Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort mot noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på skoletur, og delte rom med ei jeg ikke kom overens med.

Så klikket hun skikkelig på meg pga at wifien ikke funket. Kalte meg for alt mulig rart.

Så jeg brukte tannbørsten hennes til å rengjøre toalettet. Særlig under kanten, der gjerne alt mulig dritt setter seg fast.

She had it coming. Bitch. :-D

Anonymous poster hash: 79f98...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det slemmeste jeg har gjort, er å ha vært mindre snill med en tidligere venninne av meg. Jeg ble "tvunget" til å være med henne av lærerne på slutten av barneskolen og det fortsatte ut ungdomsskolen. Vi ble jo venner da, men en annen venninne av meg likte henne ikke så mye og så dum som jeg var, så var jeg med på å si et par stygge ting til henne ( vi mobbet henne ikke, men sa at vi ikke likte henne og ville ikke være med henne). Hun ble veldig lei seg, forståelig nok. Pluss at jeg skrev veldig stygge ting om henne. Så ja, jeg får veldig dårlig samvittighet når jeg tenker på det. Jeg var kanskje bare en tenåring, men jeg burde visst bedre.

"Vi mobbet henne ikke" ?

Tror du hun er enig i det?

Anonymous poster hash: d6474...c74

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi mobbet henne ikke" ?

Tror du hun er enig i det?

Anonymous poster hash: d6474...c74

Nettopp det jeg også bemerket meg. Ekskludering og utestenging er også mobbing.

Anonymous poster hash: 5c0e7...128

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre noe å bidra med i tråden jeg også :plystre:

Velger en jeg har dårlig samvittighet for.

Jeg var ikke en av de populære jentene da jeg gikk på ungdomsskolen. Var altfor usikker på meg selv. Men jeg var heller ikke en av de minst populære. Var kanskje litt midt på tréet, og "strevde" for å komme meg opp i rangstigen.

En dag skulle vi ha et hjemmeprosjekt, og vi ble delt i grupper. Kom da på gruppe med en venninne og den minst populære jenta i klassen. Jeg hadde sett hvordan de populære jentene behandlet henne, og trodde det var sånn jeg også måtte gjøre for å være populær.

Vi bestemte oss for å ha prosjektet hjemme hos meg, og at vi ikke likte Kari (la oss kalle henne det). Vi var iskald mot henne fra første sekund og skikkelig "mean girls". Da vi kom hjem til meg, fant vi ut at vi trengte noe vi ikke hadde. Vi sendte derfor Kari hjem til henne for å hente det. Hun hadde ikke lyst og mente at det ikke var nødvendig, men vi tvang henne siden vi ikke ville være sammen med henne.

Husker ikke helt hva vi gjorde da hun kom tilbake, men enten så låste vi henne ute, eller så hadde vi stukket av til den andre venninna mi sånn at Kari ikke kunne være sammen med oss.

Vi fikk kjeft hos læreren noen dager etter, som hadde fått beskjed hos jentas fosterforeldre at hun kom gråtende hjem og var utrøstelig. Fikk ikke noe dårlig samvittighet da. Bare tenkte at "åh, så teit hun der Kari er".

Nå når jeg tenker på det får jeg vondt i sjelen og kommer ikke over hvor kjipt hun måtte ha det. Stakkars jenta var et mobbeoffer og hadde ingen venner i klassen. Så kom hun på gruppe med to stykker som er mindre populære (og derfor bør være mer forståelsesfull over situasjonen hennes), og behandler henne helt grusomt!!

Dette er jo noen år siden nå, og er heldigvis blitt en bedre person.

For et par år siden sendte jeg henne et langt brev hvor jeg skrev hvor dust jeg var og at jeg unnskyldte meg. Har ikke fått noe respons, men håper det fikk henne til å innse litt at det var MEG det var noe galt med, og ikke henne som garantert er en supersøt og snill person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en gift mann i parets seng mens barnet deres var hjemme. Det skjedde ganske ofte mens konen jobbet kveldsvakt. Har hatt sex med ganske mange gifte menn når jeg tenker meg om.



Anonymous poster hash: efc15...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre noe å bidra med i tråden jeg også :plystre:

Velger en jeg har dårlig samvittighet for.

Jeg var ikke en av de populære jentene da jeg gikk på ungdomsskolen. Var altfor usikker på meg selv. Men jeg var heller ikke en av de minst populære. Var kanskje litt midt på tréet, og "strevde" for å komme meg opp i rangstigen.

En dag skulle vi ha et hjemmeprosjekt, og vi ble delt i grupper. Kom da på gruppe med en venninne og den minst populære jenta i klassen. Jeg hadde sett hvordan de populære jentene behandlet henne, og trodde det var sånn jeg også måtte gjøre for å være populær.

Vi bestemte oss for å ha prosjektet hjemme hos meg, og at vi ikke likte Kari (la oss kalle henne det). Vi var iskald mot henne fra første sekund og skikkelig "mean girls". Da vi kom hjem til meg, fant vi ut at vi trengte noe vi ikke hadde. Vi sendte derfor Kari hjem til henne for å hente det. Hun hadde ikke lyst og mente at det ikke var nødvendig, men vi tvang henne siden vi ikke ville være sammen med henne.

Husker ikke helt hva vi gjorde da hun kom tilbake, men enten så låste vi henne ute, eller så hadde vi stukket av til den andre venninna mi sånn at Kari ikke kunne være sammen med oss.

Vi fikk kjeft hos læreren noen dager etter, som hadde fått beskjed hos jentas fosterforeldre at hun kom gråtende hjem og var utrøstelig. Fikk ikke noe dårlig samvittighet da. Bare tenkte at "åh, så teit hun der Kari er".

Nå når jeg tenker på det får jeg vondt i sjelen og kommer ikke over hvor kjipt hun måtte ha det. Stakkars jenta var et mobbeoffer og hadde ingen venner i klassen. Så kom hun på gruppe med to stykker som er mindre populære (og derfor bør være mer forståelsesfull over situasjonen hennes), og behandler henne helt grusomt!!

Dette er jo noen år siden nå, og er heldigvis blitt en bedre person.

For et par år siden sendte jeg henne et langt brev hvor jeg skrev hvor dust jeg var og at jeg unnskyldte meg. Har ikke fått noe respons, men håper det fikk henne til å innse litt at det var MEG det var noe galt med, og ikke henne som garantert er en supersøt og snill person.

Så flott gjort av deg. Selv om det ikke endrer fortiden synes jeg at dette viser ansvar og medfølelse. :) Det er nok noe flere burde ha gjort.

Anonymous poster hash: 5c0e7...128

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det slemmeste jeg har gjort... På ungdomskolen var jeg nok en liten bitch til tider. Det var en gutt i klassen min som var skikkelig forelsket i meg, noe jeg lærte meg å utnytte. Vi hadde ikke lov til å gå på butikken i friminuttene for å kjøpe mat, men mange gjorde det likevel. Fikk alltid han gutten til å gå på butikken for meg og betale for varene mine. Sa alltid at jeg skulle betale han tilbake, men han ba meg aldri om pengene, så han fikk de heller aldri. Og jeg visste han ikke kom til å be om de, for han var jo forelsket i meg.

I tillegg delte jeg en veldig personlig hemmelighet om bestevenninna mi til noen andre, som igjen delte det videre og plutselig visste hele skolen det. Det hang over henne i flere år etterpå, og også den dag i dag hender det at noen nevner den hemmeligheten dersom navnet hennes kommer opp. Det har jeg sinnsykt dårlig samvittighet over. Vi er ikke venner i dag.



Anonymous poster hash: 8adda...6c6

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt og svar til dette.

Frk.K, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORTELL!

Jeg lover å ikke si det til noen :blomst:

(trenger inspirasjon!)

Hørte om noen som hadde en kultur på arbeidsplassen med mye pranks... Da sjefen var på ferie hadde de plantet karse i tastaturet på dataen hans :fnise:

Vell jobbet en plass jeg ikke kan spesifisere pga gjenkjennelse men det gikk over stokk og stein.

Majones under hjelmen, når en da blir varm blir det veldig fettete og man tror det er svette også smører man det over hele trynet. Også Skrudde vi opp kapselen på dusj hodet og hev inn et par tran tabletter og det er olje så det er ikke så alt for lett å få vekk den stanken heler,stakkars kar. Skrudde opp nattbord og hev inn et par vekker klokker, og skrudde igjen. Det var rene krigen.

Det endte opp med at vi måtte sjekke kjeledressen 10 minutter for å være sikker på at det ikke var noe som hadde gjort noe med den.

Også var den den gangen jeg ble invitert på en fest til en skikkelig sleip person, som jeg egentlig ikke hadde noe behov å gå til men jeg kom på at jeg kunne ha det litt gøy med han så jeg slengte meg på gjengen som skulle opp til han og tok med meg min standard seks pakning med pils også var det avgårde.

Men jeg hadde en liten ekstra overraskelse med og det var en liten sånn spray greie man kjøper på 17 mai som lukter kloakk og en duft spray som jeg kjøpte på internett fra usa som lukter sur/gammel reke men jeg hadde tatt av pakningen på en glade og puttet den på reke sprayen så nå var den kamuflert som glade frisk duft.

Så når fester begynte å nå toppen og folk var gode og brisen så jeg min sjangse til å entre toalettet og første spraye hele badet full av den kloakk sprayen jeg kjøpte på 17 mai ( holdt på å spy flere ganger under denne pranken) og deretter la jeg frem reke sprayen godt synlig på badet forkledd som glade godlukt så den var lett å få tak i når noen entret badet og drittlukten. Så gikk jeg rolig ut av toalettet og hjem.....

Endret av Mannin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på med en gutt, hadde holdt på i 3 mnd jeg var veldig usikker. Vi hadde ikke blitt enig om at vi var kjærester, da jeg hadde et mega tøft brudd bak meg med psykisk mishandling (mild for men tøft uansett). Jeg var som sagt usikker, da jeg hadde bursdag (noe han viste godt) sov jeg hos han. Han gratulerte meg ikke med dagen før etter en halv time med hinting fra min side etter vi sto opp pga han var så opptatt av sin nye bil han skulle få den dagen. Dette var min 25 årsdag så var en stor dag. På kvelden kunne han ikke treffe meg da han måtte vise frem bilen til venner. Og skjedde litt sånne ting så gjorde meg så usikker. Uansett han reiste på sjøen jeg var på fest. Jeg var på stedet eksen min bor og sendte melding egentlig for å forsikre meg at han ikke var der hvor jeg skulle. Han forsto jeg var på denne festen (liten plass og han hadde vært der tideligere på kvelden). Denne eksen klarte å snakke meg rundt og fulle meg ble med han hjem. Jeg fortalte ikke alt til han jeg holdt på med, bare at vi kysset. Men jeg ble med han hjem så dere kan tenke dere.

Jeg avsluttet med han andre av dårlig samvittighet og får den dag idag dårlig samvittighet når jeg snakker med han.

Anonymous poster hash: d8447...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden sendte jeg henne et langt brev hvor jeg skrev hvor dust jeg var og at jeg unnskyldte meg. Har ikke fått noe respons, men håper det fikk henne til å innse litt at det var MEG det var noe galt med, og ikke henne som garantert er en supersøt og snill person.

Bra gjort av deg, de fleste ville ikke gjort det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

harmløs, men fantastisk bra da :P

Jeg kom på en til!

Av og til når jeg er på offentlige toaletter (gjerne når det er kø, slik at jeg kan høre reaksjonen deres), så tegner jeg en bitteliten edderkopp med tusj på toalettpapiret. PRICELESS. Mange morsomme skrik der :fnise:

Hahahah, elsker det!

//Sportsidiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Den gangen jeg var barndomskjæreste med en person, men blånektet da jeg ble konfrontert av de kule vennene mine som gjorde narr av oss. Hard måte å dumpe noen på ass!

Endret av Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparket lillebroren min i balla en gang da vi var små. Min mor brukte alltid samtale i stedet for kjeft, men da eksploderte hun. Og han gråt så hjerteskjærende av smerter. Kommer ikke til å tilgi meg selv før han har fått barn og jeg vet at han ikke er steril.

Klikka på samboeren min for en filleting. Han var i kjempegodt humør pga noe som var gått i orden og jeg klikket (pga noe annet). Det endte med at han sa unnskyld og var helt gråtkvalt, og så måtte han gå for han skulle på jobb. Kjøpte blomster og kort til han og beklaget meg. Beklager meg fremdeles med jevne mellomrom, men han bare ler og sier at han har aldri tenkt over det i ettertid. Men det er den der gråtkvalte stemmen når han unnskyldte seg som jeg ikke klarer å glemme og å tilgi meg selv for. Om jeg skal unnskylde meg litt så var jeg alvorlig deprimert (sånn på grensen til innleggelse) uten at jeg selv skjønte hvor syk jeg var, og jeg var sinnsykt irritabel på den tiden.

Har sikkert gjort andre slemme ting og vært urettferdig, og sikker verre ting også, men disse to tingene husker jeg veldig godt.



Anonymous poster hash: 47dbe...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre noe å bidra med i tråden jeg også :plystre:

Velger en jeg har dårlig samvittighet for.

Jeg var ikke en av de populære jentene da jeg gikk på ungdomsskolen. Var altfor usikker på meg selv. Men jeg var heller ikke en av de minst populære. Var kanskje litt midt på tréet, og "strevde" for å komme meg opp i rangstigen.

En dag skulle vi ha et hjemmeprosjekt, og vi ble delt i grupper. Kom da på gruppe med en venninne og den minst populære jenta i klassen. Jeg hadde sett hvordan de populære jentene behandlet henne, og trodde det var sånn jeg også måtte gjøre for å være populær.

Vi bestemte oss for å ha prosjektet hjemme hos meg, og at vi ikke likte Kari (la oss kalle henne det). Vi var iskald mot henne fra første sekund og skikkelig "mean girls". Da vi kom hjem til meg, fant vi ut at vi trengte noe vi ikke hadde. Vi sendte derfor Kari hjem til henne for å hente det. Hun hadde ikke lyst og mente at det ikke var nødvendig, men vi tvang henne siden vi ikke ville være sammen med henne.

Husker ikke helt hva vi gjorde da hun kom tilbake, men enten så låste vi henne ute, eller så hadde vi stukket av til den andre venninna mi sånn at Kari ikke kunne være sammen med oss.

Vi fikk kjeft hos læreren noen dager etter, som hadde fått beskjed hos jentas fosterforeldre at hun kom gråtende hjem og var utrøstelig. Fikk ikke noe dårlig samvittighet da. Bare tenkte at "åh, så teit hun der Kari er".

Nå når jeg tenker på det får jeg vondt i sjelen og kommer ikke over hvor kjipt hun måtte ha det. Stakkars jenta var et mobbeoffer og hadde ingen venner i klassen. Så kom hun på gruppe med to stykker som er mindre populære (og derfor bør være mer forståelsesfull over situasjonen hennes), og behandler henne helt grusomt!!

Dette er jo noen år siden nå, og er heldigvis blitt en bedre person.

For et par år siden sendte jeg henne et langt brev hvor jeg skrev hvor dust jeg var og at jeg unnskyldte meg. Har ikke fått noe respons, men håper det fikk henne til å innse litt at det var MEG det var noe galt med, og ikke henne som garantert er en supersøt og snill person.

Uff :( Jenta var fosterbarn å hadde sikkert opplevd nok vondt.. Åsså måtte hun i tillegg møte en som deg... Stakars!

Anonymous poster hash: 3c734...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel ha vært i en periode da jeg var veldig deprimert, og jeg og samboer var ute. Da vi skulle hjem klikket jeg. Skrek og hylte, og var helt gal.

En annen gang sa jeg masse stygge ting til han, og glemmer aldri det blikket han gav meg :( Bare så hvor såret han ble.

Har unnskyldt meg og skjerpet meg etter det, men det sitter fortsatt i.

Anonymous poster hash: 231ed...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vell jobbet en plass jeg ikke kan spesifisere pga gjenkjennelse men det gikk over stokk og stein.

Majones under hjelmen, når en da blir varm blir det veldig fettete og man tror det er svette også smører man det over hele trynet. Også Skrudde vi opp kapselen på dusj hodet og hev inn et par tran tabletter og det er olje så det er ikke så alt for lett å få vekk den stanken heler,stakkars kar. Skrudde opp nattbord og hev inn et par vekker klokker, og skrudde igjen. Det var rene krigen.

Det endte opp med at vi måtte sjekke kjeledressen 10 minutter for å være sikker på at det ikke var noe som hadde gjort noe med den.

Også var den den gangen jeg ble invitert på en fest til en skikkelig sleip person, som jeg egentlig ikke hadde noe behov å gå til men jeg kom på at jeg kunne ha det litt gøy med han så jeg slengte meg på gjengen som skulle opp til han og tok med meg min standard seks pakning med pils også var det avgårde.

Men jeg hadde en liten ekstra overraskelse med og det var en liten sånn spray greie man kjøper på 17 mai som lukter kloakk og en duft spray som jeg kjøpte på internett fra usa som lukter sur/gammel reke men jeg hadde tatt av pakningen på en glade og puttet den på reke sprayen så nå var den kamuflert som glade frisk duft.

Så når fester begynte å nå toppen og folk var gode og brisen så jeg min sjangse til å entre toalettet og første spraye hele badet full av den kloakk sprayen jeg kjøpte på 17 mai ( holdt på å spy flere ganger under denne pranken) og deretter la jeg frem reke sprayen godt synlig på badet forkledd som glade godlukt så den var lett å få tak i når noen entret badet og drittlukten. Så gikk jeg rolig ut av toalettet og hjem.....

Hahaha! Så jævlig genialt.. Takk for mange gode tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg og venninna mi skulle gjøre noen pranks på eksen(vi var kjærester da) min.. han hadde nemlig prøvd å kødde litt med venninna mi ved å løpe inn på hybelen til henne midt på natta for å slenge fra seg en stinkbombe før han løp tilbake til meg og låste døra :laugh: Så neste dag skaffa jeg og hun sånn 20 stinkbomber til hans hybel, så vi putta inn i klesskapet hans, i sengen, på badet, i alle skap o.l imens han var på jobb :fnise: Når vi kom hjem senere den dagen så vi at vinduet var på vid gap og alt av klær var slengt ut på gangen i en stor haug :fnise:

Senere så skaffet vi et lydhorn og en ekkel kostymemaske, hvor venninna mi først lukket opp døren til hybelen hans forsiktig, og trykket på lydhornet alt hun kunne.. rett etterpå kom eksen min ut med pizza over hele seg..stakkaren skulle akkurat til å løfte en pizza fra esken når hun tutet :fnise: Da gjemte hun seg bak døra så når han kom ut så hoppa hun frem, og så kom det høyeste jentehylet jeg noen gang har hørt fra han :skratte:



Anonymous poster hash: 9f078...103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempeslem før, men jeg prøver å gjøre opp for det. Gjorde noe skikkelkg stygt mot ei venninne på barneskolen, så slemt at jeg ikke tør å skrive det som anonym engang.

Var skikkelig rampete hos mormor

Gikk ut på date med en eks av ei venninne (hun sa det var greit, men jeg burde ikke gjort det)

Hadde et hemmelig forhold til en fyr som var forelsket i meg. Da han sa det til vennene våre nektet jeg for det og løy.

Tror heldigvis ikke det er mer.

Anonymous poster hash: a7a86...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...