa over meg selv om jeg ikke klarte de 5). Nå har jeg gått ned 12, og nå skal jeg ned de siste 3+liiitt til så jeg kan se ett tall jeg ikke har sett siden ungdomsskolen :jepp:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wohoo!! Flinka!! :5:

Bra med mål/delmål, og ikke minst belønning i form av sparing til bunad :jepp: Jeg har arvet min mors bunad, og er blitt såå glad i den :hjerte:

Målet mitt var 10 kg ned til sommeren, og enda 5 som "bonus" (men at jeg ikke skulle være skuffa over meg selv om jeg ikke klarte de 5). Nå har jeg gått ned 12, og nå skal jeg ned de siste 3+liiitt til så jeg kan se ett tall jeg ikke har sett siden ungdomsskolen :jepp:

God helg :klem:

Du er jo kjempeflink! :jepp: 12 kg er masse, det bør du vere stolt av :) Du har jo til og med klart hovudmålet ditt :tommelsmil:

Eg gler meg til å få bunad, du er heldig som allereie har! Syns det er så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time trilletur i dag også! :tommelsmil: I skikkeleg ruskever til og med. Seriøst, for 2 mnd sidan hadde eg neppe gått, men no syns eg det er så kjekt og føles så godt ut at eg VIL gå tur! :) Trur ikkje der var ein tørr flekk på meg, men det var så deilig likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trilletur unnagjort :tommelsmil: Litt vind, men også sol, så det var ein veldig fin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du imponerer fortsatt med trilleturer. Håper på å la meg inspirer litt av deg.... Men her er trimmotivasjonen laaangt borte. Blir bare korte trilleturer for å få lillemann til å sove, så løpe hjem og inn å gjøre div i huset :sjenert: Neste uke har jeg tenkt å begynne på Ripped igjen. Ja, nå har jeg sagt det. Så da må jeg :opplyser:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du imponerer fortsatt med trilleturer. Håper på å la meg inspirer litt av deg.... Men her er trimmotivasjonen laaangt borte. Blir bare korte trilleturer for å få lillemann til å sove, så løpe hjem og inn å gjøre div i huset :sjenert: Neste uke har jeg tenkt å begynne på Ripped igjen. Ja, nå har jeg sagt det. Så da må jeg :opplyser:

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, no må du! :fnise: Eg skal heie på deg! :tommelsmil:

Ikkje så lett å få tid til trilleturar når ein held på med flytting og anna styr, men håper du får tida etterkvart :) Ripped blir i alle fall bra! :jepp:

Håper du også får ein fin dag! :klemmer:

----------------------

Dagens trilletur unnagjort! :) Fin tur i dag, kjølig og tåke, men det var deilig, for eg blir så varm og sveitt i oppoverbakkane :) Brukte 59 minutt ;)

Ellers så må eg få lov til å opplyse om (og skryte veldig av) at *kremtkremt* eg og mannen min har i dag gått i nøyaktig 1 månad utan å ete sjokolade, potetgull og godteri! :tommelsmil: Vi er kjempefornøgde! :jepp: Vi har ikkje tenkt å stoppe no! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så må eg få lov til å opplyse om (og skryte veldig av) at *kremtkremt* eg og mannen min har i dag gått i nøyaktig 1 månad utan å ete sjokolade, potetgull og godteri! :tommelsmil: Vi er kjempefornøgde! :jepp: Vi har ikkje tenkt å stoppe no! :)

Wohoo, så bra :tommelsmil: Flinke dere er! Godt å være 2 om slike kostholdsendringer, her må jeg innimellom overtale mannen til å ikke sette fram snop :sjenert:

Merker du noe til mindre søtsug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, så bra :tommelsmil: Flinke dere er! Godt å være 2 om slike kostholdsendringer, her må jeg innimellom overtale mannen til å ikke sette fram snop :sjenert:

Merker du noe til mindre søtsug?

Tusen takk! :takke: Eg er veldig glad for at mannen min er med på kostholdsendringane, for viss ikkje hadde eg neppe klart det! Men han også innsåg at han måtte endre noko for å stoppe vektøkninga, så då vart han med med ein gong :)

Eg merker veldig godt at eg ikkje har så lyst på godteri og snacks lenger :) Klart, til tider går eg og snoker i skåpa og skuffene, men vi har jo ikkje godteri der ;) (Og eg hadde uansett ikkje tatt noko!) Men det føles veldig godt ut å ikkje ha det søtsuget lenger, for eg trur eg rett og slett var avhengig av sjokolade.. No er det rein rutine, nei takk til godteri! Vi gav til og med vekk godteriet vi vann på 17. mai i går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne veka er eg superfornøgd!

For det første fekk eg gått 1 time trilletur kvar dag mandag til onsdag + mykje gåing i 17. maitoget i går :)

Og så: tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eg vog meg i går og var MINUS 1,7 kg! Og bikka dermed ned til eit nytt tiertal! Og vog berre 9,8 kg!

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Eg vart så glad! Eg har ikkje vore så lett på sikkert 3 år! Då vi gifta oss for eit par år sidan var eg 3-4 kg tyngre enn eg er no..og eg kan faktisk ikkje hugse når eg var lettare enn det.. HURRA! :D

Og mannen min spanderer dermed første tusenlappen ;) 1 skritt nærmare bunad! :hoppe:

Og 17.mai i går var så kald at eg åt ikkje is :gjeiper: Eg, som har ein tendens til å ete 4 kroneisar den dagen! :fnise:

GOD HELG, helsing superfornøgde Silverdoe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooh, laurdag og vi gjekk trilletur! :tommelsmil: Gjekk tur i ca 1 time i fint ver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige sola! :hoppendeglad:

Gjekk tur i 1 time i dag :) Skulle ønske eg kunne gå litt lenger, men gullet vaknar etter ca tre kvarter, og går det for lenge før vi er heime, så blir han utålmodig ;) Men då er jo eigentleg turen ganske passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilletur i dag også, litt over 1 time, for vi var innom butikken :)

Og butikken ligg RETT ved sidan av den einaste plassen på mils omkrets som sel softis, o Gud, gi meg styrke! Eg motstod fristelsen altså ;) Vente til laurdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 400 gram denne veka, vekta stoppa på 9,4 kg, og eg er kjempefornøgd! :) (Og mannen har ført over 1000 kr til meg, hihi :fnise: )

Har gått trilletur i dag, merka varmen godt, for det gjekk treigere i dag enn ellers. Men utruleg fin tur! Elsker sola! :sol:

No er det jo langhelg som står for døra, og vi skal heim til mamma og pappa i pinsa, så vi kan forvente oss mykje god mat der ;)

Men ikkje sjokolade, potetgull og godteri! Viss vi bruker graviditetsspråk, så er vi inne i veke 6+4 utan snoperier! :tommelsmil:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinsehelg heime hos mamma og pappa = god mat ;) Men eg vog meg i går og det var ikkje så heise gale, så eg er ikkje så bekymra for vegedagen denne veka. Mest sannsynleg går eg ikkje ned, men heller ikkje så veeeldig mykje opp :)

Gjekk ein liten trilletur i går, ca 1 time (trilletur + tur i butikken). Og så den faste ruta i dag, 58 minutt :) Gjekk også trilleturar på søndag og mandag, så det har vore bra med turar denne veka :)

Og no er vi inne i veke 7 utan sjokolade, godteri og potetgull! :tommelsmil:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk gått trilletur i dag, 58 minutt :)

I går hadde vi svigermor på besøk og ho er av den gamle typen som meiner at ingen middag er komplett utan dessert, så i går åt vi sjokoladepudding og vaniljesaus + krumkaker, og vi drakk brus..

Men i dag er det ingenting sånt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 gram denne veka! :hoppe: Landa på 9,0kg :)

Det er eg veldig fornøgd med, for eg vil ikkje gå for fort ned i vekt sidan eg ammar framleis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er!! :5:

Her har det stoppa helt opp. Usj. Merker jeg blir myye mindre motivert. Men kan ikke stoppe nå.. :sjenert:

Håper dere får ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :5:

Her har det stoppa helt opp. Usj. Merker jeg blir myye mindre motivert. Men kan ikke stoppe nå.. :sjenert:

Håper dere får ei fin helg :klem:

Tusen takk! :takke:

Du må ikkje gi deg no, du er jo så godt i gang! Viss du berre fortsetter, så er eg sikker på at det gir resultat ganske fort :jepp:

Håper de også får ei fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Du er superflink Silverdoe!

Her kommer jeg nok til å følge deg, for jeg har samme prosjekt som deg om dagen.. Sjøl om jeg klarer nok ikke å kutte sjokkis, potetgull og godterier helt da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Du er superflink Silverdoe!

Her kommer jeg nok til å følge deg, for jeg har samme prosjekt som deg om dagen.. Sjøl om jeg klarer nok ikke å kutte sjokkis, potetgull og godterier helt da.. :sjenert:

Hei! :vinke:

Tusen takk for skryt! Eg blir reint sjenert her.. :sjenert:;)

Så kjekt med eit nytt fjes her inne, og så bra at du vil følge meg! :)

Vi måtte berre stoppe heilt opp med snacks og snop, vi.. Heldig du som klarer å begrense inntaket ;) Lykke til med prosjektet ditt, eg må følge med på deg også :) Har du treningsdagbok, eller skriv du i den vanleg dagboka di?

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...