Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Det er fredag nå, så det er liv!! :Nikke:

26 uker i dag! Nå er det mellom 11 og 16 uker til jeg er mamma! :sjokkert:

Vi har ikke noe sjokolade i hus.. :P

Hurra for 26 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magebilde! Har ikke hatt det på lenge. Forsøkte å ta det selv, så det er ikke helt knall, men det er tydelig at det er noe inni magen min ;)

DSC_0645.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine babymagen :rodmer:

Fin du er :)

Så fin :rodmer:

Fiiiin! :hjerte:

Flott mage :)

Fine magen :nigo:

Takk! :rodmer: Er veldig glad i bumpen, altså!

---------------------

Må bare skryte litt av bilstolposen vi har fått tak i! Den er litt tynn og i fleece, så den passer perfekt til vårt lille marsbarn som forhåpentligvis ikke skal så mye ut i bil helt i starten! Syns den er fantastisk fin, og så er den supermyk :nigo: Fargene passer meg også perfekt, ettersom posen ikke er babyrosa e.l. Fargen på selve posen på bildet ser litt brunere ut enn i virkeligheten, den er nok mer koksgrå.

DSC_0649.jpg

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog jeg må skryte av samboer også. Han har vært superflink i dag og skrudd sammen stellebordet som vi hentet her om dagen. Jeg er superfornøyd! :nigo: Vi gikk for dette stellebordet fra IKEA, og det passer akkurat inn på badet vårt, hehe.

Det betyr at jeg kunne begynne såvidt med litt klesvask. Har foreløpig kun vasket laken og tisselaken, og tenker å ta resten av sengetøyet, håndklær, kluter og tepper i morgen. Etter det blir det nok til at jeg starter på klærne. Hadde egentlig tenkt til å vente med alt til januar, men jeg vet jo at det ligger i skuffer som skal være lukket, så det holder seg rent.

Vi skal jo på langhelg til London til uka, så jeg må uansett skaffe meg en oversikt over hvor mye klær vi har i de forskjellige størrelsene. Har en viss peiling, men må prøve å ikke gå heeeelt bananas i babyavdelingene når jeg ikke egentlig har så veldig mye penger akkurat nå :P Tror neppe jeg klarer å styre meg så veldig likevel.. :fnise::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kos dere i London!!!! Jeg vil også til London...

Du var jo der nettopp, da! Var litt pga det at jeg ble inspirert selv ;)

Vi lurer også på å kjøpe det stellebordet! :)

Jeg er superfornøyd! Vi har litt liten leilighet, og dermed også litt lite plass å lagre ting på, så da er det supert med skuffer. Tenker også at jeg skal prøve å finne en plastboks med hjul som jeg kan ha under, men den må være litt smal for å komme inn.

Fin stellekommode :nigo:

Takk! :nigo:

Du er fin :kghjerte:

Hurra for 26 uker!

Og fin babymage!!

London? Jeg vil og!!

Tusen takk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...