Gå til innhold

Føler avsky etter sex


Gjest Sny

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva greia er, jeg kan være kjempeinteressert i en person og ha kjempelyst til å ha sex med han, men like etter vi har hatt sex (ti min etterpå kanskje) så føler jeg bare avsky. Føler jeg er blitt utnyttet og vil ikke ha mer sex med han. Når han da begynner å stryke på meg og vil ha mer sex så blir jeg bare mer irritert og klarer ikke å gå tilbake til den sinnstilstanden jeg hadde med han først. Når jeg sier han så mener jeg ikke type, men hvis jeg holder på med en person og ender med å ha sex.

Jeg har allerede vært til en samtale hos psykiatrisk sykepleiere angående noe annet, og har såvidt tatt opp dette. Vet ikke om det er noe vi kommer til å gå mer inn på, men vil bare høre om det er andre som har følt det samme og hva dere gjorde med saken..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva greia er, jeg kan være kjempeinteressert i en person og ha kjempelyst til å ha sex med han, men like etter vi har hatt sex (ti min etterpå kanskje) så føler jeg bare avsky. Føler jeg er blitt utnyttet og vil ikke ha mer sex med han. Når han da begynner å stryke på meg og vil ha mer sex så blir jeg bare mer irritert og klarer ikke å gå tilbake til den sinnstilstanden jeg hadde med han først. Når jeg sier han så mener jeg ikke type, men hvis jeg holder på med en person og ender med å ha sex.

Jeg har allerede vært til en samtale hos psykiatrisk sykepleiere angående noe annet, og har såvidt tatt opp dette. Vet ikke om det er noe vi kommer til å gå mer inn på, men vil bare høre om det er andre som har følt det samme og hva dere gjorde med saken..?

Jeg tenker at det kan ha noe å gjøre med at du evt har hatt mange partnere? At du ikke legger så mye i sex? Evt at du har selvforakt? Evt et vanskelig forhold til nærhet. At du skiller følelser og sex, og ikke klarer å kombinere dem?

Anonymous poster hash: 7a736...5b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kan ha noe å gjøre med at du evt har hatt mange partnere? At du ikke legger så mye i sex? Evt at du har selvforakt? Evt et vanskelig forhold til nærhet. At du skiller følelser og sex, og ikke klarer å kombinere dem?

Anonymous poster hash: 7a736...5b9

Noe av det du sier kan vel stemme, men hvordan skal man kunne klare å tenke annerledes? før så ble jeg jo helt forelska i person om jeg hadde hatt sex, vet ikke helt hvor det snudde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn , og har hatt få partnere. Kan virkelig ikke skjønne parallelen mellom mange partnere her som noen umiddelbart trakk over?!

Jeg tror grunnen til at jeg er sånn er fordi jeg har mange gutte venner (les: venner) og hører hvordan de snakker om jenter de har hatt sex med. "Jenter betyr liksom ingenting" og da føler jeg meg kjempe utnytta de få personene jeg har hatt sex med selvom jeg er forelsket og de er forelsket i meg. Må gå rett å dusje og kan gråte i dusjen over hva jeg har gjort - dvs hatt sex og innbiller meg at jeg har latt meg utnytte og vært så DUM å gitt bort en så personlig del av meg (vaginaen min).
Har vært sånn siden jeg debuterte som 17 åring og er nå 26 år og føler det akuratt likt.
Hjelper heller ikke at de jeg har holdt på med over tid (aldri hatt ONS nei!) alltid ender opp med å finne noen andre og aldri vil bli kjærester som jo for meg bare understreker at de har utnytta meg og bare lyvd om at de likte meg osv.



Anonymous poster hash: 47924...95c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke unormalt dersom du tidligere har blitt misbrukt...



Anonymous poster hash: 49e41...3fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men jeg føler at jeg har fått nok av gutten etter sex, og jeg føler at jeg mister respekt for han og orker ikke mer. Samtidig føler jeg meg brukt og jævlig om han forlater meg rett etter sex også. Jeg får liksom ikke en ro inni meg som alle andre får etter sex tydeligvis...

Jeg har bare hatt 2 sexpartnere, og vært i forhold med begge av dem. Har heller ikke blitt misbrukt seksuelt.

Endret av sweg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også sånn , og har hatt få partnere. Kan virkelig ikke skjønne parallelen mellom mange partnere her som noen umiddelbart trakk over?!

Jeg tror grunnen til at jeg er sånn er fordi jeg har mange gutte venner (les: venner) og hører hvordan de snakker om jenter de har hatt sex med. "Jenter betyr liksom ingenting" og da føler jeg meg kjempe utnytta de få personene jeg har hatt sex med selvom jeg er forelsket og de er forelsket i meg. Må gå rett å dusje og kan gråte i dusjen over hva jeg har gjort - dvs hatt sex og innbiller meg at jeg har latt meg utnytte og vært så DUM å gitt bort en så personlig del av meg (vaginaen min).

Har vært sånn siden jeg debuterte som 17 åring og er nå 26 år og føler det akuratt likt.

Hjelper heller ikke at de jeg har holdt på med over tid (aldri hatt ONS nei!) alltid ender opp med å finne noen andre og aldri vil bli kjærester som jo for meg bare understreker at de har utnytta meg og bare lyvd om at de likte meg osv.

Anonymous poster hash: 47924...95c

Sorry, men jeg er på en måte letta over at jeg ikke er alene om dette! føler meg som en sjikkelig dust som tenker slik, men man kan jo liksom ikke noe for det, vil jo ikke tenke slik... jeg selv vil ikke påstå jeg er blitt seksuelt misbrukt i den forstand, men jeg var ung og dum og falt stadig vekk for gutter jeg trodde likte meg men så bare var ute etter å få seg et ligg, og that's it. Tror det kanskje er en sammenheng. Men jeg vil jo ikke være som dem.

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men jeg føler at jeg har fått nok av gutten etter sex, og jeg føler at jeg mister respekt for han og orker ikke mer. Samtidig føler jeg meg brukt og jævlig om han forlater meg rett etter sex også. Jeg får liksom ikke en ro inni meg som alle andre får etter sex tydeligvis...

Jeg har bare hatt 2 sexpartnere, og vært i forhold med begge av dem. Har heller ikke blitt misbrukt seksuelt.

Føler det akkurat det samme! Men hvordan klarte du å være i forhold med dem fordeom? jeg klarer ikke tanken på å skulle henge mer med han etter vi har hatt sex, jeg vil egentlig bare være alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg er på en måte letta over at jeg ikke er alene om dette! føler meg som en sjikkelig dust som tenker slik, men man kan jo liksom ikke noe for det, vil jo ikke tenke slik... jeg selv vil ikke påstå jeg er blitt seksuelt misbrukt i den forstand, men jeg var ung og dum og falt stadig vekk for gutter jeg trodde likte meg men så bare var ute etter å få seg et ligg, og that's it. Tror det kanskje er en sammenheng. Men jeg vil jo ikke være som dem.

Føler det akkurat det samme! Men hvordan klarte du å være i forhold med dem fordeom? jeg klarer ikke tanken på å skulle henge mer med han etter vi har hatt sex, jeg vil egentlig bare være alene..

Ble kjæreste med begge før jeg hadde sex med dem, så derfor hadde jeg et annet bånd til dem i tillegg til det seksuelle om du skjønner. Dessuten forsvant avskyet etter noen timer, og jeg var like forelsket i dem som før vi hadde sex. I hvertfall sånn jeg funker, vet ikke hvorfor jeg blir sånn etter sex. Føler at gutten skuffer meg av en eller annen grunn, og at jeg vil være alene, men samtidig så vil jeg ikke det... o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også en viss avsky, fordi de fleste menn er kun ute etter sex med meg, ikke å faktisk ha følelser... Forstår ikke hvorfor menn ikke ønsker å ha meg som sin hjertesvenn? Er jeg ikke noe å samle på? Huff, kjente det kom noen tårer, klarer ikke slutte å gråte... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke opplevd dette, men slik det høres ut så synes jeg også at det høres ut som en form for selvforakt, slik noen nevnte over. :(

Litt som:

Du har sex med en fyr, og etterpå er det en slags følelse av at han har "fått det han ville ha", og at det nå ikke er mer igjen å hente før neste gang han vil ha sex igjen. Høres det riktig ut?

Og når han prøver seg igjen så føler du at det er fordi han ønsker sex igjen, og det egentlig ikke er deg han er interessert i. Og hvis du ender opp med å ettergi og faktisk ha sex med ham igjen, så føler du deg råtten etterpå fordi du ga etter, og at du lot ham bruke deg fordi det eneste han var ute etter var sex - selv om du vet med deg selv at han ikke er så kald.

Er det noe lignende du opplever? Kan du forklare tydeligere nøyaktig hvilke tanker og følelser det er som gjør at du føler deg brukt?

:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn helt til jeg traff han jeg er sammen med i dag. Tok med meg menn hjem fra byen som jeg ikke tålte trynet på etter sex, orket ikke engang at de tok på meg etterpå. Ville helst at de skulle dra sin vei slik at jeg kunne vaske sengetøyet fortest mulig.
Var nok selvforakt som flere har nevnt over meg. Jeg følte at de hadde fått det de ønsket når vi hadde sex, følte meg brukt og skitten og ville bare at de skulle dra så jeg kunne dusje og komme meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn , og har hatt få partnere. Kan virkelig ikke skjønne parallelen mellom mange partnere her som noen umiddelbart trakk over?!

Jeg tror grunnen til at jeg er sånn er fordi jeg har mange gutte venner (les: venner) og hører hvordan de snakker om jenter de har hatt sex med. "Jenter betyr liksom ingenting" og da føler jeg meg kjempe utnytta de få personene jeg har hatt sex med selvom jeg er forelsket og de er forelsket i meg. Må gå rett å dusje og kan gråte i dusjen over hva jeg har gjort - dvs hatt sex og innbiller meg at jeg har latt meg utnytte og vært så DUM å gitt bort en så personlig del av meg (vaginaen min).

Har vært sånn siden jeg debuterte som 17 åring og er nå 26 år og føler det akuratt likt.

Hjelper heller ikke at de jeg har holdt på med over tid (aldri hatt ONS nei!) alltid ender opp med å finne noen andre og aldri vil bli kjærester som jo for meg bare understreker at de har utnytta meg og bare lyvd om at de likte meg osv.

Anonymous poster hash: 47924...95c

Sånn går det når dere er dumme og velger feile menn.

Anonymous poster hash: 72023...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke opplevd dette, men slik det høres ut så synes jeg også at det høres ut som en form for selvforakt, slik noen nevnte over. :(

Litt som:

Du har sex med en fyr, og etterpå er det en slags følelse av at han har "fått det han ville ha", og at det nå ikke er mer igjen å hente før neste gang han vil ha sex igjen. Høres det riktig ut?

Og når han prøver seg igjen så føler du at det er fordi han ønsker sex igjen, og det egentlig ikke er deg han er interessert i. Og hvis du ender opp med å ettergi og faktisk ha sex med ham igjen, så føler du deg råtten etterpå fordi du ga etter, og at du lot ham bruke deg fordi det eneste han var ute etter var sex - selv om du vet med deg selv at han ikke er så kald.

Er det noe lignende du opplever? Kan du forklare tydeligere nøyaktig hvilke tanker og følelser det er som gjør at du føler deg brukt?

:blomst:

Når du sier det på den måten så kjenner jeg vel meg veldig godt igjen...... er bare så jævli synd at det har ødelagt tidligere vennskap da jeg trodde jeg hadde følelser for dem, også ble jeg den drittsekken mot dem i etterkant fordi jeg klarte ikke å styre tankene:/

Det er vel som du sier... fremfor at sexen er noe bra for begge så føler jeg meg mer som en slags sexdukke som han bare har sex med når han føler for det. I mange tilfeller. De gangene jeg virkelig har hatt følelser for en person så vet jeg ikke helt hva jeg tenker... som noen nevnte tidligere så føler jeg vel at jeg ga bort en del av meg selv som jeg ikke kan ta tilbake, og at det merkelig nok føles helt for jævlig. Altså jeg tipper det kommer av de gangene guttene lurte meg da jeg var rundt 16-17, og jeg er selv på en måte blitt som dæ selv om jeg ikke vil det, men det er liksom om å ikke tenke slik da som er problemet. Syns dette er altfor kleint å snakke om med den psykiatriske sykepleieren, hun er litt eldre så vet ikke helt hva hun tenker om slikt... :)

Sånn går det når dere er dumme og velger feile menn.

Anonymous poster hash: 72023...0f8

Ehm, mange menn er veldig utspekulerte skal jeg si deg. Lover deg ting som at dere skal finne på sammen, kan dra til familien, holder deg i hånda osv osv, og med en gang de har fått sex så kutter de kontakten. Det var ikke lett før å vite hvem som bare var ute etter sex, men nå i dag så ser jeg nok mer tydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...