Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føles nesten som jeg har vært på fest! :nigo:

I går etter å ha hatt rolig formiddag og deretter vært på julemesse (så vidt det er, messen som er på Tverlandet er en vits i forhold til det jeg er vant med på Mørkved :P ) så leverte vi O hos mamma. Da ble det først litt avslapping før vi dro på resturant. 30-årsdag til et vennepar. :) Det var veldig koselig, og vi satt der hele kvelden. Da vi skulle dra endte det opp med at bursdagsvenneparet ble med hjem til oss, og der ble de til klokken var nesten 01:30 :P Lenge siden vi har hatt så sent besøk, og lenge siden jeg og R har gjort noe sosialt sammen som ikke innebar bare oss to, eller med barn. :)

Og ikke nok med det, jeg klarte å sove til 10:30! :nigo: Det kan jeg heller ikke huske sist jeg klarte. :P Nå skal vi spise frokost og ta det litt med ro før vi henter O. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det akkurat tre måneder til termin. :) Synes det går litt treigt for tiden, egentlig. :P Håper det bedrer seg etter helgen når jeg endelig ikke bruker så mye energi på å telle ned til 3D og Trondheimstur. :P Sitter på flyet om fire døgn! :nigo:

Gleder meg veldig til 3D! Skal bli stas. Også er jeg spent på om han måler baby til over eller under gjennomsnittet. Ikke at det har så mye å si for min del, for sist så ble baby målt til å ligge under gjennomsnittet, at han skulle være 3400 g ved termin, men han kom ut 4070 g tung fem dager over termin. ;) Så det der tar jeg med en klype salt. :) Likevel kan det kanskje gi meg en pekepinn på om jeg slipper å få 5-kilos-baby. :P Har fått litt skrekken etter at gudbarnet mitt kom til verden, som da var 4980 g eller noe sånt. :P

Vil helst ha max 4200 g. :jepp:

I dag har jeg egentlig lite planer. Tenkte å begynne juleryddingen/vasken denne uken, så får se om jeg kommer meg i gang etter hvert. Motivasjonen er ikke helt der akkurat nå. :P Ville nok vært mye mer motivert av å ta det på mandag om en uke, når jeg kan høre på julemusikk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble inspirert av deg og bestile meg stetoskop på eBay i natt :ler:

Du er så heldig som skal på 3D! Jeeeeg vil ogssssssåååå :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble inspirert av deg og bestile meg stetoskop på eBay i natt :ler:

Du er så heldig som skal på 3D! Jeeeeg vil ogssssssåååå :snurt:

Haha, gjorde du? :fnise: Håper det var billig da :ler:

Jaaa jeg gleder meg!! Passer veldig bra at to av mine nærmeste venninner bor i Trondheim akkurat nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gjorde du? :fnise: Håper det var billig da :ler:

Jaaa jeg gleder meg!! Passer veldig bra at to av mine nærmeste venninner bor i Trondheim akkurat nå! :nigo:

Kost 130 kroner med frakt fra UK, så satser på at det er good shit! Antatt levering er før 5.desember iallefall, så håper den kommer fort :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kost 130 kroner med frakt fra UK, så satser på at det er good shit! Antatt levering er før 5.desember iallefall, så håper den kommer fort :nigo:

Okei. :) Det blir nok artig. :) Det høres ikke like tydelig som når man lytter på egen puls da, men er absolutt mulig å høre. :jepp:

__

Æsj, for en ekkel drøm jeg hadde i natt! Eller jeg drømte faktisk i to omganger. Drømte at R var dødssyk, og vi visste at i morgen kom han til å dø. Det var grusomt. Våknet av min egen gråt to ganger. ;)

Senere drømte jeg at jeg landet i Trondheim. Vernesekspressen var ikke der, så jeg måtte ta den det står "Trondheim sentrum" på. Greit nok det, men så kjørte den fem minutter før tiden! Da ble jeg livredd for å ikke rekke ultralyden som er to timer etter flyet lander. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei. :) Det blir nok artig. :) Det høres ikke like tydelig som når man lytter på egen puls da, men er absolutt mulig å høre. :jepp:

Så moro! Trengte det egentlig ikke da, men gøy å ha :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Trengte det egentlig ikke da, men gøy å ha :nigo:

Ja, er jo det! :) Jeg har jo fra før pga. sykepleier-utdanningen, så var artig å prøve når jeg leste at det gikk an! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rema? :fnise:

Halloooooo vi har så mye av klementiner i 2.3 kg kasser, at vi selger de fortsatt til 19.90. Dette er et ekstra tilbud fra oss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævla ulvehunger! Du kan altså dra en viss plass, og gi meg tilbake normal matlyst!!!

De sier at menn tenker på sex flere ganger i timen, eller var det minuttet? Vel, jeg tenker på mat, godis og alt mulig spiselig som er godt like ofte. Er til å bli smågal av. :P

Det er så ille at jeg gleder meg som et barn til helgene for tiden, for da kan jeg endelig spise litt snop :ler: I ukedagene klarer jeg å la vær å spise snop, men jeg spiser større mengder lunsj, middag etc. enn jeg trenger. Blæh!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men ... :fnise: En av de tingene jeg IKKE savner med å være gravid, for å si det sånn!

Når det er sagt; ikke stress da! Så lenge du spiser relativt sunt så gjør ikke litt ekstra mat noen ting. Det normaliserer seg jo etter fødsel uansett, så gjør egentlig et par ekstra kilo så mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det motsatt vei, er ikke noe særlig det heller! Men ikke stress med litt ekstra middag og lunsj:) da får i hvertfall i deg næringsstoffer. Hvis ikke hadd du kanskjer vert enda mer sugen på søtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...