Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gleder jeg meg til å komme hjem. Formen er ikke bra. Fryser - så spørs om jeg er på vei til å bli syk. Håper virkelig ikke det. Og ryggen har vært innmari vond idag.

Lurer på om jeg bare skal spise middag også sove litt når jeg kommer hjem. Det ble lite søvn inatt siden samboeren lå og snorket ved siden av meg. Håper det hjelper å bare ta det med ro ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det problemet.. Gubben snorka sånn at jeg ble lys våken av det klokka 4 i morges :dry:
Meeen, kom meg tidlig opp da -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig morgen!! Både samboeren og jeg har fri i dag. Men han skal ut på landeveiskjøring i dag så han blir borte til i ettermiddag. Vi fikk spist frokost sammen før han dro for litt siden...

Ingen store planer i dag men jeg skal prøve å komme meg litt mer ut. Kanskje dra inn til sentrum en tur for å se om jeg finner noen julegaver. Bare 5 uker igjen til jul! :sjokkert:

Også har jeg bestilt massasjetime senere i dag. Unner meg det siden jeg fortsatt har vondt i ryggen. Håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halv 4 våknet jeg idag.. Lei av snorkingen hans.. Men han påstår at jeg har begynt å snorke og. Vet ikke om jeg tror på det men...

Nå skal jeg straks ut og reise. Gruer meg først og fremst til flyturen. Synes ikke det var særlig gøy å fly når jeg ble gravid i sommerferien så da er det sikkert ikke noe bedre nå heller.

Også gruer jeg meg til begravelsen imorgen.

Men jeg håper at jeg kanskje rekker en liten shoppigtur og gå innom julemarkedet. Verdens beste julemarked finnes nemlig i Wien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han har rett med snorkingen altså :P Jeg snorker vanligvis ikke, men har visst blitt ganske flink til det i løpet av dette svangerskapet. Jeg bare ler av ham og sier at jeg tar hevn.

Kondolerer. Håper det blir en fin begravelse.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være hjemme igjen. Det har vært noen tøffe dager. Men det var en fin begravelse og det var viktig for meg å tilbringe tid sammen med familien min. Ikke minst, å si farvel til bestefaren min.

Jeg har slitt med søvn, null matlyst og halsbrann de siste dagene. Det var godt å sove i sin egen seng igjen. La meg kl. 21 i går og våknet kl. 6:30. Herlig!!

Håper på en rolig søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var en fin begravelse. Det gir en form for gode minner helt til slutten, og det er i alle fall noe jeg syns er viktig :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakka mi har blitt for liten. Jeg får ikke igjen glidelåsen lengre. På tide å kjøpe seg en ny jakke. Spørs om jeg skal kikke etter en større jakke eller en mammajakke.

Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig en vanlig jakke som har vært veldig stor rundt magen før, men som nå såvidt går igjen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 uker idag!!

Denne uka skal vi få fylt ut og sendt inn permisjonspapirene. Godt at vi endelig har blitt enig om fordelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 uker idag!!

Denne uka skal vi få fylt ut og sendt inn permisjonspapirene. Godt at vi endelig har blitt enig om fordelingen.

Endelig? Har dere vært uenige? Hva ble det til etter hvert da? :)

Og grattis med 27 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har foreløpig en vanlig jakke som har vært veldig stor rundt magen før, men som nå såvidt går igjen ;P

Det har jeg og. Men i dag tidlig måtte jeg innse at det går ikke lengre. Spesielt når det var så kaldt ute så var det litt dumt med en jakke som jeg ikke kunne lukke igjen.

Jeg fant en jakke på G-sport i går som jeg likte men vil helst ikke bruke 1000kr. Så ville helst se andre steder først. Jeg dro ut i pausen min i dag og gikk innom Cubus. Der fant jeg en jakke til 799kr. Helt greit, tenkte jeg. Men når jeg skulle betale, så var prisen 599kr. Fornøyd! Jakka er litt stor siden jeg valgte en størrelse større. Jeg drukner litt i den nye jakka siden jeg er så liten men bedre det enn å gå med en jakke som blir for liten om en måned igjen.

Endelig? Har dere vært uenige? Hva ble det til etter hvert da? :)

Og grattis med 27 uker! :hoppe:

Vi har ikke akkurat vært uenig men når jeg ble gravid i sommer, så ville M helst ha sin del av permisjonen i løpet av neste sommer. Og vi diskuterte frem og tilbake om vi skal velge 80% eller 100% men det blir 80%. Vi tør ikke ta sjansen på å få barnehageplass i januar 2016. Så da velger vi lengre permisjon. Også tar jeg det første året og han tar sine 10 uker på slutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakka mi har blitt for liten. Jeg får ikke igjen glidelåsen lengre. På tide å kjøpe seg en ny jakke. Spørs om jeg skal kikke etter en større jakke eller en mammajakke.

Hva bruker dere?

Jeg har kjøpt denne, veldig fornøyd!

http://mamalicious.no/mama-licious/jackets/yasmin-padded-jacket/20002919,no_NO,pd.html?dwvar_20002919_colorPattern=20002919_Black&forceScope=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Halv 4 våknet jeg idag.. Lei av snorkingen hans.. Men han påstår at jeg har begynt å snorke og. Vet ikke om jeg tror på det men...

Nå skal jeg straks ut og reise. Gruer meg først og fremst til flyturen. Synes ikke det var særlig gøy å fly når jeg ble gravid i sommerferien så da er det sikkert ikke noe bedre nå heller.

Også gruer jeg meg til begravelsen imorgen.

Men jeg håper at jeg kanskje rekker en liten shoppigtur og gå innom julemarkedet. Verdens beste julemarked finnes nemlig i Wien!!

Om mannen min har tre høye snork etter hverandre pleier jeg alltid å vekke han for å si i fra om det. Det er liksom en regel jeg har "for meg selv" om det. Jeg trenger søvn for å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...