Gå til innhold

Passer en hund i dag, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg passer hunden til venninna mi i natt, men jeg har et par spørsmål;

Han er blandingsrase, mellomstor og veldig rolig.

- Vi har gått på tur i en halvtime, skal jeg gå enda en tur litt senere etter middag?

- Han ble veldig skitten på den første turen (var veldig gøy å hoppe i sølepyttene), skal jeg kanskje skylle av pelsen litt? Hvordan gjør jeg det? Han liker ikke vann.

Noen tips generelt?



Anonymous poster hash: 3b7d6...dd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,ta en tur før dere skal sove, kanskje han må bæsje.

Ta han i dusjen og skyll fort over(med lunkent vann)ha håndkle klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ja, han bør få en siste tissetur før du legger deg. (En halvtime er forøvrig veldig lite aktivisering for en hund).

- Hvis han ikke liker seg i dusjen, så kan du forsøke å tørke ham med et vått håndkle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ja, han bør få en siste tissetur før du legger deg. (En halvtime er forøvrig veldig lite aktivisering for en hund).

- Hvis han ikke liker seg i dusjen, så kan du forsøke å tørke ham med et vått håndkle

Jeg lurte på om jeg skulle ta en tur på butikken nå, skal jeg ta turen i samme slengen eller gå på tur senere? Han har vært på en halvtimes tur i morges og en time i ettermiddag.

Anonymous poster hash: 3b7d6...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, så hadde jeg latt hunden være hjemme og ikke bundet den på utsiden av noen butikk. Folk stjeler hunder. Barn kan går bort til den og den kan bli skremt og glefse. Kan du ta den med inn der? Hvis ikke er det vel greit å handle først og gå på tissetur senere?



Anonymous poster hash: d5a48...fce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, så hadde jeg latt hunden være hjemme og ikke bundet den på utsiden av noen butikk. Folk stjeler hunder. Barn kan går bort til den og den kan bli skremt og glefse. Kan du ta den med inn der? Hvis ikke er det vel greit å handle først og gå på tissetur senere?

Anonymous poster hash: d5a48...fce

God ide! Sykler ned på alene butikken og går en lang tur med han før vi legger oss. Det er første gang jeg passer en hund så jeg har virkelig ikke lyst at noe skal skje med han!

Anonymous poster hash: 3b7d6...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ide! Sykler ned på alene butikken og går en lang tur med han før vi legger oss. Det er første gang jeg passer en hund så jeg har virkelig ikke lyst at noe skal skje med han!

Anonymous poster hash: 3b7d6...dd9

Synes du virker som en flink hundepasser😘

Anonymous poster hash: 92053...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...