Gå til innhold

Det mest kinky/vågale/ekstreme du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg har pult en mandarin? Frukten, altså.



Anonymous poster hash: 8f863...20e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang laget meg en profil på en nettdatingsside. Og her kom jeg på talefot med en mann.

Den gang var jeg en fersk 18åring. Han var 30. Vi hadde hatt et par skypesamtaler og snakket i telefonen som endte opp i telefonsex. Han bodde et par timer unna. En natt, helt spontant, ble det snakk om at han skulle kjøre ned hit.

Han plukket meg fra bussholdplassen like ved huset. Vi fant en øde parkeringsplass hvor ingen kunne se oss, og vi hadde masse sex i flere timer. Og jeg så aldri til ham igjen.



Anonymous poster hash: 35563...5b7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med sjefen sjefens kontor i arbeidstiden, ;)



Anonymous poster hash: 4a9d4...2dc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at man har lite frekk erfaring her.. Dog.. Hadde sex in public en gang da. Folka var vel forsåvidt et stykke unna, men dem kunne nå lett skjønne hva vi drev med likevel. Merket at det var ganske spennende og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang laget meg en profil på en nettdatingsside. Og her kom jeg på talefot med en mann.

Den gang var jeg en fersk 18åring. Han var 30. Vi hadde hatt et par skypesamtaler og snakket i telefonen som endte opp i telefonsex. Han bodde et par timer unna. En natt, helt spontant, ble det snakk om at han skulle kjøre ned hit.

Han plukket meg fra bussholdplassen like ved huset. Vi fant en øde parkeringsplass hvor ingen kunne se oss, og vi hadde masse sex i flere timer. Og jeg så aldri til ham igjen.

Anonymous poster hash: 35563...5b7

Sikkert veldig heftig og spennende, men dessverre er dette en god oppskrift for en ung tenåring på å bli misbrukt og i verste fall bortført av gamle griser..... Vil fraråde slike "stevnemøter" på det sterkeste for unge jenter.

Anonymous poster hash: 6d11e...274

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert veldig heftig og spennende, men dessverre er dette en god oppskrift for en ung tenåring på å bli misbrukt og i verste fall bortført av gamle griser..... Vil fraråde slike "stevnemøter" på det sterkeste for unge jenter.

Anonymous poster hash: 6d11e...274

Jeg ble ikke bortført. Fikk heller ingen personlighetsforstyrrelse og livet mitt falt heller ikke sammen. Det var en engangsgreie, spennende, het, og det ble ferdig med det. Så må skuffe deg litt der

Anonymous poster hash: 35563...5b7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke bortført. Fikk heller ingen personlighetsforstyrrelse og livet mitt falt heller ikke sammen. Det var en engangsgreie, spennende, het, og det ble ferdig med det. Så må skuffe deg litt der

Anonymous poster hash: 35563...5b7

Poenget er at det er en potensiell fare ved å møte folk slik. Ikke at det skjer hver gang..

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest posetive opplevelse må være den gangen jeg var the other girl i en trekant på danske båten.

Startet forran på ved baugen i soloppgangen med et par som begynte å klå på hver sin side. De hadde tidligere danset og drukket med meg før det. Husker jeg tenkte når han begynte å tafse på rompa mi at nå smeller det fra dama, det var da hun begynte også! Alltid vært lysten på å prøve annen dame så jeg bare lot dem fortsette..

og det endte opp på gulvet i kino salen. Var vist ei dame og mann der alt som ikke ville være med men rømte da vi spurte :D

Aldri hat så mange blåmerker etter sex. Anbefaler ikke trekant i en kino stol rekke ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 21 år og knulla en gammel kjerring på 58. Det er kinky det!



Anonymous poster hash: 120d1...c74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg har pult en mandarin? Frukten, altså.

Anonymous poster hash: 8f863...20e

Hvordan gjorde du det? Putta du hele pikken inni, eller bare hodet? Eller er du en kvinne? I så fall hvordan?

Anonymous poster hash: 12bac...08f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det? Putta du hele pikken inni, eller bare hodet? Eller er du en kvinne? I så fall hvordan?

Anonymous poster hash: 12bac...08f

Svir vel med pikken inni en mandarin?

Anonymous poster hash: 14b16...5ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blitt knulla på et kontor i Statens Hus hos Fylkesmannen i Buskerud midt i arbeidstida.

Blitt fingra til orgasme under en forelesning på jusbygget i Bergen

Kjørt trikk "på tvers " av Oslo by, kun iført undertøy, stay-ups og høye støvletter under den lårlange kåpen

...og mye mer!



Anonymous poster hash: 1082b...cb4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være den gangen jeg pulte typen min for første gang :P I en lavvo, i 13 minus, midt på vinteren :P Selv om jeg holdt på å frøs ihjel hele natta etterpå, så var det verdt det :P



Anonymous poster hash: 3a94a...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...