Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Sikkert greit, så slipper du å slite deg helt ut..:)

Jeg har bestillt alle, men har kun hentet mammabox. Resten er det for tidlig å hente...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert greit, så slipper du å slite deg helt ut.. :)

Jeg har bestillt alle, men har kun hentet mammabox. Resten er det for tidlig å hente... :)

Er det ikke slik at mammabox må meldes på først også bli trukket ut, eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på Babyshop Billingstad og sett på vogner. Måtte prøvekjøpe Emmaljunga for å bli litt mer sikker. Duo AIR hjulene gikk som en drøm! Det jeg likte godt med Edge, som vi testet den på, var at den virket veldig stabil og robust, samtidig som den ikke var så veldig tung. Testet også Bugaboo, men synes den var litt lav. Nå er ikke vi av de høyeste folka hverken jeg eller typen, men Bugaboo hadde ikke et håndtak jeg likte så godt, samt at jeg føler den skranglet litt, på en måte?

Fikk også sett på Stokke Trailz som jeg alltid har sikla på litt. Den er utrolig fin å se på, men jeg tror jeg må legge fra meg det med design og heller tenke praktisk. Jeg er nok altfor freak når det gjelder at ting skal se fint ut. Som typen sa "det er barnet som er viktig, ikke hvordan DU ser ut når du går med vogna." Damn, den satt - han har jo helt rett :)

Tror vi går for DUO AIR hjul på Emmaljunga, og muligens Edge, eller Mondial.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok et flott valg! :) Jeg er kjempefornøyd med City Cross, men som jeg har skrevet tidligere ett eller annet sted, skulle gjerne hatt lufthjul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Emmaljunga Edge er knallbra!!! Hadde den sist, men solgte pga plassmangel. Ingen andre vogner er i nærheten synes jeg, så det blir garantert Emmaljunga igjen. Selv om både mannen og svigermor synes det er latterlig å bruke såååå mye penger på "bare" ei vogn. Det driiiiter jeg i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke slik at mammabox må meldes på først også bli trukket ut, eller har jeg misforstått?

De har bare et visst antall hverr mnd. Men hvis du registrere deg, så får du en mail når du kan bestille. Men da må man mest sansynlig bestille den dagen.. :) det var ikke det store i den, men den var ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter med 50% sykemelding til og med midten av januar, deretter må fastlegen involveres. Føler det er like greit. Nå er jeg jo sliten av å jobbe 50% og bekkenet verker skikkelig etter jobb. En liten knekk i helsa, men humøret er på topp. :)

Er det noen som har hentet ut gratis babypakkene ennå? Hvilke har dere bestilt?

Jeg har meldt meg opp til Mammabox og boksene fra apotekene. Hadde egentlig bestilt mammabox for jente, men da jeg kom til Barnas Hus hadde de ikke fått inn de nye ennå. De hadde kun igjen en gammel versjon for gutt. Gikk med på å ta den istedet etter litt godsnakk fra hun bak kassa, men jeg angrer på det nå. Innholdet for meg var et Henne-blad fra i sommer, Barnas Hus-katalog for 2014, en nyfødtsmokk (denne blir sikkert bra å bruke :) ), et par sokker med "ballerinasko" i beige, en prøve på vaskemiddel og en prøve på grøt (6 mnd alder, og den går ut i februar, så jeg ga den til noen i barnehagen som har en baby som snart kan prøve den). Har lest noen innholdsfortegnelser for de nyere boksene, som jeg egentlig skulle hatt, og det virker som om det er mer i dem, samt at de selvsagt ikke er fra i sommer/går ut på dato veldig snart.

Jeg har også bare hentet mammabox :-) helt ok. De andre kan hentes tidligst 2 mnd før termin.

Jeg har lest 3 mnd før termin, men det kan jo hende det er forskjellige bokser?

De har bare et visst antall hverr mnd. Men hvis du registrere deg, så får du en mail når du kan bestille. Men da må man mest sansynlig bestille den dagen.. :) det var ikke det store i den, men den var ok:)

Har du hentet etter at de nye mammaboxene kom, eller fikk du også en gammel en? Hva fikk du med hvis du fikk tak i ny? Og valgte du kjønnsbasert eller nøytral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg opp til Mammabox og boksene fra apotekene. Hadde egentlig bestilt mammabox for jente, men da jeg kom til Barnas Hus hadde de ikke fått inn de nye ennå. De hadde kun igjen en gammel versjon for gutt. Gikk med på å ta den istedet etter litt godsnakk fra hun bak kassa, men jeg angrer på det nå. Innholdet for meg var et Henne-blad fra i sommer, Barnas Hus-katalog for 2014, en nyfødtsmokk (denne blir sikkert bra å bruke :) ), et par sokker med "ballerinasko" i beige, en prøve på vaskemiddel og en prøve på grøt (6 mnd alder, og den går ut i februar, så jeg ga den til noen i barnehagen som har en baby som snart kan prøve den). Har lest noen innholdsfortegnelser for de nyere boksene, som jeg egentlig skulle hatt, og det virker som om det er mer i dem, samt at de selvsagt ikke er fra i sommer/går ut på dato veldig snart.

Jeg har lest 3 mnd før termin, men det kan jo hende det er forskjellige bokser?

Har du hentet etter at de nye mammaboxene kom, eller fikk du også en gammel en? Hva fikk du med hvis du fikk tak i ny? Og valgte du kjønnsbasert eller nøytral?

På nett valgte jeg at jeg ikke visste kjønn, men de hadde kun jente og gutte bokser. Fikk en til gutt, men fikk beskjed om at jeg kunne bytte farge på pysjen om det ble jente...:) det var det du fikk mener jeg. Bare pysj istedefor sokker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Da er vogn bestilt. Det ble: Emmaljunga Mondial Duo ANTHRAZIT LEATHERETTE med Duo S black Air hjul :) Levering ca. uke 6/7 (Håper ikke baby kommer 2 uker før termin!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes! Da er vogn bestilt. Det ble: Emmaljunga Mondial Duo ANTHRAZIT LEATHERETTE med Duo S black Air hjul :) Levering ca. uke 6/7 (Håper ikke baby kommer 2 uker før termin!)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som skulle bli arbeidshelg ble ikke så mye for min del. Herregud jeg orker jo ingenting lengre! :( Føler meg skikkelig udugelig når hele svigerfamilien står på og får ting gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skulle bli arbeidshelg ble ikke så mye for min del. Herregud jeg orker jo ingenting lengre! :( Føler meg skikkelig udugelig når hele svigerfamilien står på og får ting gjort..

:klem: Vi er flere i den båten, nå for tida! Mager trøst, men håper det er litt trøst hvertfall :)

Her ble jeg utslitt av å tømme én pose med ting i boden i går.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Vi er flere i den båten, nå for tida! Mager trøst, men håper det er litt trøst hvertfall :)

Her ble jeg utslitt av å tømme én pose med ting i boden i går.. :dry:

Absolutt! Mulig jeg krever litt for mye av meg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...