Gå til innhold

Handler dere på fineart?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er ofte innom, men har bare handlet 1 gang, men håper å gjøre det om igjen. Jeg ble meget fornøyd med bildet jeg kjøpte. Det det en jul til en god venninne som hadde hjulpet meg noe ekstra. Prisene KAN være gode. Anbefales å titte innom, for å se etter gode tilbud :blunke:

fineart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet masse på FineArt ... et glimrende nettsted for de som er interessert i kunst. Man kan gjøre skikkelig gode kjøp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet mye på fineart. :D Har gjort noen kupp jeg er veldig fornøyd med.

Favoritten min der inne er vel Jøran Flo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har "Elegi" av han.Hun jenta som sitter trist i vannkanten...

:o :o Det var den jeg kjøpte til venninna mi :o :o :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også endel kunst av Jøran Flo, han er en fantastisk kunstner, andre kunstnere jeg har stor sans for er Dagfinn Knudsen, Dag Hol, Kjell Pahr Iversen, Jon Bøe Paulsen, Hilde Vemren, Gabrielle Kielland, Inger Sitter, Torunn Thrall, Pia Myrvold, Nico Widerberg, Randy Naylor, Theo Tobiasse ... liker også endel av Eser Afacan, selvom jeg synes han på en måte "går igjen" i de fleste gallerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti

Ble interessert jeg og nå, hadde mye fine bilder der! :)

Hvordan gjør en det hvis en vil by? Registrer en seg bare og så er en med på dansen? (aldri vært med på sånn før :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør en det hvis en vil by? Registrer en seg bare og så er en med på dansen? (aldri vært med på sånn før  :oops:  )

Jepp, men les reglen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil få mail dersom noen byr over deg ... og du vil få mail når budfristen går ut og du sitter med høyeste bud.

Det kan være lurt å sjekke objekter hvor auksjonen utgår om få timer ... da er det mulig å gjøre noen kupp. Har dessuten hørt fra andre at varme sommerdager er ypperlige til å by på bilder på FineArt - da er det ikke så "mange om beinet" ... :wink: Lykke til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...