Gå til innhold

Er jeg bare en elskerinne ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jada, for all del. Men poenget var at slike forhold er ikke alltid dømt til undergang.Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

Vel, det spørs. Hvor mange elskerinner har mannen din nå, tror du?

Hehe, bare tuller. Hyggelig at mannen din skilte seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet i en jobb i 2012. Kort tid senere ble jeg kjent med en kjekk og ordentlig mann via jobben. Vi utvekslet nummer og lå med hverandre . På jobben møttes vi i smug bare for å ta på hverandre . Han her var da gift , noe han fortsatt er. Vi har hatt kontakt av og på siden 2012. Og fortsatt er vi der vi startet! Selvfølgelig er dette helt galt, men er noe med han som jeg ikke klarer å kaste vekk.. Hva burde jeg gjøre? Han forteller selv at han trenger meg fordi han kan være seg selv med meg og er ikke bare sex mellom oss. Det er et godt vennskap også. Når vi er sammen så er vi som to fjortiser..

Anonymous poster hash: 57bf5...6e1

Ja, du er bare hans elskerinne og tidsfordriv. Seriøst, det der må du kutte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, for all del. Men poenget var at slike forhold er ikke alltid dømt til undergang.

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

Nja, de har det med å ende med utroskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det spørs. Hvor mange elskerinner har mannen din nå, tror du?

Hehe, bare tuller. Hyggelig at mannen din skilte seg for deg :)

Jeg skjønner tanken :-) men etterhvert som jeg har blitt bedre kjent med ham, så er jeg ikke så bekymret for det. Han er seriemonogam, og det er ok. Hvis han på et eller annet tidspunkt går lei, så kanskje han finner en annen. Men der er vi like meg og han, og det kan like gjerne være meg som går lei. Men uten felles barn så kan jeg leve med det, og so far er ting bare bedre med tiden.

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, de har det med å ende med utroskap...

Og det baserer du på...? Dine egne forutinntatte meninger, hva du mener BURDE skje, eller noe som ligner på et skikkelig datagrunnlag?

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det baserer du på...? Dine egne forutinntatte meninger, hva du mener BURDE skje, eller noe som ligner på et skikkelig datagrunnlag?

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

Spørsmålet du burde stille er: Hva hindrer en av dere i å gjøre det igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet du burde stille er: Hva hindrer en av dere i å gjøre det igjen??

Ingenting annet enn at vi har det utrolig bra sammen, både som venner og den delen av forholdet, og sexlivet.

Dersom det går til helvete, så vil vi nok begge være troende til å finne noe annet, og det er ok. Jeg er ikke interessert i å være i et dårlig forhold, det har jeg brukt nok år av livet på.

Men etter fem år sammen blir ting fortsatt bare bedre, så enn så lenge er det ikke et problem.

Men vi hverken har eller kommer til å få felles barn, så det gjør ting litt enklere.

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva folk forventer seg når de kommer med slike spørsmål.

Neida, du er kona, kona er elskerinna.

Anonymous poster hash: ea258...b9b

😂😂

Anonymous poster hash: f8da6...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er jo selfølgelig kjæresten hans. Er det ikke hyggelig når dere holder hender i byen, når dere er ute å spiser middag, når du har introdusert han for foreldre og venner?

Oh wait - hvordan var dette igjen? Du har kastet bort tre år av livet ditt TS. Er det virkelig verdt det?



Anonymous poster hash: 2fee6...d51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du er nok typisk en elskerinne... og kanskje en god venn også. Realistisk er forholdet dere har ikke verdiløst.

Men om du lurer på om du er så mye mer så vet du egentlig svaret selv. En mann som velger en annen kvinne for det meste i livet, de tingene som er viktigst - det sier noe om hva som er viktigst for ham.

Du er noe kjekt, deilig og spennende på siden av livet som han velger å leve. Du er ikke livet han velger.

Hvem vil du være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet enn at vi har det utrolig bra sammen, både som venner og den delen av forholdet, og sexlivet.

Dersom det går til helvete, så vil vi nok begge være troende til å finne noe annet, og det er ok. Jeg er ikke interessert i å være i et dårlig forhold, det har jeg brukt nok år av livet på.

Men etter fem år sammen blir ting fortsatt bare bedre, så enn så lenge er det ikke et problem.

Men vi hverken har eller kommer til å få felles barn, så det gjør ting litt enklere.

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

Du er jo ikke i et forhold med han? Du ligger med han bak konas rygg?

Antar dere ikke går på fester sammen som kjærester? Feirer viktige dager sammen (jul, nyttår, 17.mai osv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort tid senere ble jeg kjent med en kjekk og ordentlig mann via jobben.

Anonymous poster hash: 57bf5...6e1

Et av kriteriene for å være en ordentlig mann er altså å være utro med kona?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje, min mann gikk fra sin kone til fordel for meg.

Hadde jeg fortalt noen om forholdet er jeg helt sikker på at de hadde dømt det nord og ned. Det var hele klisjeen med at kona og han ikke hadde det bra sammen, at han skulle gå fra henne, trengte bare litt tid osv. Alt det som man hører er bare løgn og lureri. Men jeg stolte på ham, og holdt ut.

Men nå er han min, og vi har det helt fantastisk sammen :-)

Sier ikke at det er regelen, men unntak finnes altså.

Anonymous poster hash: 7f5d5...9cf

Hvor sikker er du på at det var han som forlot kona og ikke at det var kona som kastet han ut?

Haha naive kvinnfolk altså :D

Anonymous poster hash: 01530...2f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet i en jobb i 2012. Kort tid senere ble jeg kjent med en kjekk og ordentlig mann via jobben. Vi utvekslet nummer og lå med hverandre . På jobben møttes vi i smug bare for å ta på hverandre . Han her var da gift , noe han fortsatt er. Vi har hatt kontakt av og på siden 2012. Og fortsatt er vi der vi startet! Selvfølgelig er dette helt galt, men er noe med han som jeg ikke klarer å kaste vekk.. Hva burde jeg gjøre? Han forteller selv at han trenger meg fordi han kan være seg selv med meg og er ikke bare sex mellom oss. Det er et godt vennskap også. Når vi er sammen så er vi som to fjortiser..

Anonymous poster hash: 57bf5...6e1

Han fikk barn iløpet av året også sant?

Han bruker deg. Våkne opp!

Anonymous poster hash: 01530...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fremlegger dette som om hun gjør en heroisk innsats. Hadde du vært glad hvis din ektefelle var utro mot deg? Kanskje hatt lyst til å ta vedkommende som h*n var utro med i hånden og gi en liten takketale? :P

Anonymous poster hash: adab4...3b9

Det gjør hun jo, og det er jo indirekte det samme de som kritiserer henne for å være "naiv" sier. Hun ofrer sin egen familiefremtid (han kommer selvsagt ikke til å forlate kona) for å være elskerinne for denne mannen. Altså ofrer hun seg selv for å gi ham og kona et bedre samliv. Det må da vel kunne kalles "en heroisk innsats", eller hva?

Mener du det samme om elskere? Altså at de er en positiv "avlastning" for ektemannen?

Anonymous poster hash: 7cf09...333

Det kan de helt sikkert være. Men det er visse regler som gjelder, både for kvinner og menn som har elskere. For det første skal man ha såpass respekt for ektefellen at man er fullstendig diskret i forhold til elskere. Ektefellen skal få slippe å finne ut av det, og skal også slippe å få høre det fra noen andre. For det andre skal man prioritere ektefellen når begge deler ikke lar seg gjøre. Man dropper f.eks. ikke ferie med kona/mannen for å dra på ferie med elskerinnen/elskeren. I ting som virkelig betyr noe, er det kona/mannen som skal ha førsteprioritet.

Anonymous poster hash: 8fa6a...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør hun jo, og det er jo indirekte det samme de som kritiserer henne for å være "naiv" sier. Hun ofrer sin egen familiefremtid (han kommer selvsagt ikke til å forlate kona) for å være elskerinne for denne mannen. Altså ofrer hun seg selv for å gi ham og kona et bedre samliv. Det må da vel kunne kalles "en heroisk innsats", eller hva?

Anonymous poster hash: 8fa6a...ba9

I en vrangforestilt verden kalles dette en heroisk innsats.. Det er nok mye negativt som kan snus om til det positive med nok argumenter fra en side, uten å vektlegge alt det negative. TÅPELIG.

Anonymous poster hash: adab4...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I en vrangforestilt verden kalles dette en heroisk innsats.. Det er nok mye negativt som kan snus om til det positive med nok argumenter fra en side, uten å vektlegge alt det negative. TÅPELIG.

Anonymous poster hash: adab4...3b9

Fullstendig enig! Det eier jo ikke rot i virkeligheten, da det kun blir belyst fra en side.

//Sportsidiot

Endret av sportsidiot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at man faller for noen som er opptatt, en annen ting er å systematisk pisse på et annet menneske over tid..år. That`s what you`re doing, frøken. Sammen med denne mannen selvfølgelig.

Det er j... kjipt den dagen man finner ut at mannen/kona ikke har gjort annet enn å lyve de siste tre årene, det dere holder på med kan seriøst skade et annet menneske mer enn noen av dere evner å reflektere over. (evt. flere mennesker også, dersom det er barn inne i bildet).

Vær kvinne nok til å slippe denne andre kvinnen (kona) fri. Dere er latterlig feige begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den kule dama som alle menn innerst inne ønsker seg. Menn som ikke evner å takle hverdagen når den kommer, finner seg ofte en elskerinne.

Kona hans har en gang vært den som ga han det du kan tilføre hans ego nå.



Anonymous poster hash: 7042a...88a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...