Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Det er så fint å tenke fremover på neste jul!

Jeg gleder meg virkelig kjenner jeg!

Ønsker deg (og den lille) i magen en riktig GOD JUL!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Får vel skrive litt i en ellers avslappende julefeiring :)

I dag kom brevet ang UL :strix: 25.01 skal jeg avgårde for å se den lille loppa sprelle igjen :rødme: Gleder meg :)

Har lest brevet maaange ganger allerede :sjenert: Det blir nok en fin dag :)

Ikke så mye nytt å melde herfra egentlig, formen er bra.. Sulten -spes om natta, men kjære disker opp med knekkebrød til alle døgnets tider så jeg klager ikke :yvonne:

Ha en fortsatt fin romjul om det er noen som stopper på i Sommerfugl-land

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom brevet ang UL :strix: 25.01 skal jeg avgårde for å se den lille loppa sprelle igjen :rødme:

Det er ikke lenge til i det hele tatt til UL da!! Som tiden flyr! Tihi, lille loppa :fnise:

Har foresten kjøpt noen pakker knekkebrød i dag jeg og, inspirert av deg, er lei av brødskive!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år til alle :strix::) Endelig er :hjerte: 2011 :hjerte: her

:hoppe: 15 uker i morra :hoppe: (jubler litt på forskudd)

Har ikke så mye nytt å skrive om egentlig.. Formen er grei, kjære er mye ute på ski med voffsene om dagen, jeg holder meg unna skiløypa så langt.... Føler meg ikke helt stødig i nedoverbakkene, så jeg er redd for å falle :sjenert:

Strikker litt til den lille, det er koselig :rødme: Har startet opp med en Fana-kofte, synes den er så fiin. Ellers hekler jeg lapper som jeg tenkte å hekle sammen til et teppe. Har "bestilt" ymse fra kommende mormor og oldemor. Tror ikke lille-bebisen kommer til å mangle noe strikketøy :sjenert:

Usj, skal bli hardt med jobb i morra... men kommer vel raskt i gjenge igjen :)

:klem:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 4. oktober 2010 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 29. oktober 2010 :hjerte:

Embryoet beveger seg: 22. november 2010 :hjerte:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. november 2010 :hjerte:

Alle indre organer er ferdig formet: 29. november 2010 :hjerte:

Risikoen for spontanabort avtar: 13. desember 2010 :hjerte:

Kvalmen avtar for de fleste: 20. desember 2010 :hjerte:

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ul): 27. desember 2010 :hjerte:

Fosteret svelger og tisser: 10. januar 2011

Tid for ultralyd: 17. januar 2011

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. januar 2011

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. februar 2011

Fosteret begynner å høre: 28. februar 2011

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28. mars 2011

Mange fostre legger seg med hodet ned: 2. mai 2011

Svangerskapspermisjonen begynner: 8. juni 2011

Antatt termindato: 29. juni 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 15 uker :klem:

Her er det nok den kommende mormoren som kommer til å ta seg av fanakofte-strikkingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 15 uker! :hoppe: Måtte innom og kikke litt og selvfølgelig følge deg på veien mot den lille spiren din.

Tenk at det snart er tid for UL! Det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med deg og den lille.

Oog, :hoppe: for 15 uker, snart 16 :)

Hei :vinke:

Her er alt bare bra, såvidt jeg vet :sjenert: Leste nettopp i Pusilus-boka og fikk sjokk...... Kan ikke vite noe som helst vedr disse små loppene våre skjønner jeg. Ja, vi får :hoppe: litt og håpe de spreller og koser seg i magene våre. Jeg har hatt endel stikking i sidene nå de to siste kveldene og føler jeg merker noe der inne. Ikke sikkert det er bevegelser, men det er ikke luft som bobler der inne i allefall.

Sist jeg så lille-bebisen var alt bra, det var 12+2. Neste gang er jeg 18+1. Krysser fingrene for at h*n vil vise oss mer hvem som har flyttet inn og hvem som har tenkt å bli en del av den lille familien vår :rødme: Uff, ble så nervøs nå.. Men jeg skal være stanhaftig og tenke positive tanker :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja det var forferdelige nyheter :grine:

Sukk, jah :sjenert: Selv om man ikke kjenner jentene personlig så lever man seg så inn i alt som skjer; både det positive og det negative. Kunne ønske man kunne gjøre noe, men er ikke så mye å få gjort. Håpe det går mye bedre neste gang :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Alt er nok bra med den lille i magen din :jepp: Hvis du føler du trenger flere kontroller er det bare å be om det, enten hos jordmor eller lege. De er til stede for å kunne hjelpe til med hva det måtte være :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:

Alt er nok bra med den lille i magen din :jepp: Hvis du føler du trenger flere kontroller er det bare å be om det, enten hos jordmor eller lege. De er til stede for å kunne hjelpe til med hva det måtte være :hug:

Ja, jeg håper det står bra til der.. :nigo:

Har vært på kontroll i uke 8,12 og jeg skal til jordmor nå i uke 16. De er veldig imøtekommende mot meg føler jeg, muligens er jeg en enkel "pasient" :sjenert: Har ikke hatt følelsen av at jeg har mast hittil.

Er godt å ha noen tilgjengelig når man trenger dem, det skal være sikkert og visst :rødme: Det får man helt sikkert erfare når ting ikke går som man helst vil...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 16 uker! :rødme:

Hvordan går det med Fana-kofta? Skulle ønske jeg kunne å strikke jeg og..Men farmor får ta seg av det her i gården. Hun har allerede strikket et kjempefint vognteppe, og ivrer nå etter å begynne på neste "bestilling" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 16 uker! :rødme:

Hvordan går det med Fana-kofta? Skulle ønske jeg kunne å strikke jeg og..Men farmor får ta seg av det her i gården. Hun har allerede strikket et kjempefint vognteppe, og ivrer nå etter å begynne på neste "bestilling" :)

Hei! :vinke:

Ja, i dag er det :strix: 16 uker :strix:

Jeg er 99% sikker på at jeg kjenner spark, jeg kan ikke ta så feil :sjenert: Det er så koselig :rødme: Om det stemmer at minien er 14-16 cm nå så er det jo logisk at man merker at det er noe der :)

Fana-kofta går det da fremover med :) Har et par prosjekter til så jeg bytter på litt, har en tendens til å bli litt lei :gjeiper: Kommende mormor strikker marius-sett og oldemor strikker alt mulig, hun er nettopp ferdig med ett Setesdalsett i str 6-9 mnd.. Det ble veldig fint. Får se hvor mye jeg ender opp med etterhvert. Er koselig å strikke og hekle litt selv, men kos å "bestille" litt også :) Kanskje noen kan lære deg, eller synes du det kanskje er best med "bestillingene" enn så lenge?

:klem: til deg MonThe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt hos deg Sommerfuglen :goodbye:

Det tok ikke så lang tid å lese gjennom hele boken ;):ler:

Håper du har en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...