Gå til innhold

Når kvinner sier at alle menn er hunder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God idé. La oss lage en egen tråd for hver eneste halv morsom 'motivational poster' vi finner på nettet.

Endret av Suppemann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lojal" som at de fortsatt knuller på andre når muligheten byr seg? :P



Anonymous poster hash: 573b0...583
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lojal" som at de fortsatt knuller på andre når muligheten byr seg? :P

Anonymous poster hash: 573b0...583

Knuller rundt på andre selv hvor lojale de er?

Du skulle bare visst hvor enkle vi gutter faktisk er. Her har du den magiske oppskriften på at vi skal være lojale ;

- Ikke kjeft på oss uten grunn. Dere takler det dårlig om vi gjørvdet og sånn er det begge veier.

- hvorfor er sex et mas for dere jo lengre inn i forholdet man går? Huff så trist da.. Kjæresten din elsker deg så høyt og er fortsatt så forelsket i deg at han ikke kan få nok, men når jenta avviser mannen kontinuerlig fordi og jeg siterer andre kvinner her på KG. Dere får kosen dere trenger ved å bare ligge i armkroken vår å se på film, så så lenge dere er fornøyde så må vi jo bare finne oss i det. Vi menn sliter også med avvisnibger vet du. Når det skjer nok ganger (og dette gar skjedd i mitt nåværendecforhold men jeg har aldri vært utro) hun avviste meg mye å jeg lurte til slutt på om hun ikke ville ha meg lengre.. Vi har selvtillit vi også å man er jo ikke akkurat superstolt over at dama aldri vil ha deg lengre. (er mye bedre igjen nå var bare en periode hun hadde).

Men jeg hører om menn som er gift / i et forhold som har vart i 10 år som ikke har hatt sex på 3 - 4 år..

Vi menn trenger faktisk sex i et forhold. Jo mer sex vi har med samme kvinnen jo mer kbyttet blir vi til hun. Det er bevist av forskere.

Selvfølgelig finnes det jo de av oss menn som er drittsekker og notorisk utro, men du kan virkelig ikke skylde på mannen hver gang når jenta har ;

- oppført seg som en skikkelig drittkjerring. Kjefter på han for hver minste ting, klager over alt han gjør. Alle hans vaner er SÅ irtiterende.

Sex? Nei det kan du bare glemme. "Jeg vil ikke".

Når det går lang nok tid og mannen til slutt er på byen en gang og en kvinne gir han oppmerksomhet er det 50-50 sjanse for at han takker ja. Akkurat som at kvinner trenger oppmerksomhet, gjør vi det også. Dere kan alltids bruke den unnskyldningen om dere var utro "jeg var så full at jeg klarte ikke styre meg". Det er verdens mest fucked up unnskyldning.

Støtter ikke utroskap, men som jeg prøver å si, noen jenter har det i vente når de behandler mannen dårlig. Derfor ;

"He will be loyal if you treat him right" . får sikkert mye refs for denne kommentaren, men har sagt at det er kun i noen forhold det har vært så ille med kjefting osv men sex biten er i de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang sett en tispe med løpetid ?

Da er tispen så oppsatt på å få seg ett ligg at hver eneste skabbete kjøter har muligheten til å få seg en "omgang"

Dette er vel ikke noe kvinner tenker over?



Anonymous poster hash: 24f13...abf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...