Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Synes det høres ut som en sunn vektoppgang jeg. Babyen, fostervannet, livmora og morkaka veier jo en del allerede, så du har antakelig gått ned i egenvekt selv om du har gått opp. Om noen skjønner hva jeg mener :fnise: Og hvis legen er ufin slutter du å gå til han/henne og bare går til jordmor i stedet. Det er jo ikke akkurat sånn at du er kjempeovervektig heller, så synes de kan drite i å mase sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 kilo opp er jo veldig bra missdior! Tror neppe at det er noe problem jeg altså, men skjønner at du føler press og stress fra andre. :kose:

Du er kjempefin gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt overveldet av responsen her inne!!! :hjerte: Tusen, tusen takk for at dere er som dere er, alle sammen. Skal få svart bedre senere, akkurat nå orker jeg fint lite, er helt dø i dag. Måtte ringe til jobb og gi beskjed om at jeg ikke kom. Hofter, rygg og bekken har sammen bestemt seg for å ikke funke i dag.

Jeg er så glad i alle forumveninnene mine, og jeg tror det er fordi jeg ikke kjenner dere på privaten. Det er så enkelt å fortelle dere om alt som plager meg, for det er ingen av dere som kan "bruke" det mot meg i det virkelige liv.

Takk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at jeg leser mye her inn på KG. Drømte om deg i natt missdior. Har vel sett deg på et bilde eller to her inne, så hjernen har tydeligvis husket det. Drømte du kom hjem til meg med en bil helt fra NordNorge for og kjøpe noe babyutstyr av meg.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missdior, du er rett og slett ei drømmedame, siden vi drømmer om deg hele gjengen :nigo:

litt avsporing: når jeg leste linken til dagboka di så leste jeg "Lange dager og korte lår" med engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt avsporing: når jeg leste linken til dagboka di så leste jeg "Lange dager og korte lår" med engang :fnise:

Lange mager, korte lår, stuttjukkes landsforening :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydelig at jeg leser mye her inn på KG. Drømte om deg i natt missdior. Har vel sett deg på et bilde eller to her inne, så hjernen har tydeligvis husket det. Drømte du kom hjem til meg med en bil helt fra NordNorge for og kjøpe noe babyutstyr av meg.

:fnise:

Hahah! Hvorfor drømmer alle om meg aaaa, ekke så spennende, lover :lol: Men jeg elsker å kjøre bil, så hadde sikkert kommet på besøk :nigo:

Missdior, du er rett og slett ei drømmedame, siden vi drømmer om deg hele gjengen :nigo:

Haha! Ja, kanskje det... :nigo:

Du er søt du missy :)

:hjerte:

Lange mager, korte lår, stuttjukkes landsforening :ler:

Blir med i den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått handlet litt julegaver i dag, og samtidig som jeg var på senteret tenkte jeg at jeg skulle sjekke utvalget av ammebher. Ble til at jeg stod og smågråt inne på prøverom etter prøverom. Det er jo ingenting som passer... :sukk: Prøvde 90E på KappAhl, men puppene tøt ut i alle retninger, og dette er før melka kommer! føler meg som et misfoster som ikke passer en eneste BH nesten, og må bruke 600 kroner på EN Bh..... :sukk: Æsj, dårlig dag i dag også... Har blitt en del av dem, men det er kanskje normalt?

Heldigvis har jeg en aktiv krabat i magen som minner meg på at det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Har du sett etter bh på lindex? Min erfaring er at det er de som har mest utvalg i de største størrelsene. Et smart tips er å se på prislappen, for der står det også hvilke størrelser akkurat den modellen blir levert i (feks 75a-85e). Ellers skal vel ammebh fra bravado være veldig tøyelig i størrelsen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Har du sett etter bh på lindex? Min erfaring er at det er de som har mest utvalg i de største størrelsene. Et smart tips er å se på prislappen, for der står det også hvilke størrelser akkurat den modellen blir levert i (feks 75a-85e). Ellers skal vel ammebh fra bravado være veldig tøyelig i størrelsen ;)

Har ikke vært der nei, må stikke innom en dag :) Takk for tips! 90E var det absolutt største jeg fant på KappAhl i allefall, og jeg må vel gjerne opp i 90G eller 90H når melka kommer. Har titta litt på Bravado sine, men de er jo så dyyyyyyre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...