Gå til innhold

Du store...


Gjest Syffe

Anbefalte innlegg

Hmm, ja. Da ble jeg en av de jeg også... :fnise: Etter Etter 5 år og 1 år som samboere har jeg og J. forlovet oss :rodmer: Vi planlegger å gifte oss sommeren 2013 så det er fremdeles en stund til, men jeg tenkte likevel å lage en liten dagbok der jeg kan samle litt ideer og inspirasjon som jeg plukker opp langs veien :) Velkommen inn skal du være!

Jeg er forresten Pittelillemeg, men går nå under brukeren Syffe i stedet for fra nå av.

...Iiighk...! Tenk at jeg skal gifte meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tror det er bra at jeg har begynt med småting allerede nå - Jeg bruker evigheter på de minste ting... Nå har jeg sittet i en halv jordomseiling for å finne den "perfekte" fargen i PS. Jeg ble etter akk og stunder fornøyd med denne ->

824406.jpeg

Hva syns dere om den? Jeg planlegger at det skal være temafargen. Den skal gå igjen som bånd på invitasjonene, blomster og smågodt. Dette er en veldig sterk farge så den kan ikke gå igjen så altfor mye pga. den vil bli veldig dominerende. Men jeg tror den vil bli veldig fin... :rodmer: De aller fleste passer denne fargen, J. passer fargen og ikke minst JEG (:fnise:) passer den veldig godt. Jeg tenker å kombinere den med matt sølv, pittelitt innslag av blankt sølv, og hvitt.

Endret av Syffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og lykke til med planlegging. :) Smart å sette av god tid! Fargen er forøvrig veldig fin. Et lite tips: det er ikke lov å bruke img-tags, ellers blir du redigert. Last heller opp filen og legg den inn. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg tenker litt og smådiskuterer med J. og det er igrunn veldig koselig. Det syns til og med han :fnise: Og vi er begge veldig glad for at vi fremdeles har god tid til å snakke om ting på!

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syffe har brukt moderne redskaper og skaffet seg oversikt over hvilke brudekjoler som finnes der ute i den store vide verden. En stemme langt (LANGT) inni sjela mi prøver å overbevise meg om at 2 1/2 år FREMDELES er fullstendig langt inni fremtida, men hva gjør det vel om man småkikker litt? :fnise:

Disse er alle fra Blue by Enzonai sin kolleksjon fra 2010:

Canberra

Cardiff

Cologne

...Og en fra La Sposa 2011. Jeg tror kanskje jeg liker denne best av de alle.

Jeg skal uansett gå innom et par brudesalonger og presse kroppen min inn i diverse kjoleformer slik at jeg vet hvilken form, farge og stoff jeg passer. Jeg er albino, og har derfor ganske lys hud. Sa jeg lys? Jeg mente selvfølgelig uber-bleik. Jeg og kjolen kommer til å gå i ett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...