Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort mot noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende det finnes en slik tråd allerede, men jeg fant den ikke, så om den finnes er det bare å si ifra... uten å bli supersint på meg.

Det slemmeste jeg har gjort var å ha sex med en som venninnen min hadde crush på... mens hun lå og sov i samme seng...

Det er snart 10 år siden, og den dag i dag får jeg vondt i magen bare av å tenke på det. Prøver å unnskylde for meg selv at jeg var veldig ung, dum og trengte bekreftelse. Hun var veldig perfekt, og jeg var veldig sjalu på at hun ble så godt likt av andre gutter, men vet at det er overhodet ingen unnskyldning.

Utrolig nok er vi gode venner nå.

Må bare ta denne som anonym... skammer meg for mye til at jeg vil at noen skal vite brukernavnet mitt.



Anonymous poster hash: 5f996...793
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sleeve

Det slemmeste jeg har gjort var å si noe stygt til en av mine klassekamerater i 4/5 klassen. Husker ikke helt hva vedkommende hadde sagt til meg, men det gjorde at jeg sa noe forferdelig tilbake.

Måtte ut på gangen med læreren og si unnskyld til klassekameraten min og fikk melding hjem. Ingenting av det var fælt, men samvittigheten har vært forderdelig. Husker ikke at vi kranglet noe i ettertid av den dagen, og tror bare det ble glemt fra vedkommendes side ganske raskt. Vi var hvertfall videre venner de resterende årene på barne og ungdomsskolen.

Er 'venner' i dag og, eller vi prater jo hyggelig når vi støter på hverandre, men jeg får alltid dårlig samvittighet hver gang jeg ser vedkommende eller familien.

Tror de også ble ganske forferdet over hva jeg sa.

Kommer alltid til å ha en klump i magen for det jeg sa, selv om jeg var 9-10år.

Jeg visste godt at akkurat den setningen ville såre.

Endret av Sleeve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slemmeste jeg har gjort.. hmm. Den var vanskelig.

Ei jeg vet om er 25 år og jomfru, vi kranglet og hun sa mye slemt.

Hun løy om å ha hatt sex med en fyr, som hun ikke viste at jeg kjente. Men jeg viste at hun var flau over å aldri ha kysset eller hatt sex med noen, så jeg unnlot å fortelle hun om meg og han.
Men siden jeg var så såret så jeg sendte hun screenshot av en samtale med han fyren. Hvor han benektet det hele og gjorde narr av hun. For sannheten var.. han var med meg den dagen hun påsto å har hatt sex med han.

Hun ble flau, og vi snakket ikke på flere måneder.

Selv om at jeg viste hvorfor hun løy om det, og latet som at jeg trudde på det, så var det veldig slemt å buste hun i den løgnen, verre enn det faktumet at hun løy til meg.



Anonymous poster hash: 644f6...1f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ut fyllet i oreo kjeksene og fylt det opp med tannkrem og lukket de igjen og servert de i en bolle med intetanende orginal oreo kjeks på en restaurant der jeg jobbet. Priceless

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg gjorde, men fikk vite at en bekjent av meg hadde vasket doen med tannbørsten hennes. Gikk noen runder med meg selv før jeg konkluderte med at det var best å ikke si noe. Hadde jeg visst det samme dagen det skjedde, hadde jeg selvsagt sagt ifra, men hun hadde nå brukt denne tannbørsten i flere dager, så følte det beste var å la henne leve i uvisshet.

Selv sa jeg en gang til en i klassen at hun luktet vondt, og mange i klassen sa seg enig... Vi var vel i tolvårs-alderen.. Har tenkt mye på det i ettertid. Hun hadde sikkert bakteriell vaginose eller noe, og turte ikke gå til legen. Syntes forferdelig synd på henne.

Hm... andre slemme ting? Har sikkert gjort mye jeg ikke kommer på i farten... Hadde het sex med x-en min i sengen til lillesøsteren hans... og skiftet ikke sengetøy før hun la seg der.

Har egentlig blitt utsatt for mer og hørt om mer slemme ting enn jeg har gjort selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ut fyllet i oreo kjeksene og fylt det opp med tannkrem og lukket de igjen og servert de i en bolle med intetanende orginal oreo kjeks på en restaurant der jeg jobbet. Priceless

harmløs, men fantastisk bra da :P

Jeg kom på en til!

Av og til når jeg er på offentlige toaletter (gjerne når det er kø, slik at jeg kan høre reaksjonen deres), så tegner jeg en bitteliten edderkopp med tusj på toalettpapiret. PRICELESS. Mange morsomme skrik der :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

harmløs, men fantastisk bra da :P

Jeg kom på en til!

Av og til når jeg er på offentlige toaletter (gjerne når det er kø, slik at jeg kan høre reaksjonen deres), så tegner jeg en bitteliten edderkopp med tusj på toalettpapiret. PRICELESS. Mange morsomme skrik der :fnise:

Ja, jeg har en lite ondt geni levende inni meg. Jeg skal fortelle deg at det var ikke så harmløst når ungen holdt på å brekke seg da han satt tennene i min onskapsfulle oreo . Da følte jeg meg skikkelig ond. Men jeg er en nødvendig ondskap i en ellers så monoton værdag. Muhahah.

Jeg har faktisk gjort det samme, bare jeg lagde en liten edderkopp i hjørnet av toalettet på min andre tidligere jobb. Baker brun. Fikk selv litt sjokk vær gang jeg så den i øyekroken haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende det finnes en slik tråd allerede, men jeg fant den ikke, så om den finnes er det bare å si ifra... uten å bli supersint på meg.

Det slemmeste jeg har gjort var å ha sex med en som venninnen min hadde crush på... mens hun lå og sov i samme seng...

Det er snart 10 år siden, og den dag i dag får jeg vondt i magen bare av å tenke på det. Prøver å unnskylde for meg selv at jeg var veldig ung, dum og trengte bekreftelse. Hun var veldig perfekt, og jeg var veldig sjalu på at hun ble så godt likt av andre gutter, men vet at det er overhodet ingen unnskyldning.

Utrolig nok er vi gode venner nå.

Må bare ta denne som anonym... skammer meg for mye til at jeg vil at noen skal vite brukernavnet mitt.

Anonymous poster hash: 5f996...793

Slemmeste jeg har gjort?

I tenårene varcdet en jente som var hodestups forelsket i meg. Vi fikk kontakt via sms først(vi gikk på samme skole) så prata vi mye. Sneik oss ut fra timen og satt å prata i lange stunder. Ga henne falske forhåpninger gang på gang for så å plutselig være skikkelig drittsekk. Hadde nok drama i livet mitt pga mye mas og kjeft i familien (moren min og mine 2 eldre søsken) så jeg trengte ikke enda en jente i livet mitt. (ja trodde alle jenter var sånn) så jeg gikk hele ungdomstiden min uten kjæreste.. Angrer fortsatt den dag i dag for alt jeg sa til henne :/

Men det desidert slemmeste? Må ha vært når jeg gjorde kjæresten min gravid og hvor mye smerter hun haddecunder fødselen. Enda godt hun ikke husker noe av det! Positive med denne er at vår kjærlighet er nå enda sterkere 😂

Anonymous poster hash: a758b...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ut fyllet i oreo kjeksene og fylt det opp med tannkrem og lukket de igjen og servert de i en bolle med intetanende orginal oreo kjeks på en restaurant der jeg jobbet. Priceless

Min type humor dette :skratte:

Anonymous poster hash: 35799...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg ikke liker satt å spiste rett foran meg.. også så jeg at det var et langt hår på gaffelen (oppå maten), og jeg sa ingenting. Jeg lot hun spise det håret.

Det var så ekkelt å se på.. så det er kanskje det slemmeste jeg har gjort mot noen.



Anonymous poster hash: 644f6...1f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min type humor dette :skratte:

Anonymous poster hash: 35799...323

Min også, godter meg skikkelig av slike " harmløse" små pranks jeg utfører. Ingen vet hvem som gjør det men jeg ler godt hver gang jeg tenker på de.

Har mange slike artige ting jeg har gjort opp gjennom. Forteller det ikke til en sjel, bare utfører oppdraget og godter meg for meg selv i det stille.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også, godter meg skikkelig av slike " harmløse" små pranks jeg utfører. Ingen vet hvem som gjør det men jeg ler godt hver gang jeg tenker på de.

Har mange slike artige ting jeg har gjort opp gjennom. Forteller det ikke til en sjel, bare utfører oppdraget og godter meg for meg selv i det stille.....

FORTELL!

Jeg lover å ikke si det til noen :blomst:

(trenger inspirasjon!)

Hørte om noen som hadde en kultur på arbeidsplassen med mye pranks... Da sjefen var på ferie hadde de plantet karse i tastaturet på dataen hans :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mine bestevenner gjorde rampestreker i nabolaget, da vi var små. Noe jeg kommer på i farta:

Det var en kald vinterdag, og det var blitt mørkt ute. Så gikk vi ut med masse tynt sytråd og festet trådene på stolpen som lå på høyre siden og på gjerdet som lå på venstre side, og så stolpen og så gjerdet osv osv. Så gjemte vi oss. Plutselig kom et pizzabud, for noen under meg hadde visst bestilt pizza. Pizzabudet satte seg fast, og han ble jammen meg ikke glad. Han så oss ikke da. Men så klarte en nabo av meg også gå i fella, og hun ble fly forbannet. Vi var kjent for rampestreker, så hun visste at det var oss 🙈

En annen dag blandet vi inn masse rart av mat vi fant på kjøkkenet hos meg og lagde en miks som så ut som bæsj, og heiv sånne "bæsjeklumper" i nabolaget. Da jeg gikk til og fra skolen og gikk forbi "bæsjen" så ble jeg veldig dårlig, for det så veldig kvalmende ut. 😫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det slemmeste jeg har gjort, er å ha vært mindre snill med en tidligere venninne av meg. Jeg ble "tvunget" til å være med henne av lærerne på slutten av barneskolen og det fortsatte ut ungdomsskolen. Vi ble jo venner da, men en annen venninne av meg likte henne ikke så mye og så dum som jeg var, så var jeg med på å si et par stygge ting til henne ( vi mobbet henne ikke, men sa at vi ikke likte henne og ville ikke være med henne). Hun ble veldig lei seg, forståelig nok. Pluss at jeg skrev veldig stygge ting om henne. Så ja, jeg får veldig dårlig samvittighet når jeg tenker på det. Jeg var kanskje bare en tenåring, men jeg burde visst bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slemmeste jeg har gjort er å rote med andre jenters kjærester.

Anonymous poster hash: 5b235...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg ødela skulebøkene til ein eg ikkje likte.

det var ein fyr som irriterte meg som satt på ein stol. Til slutt blei eg så irritert at eg dytta til han slik at stolen fall og han slo haudet i golvet.

Eg kasta ein stein i auget til den samme fyren.

Eg knuste brillene til ein anna fyr med vilje.

Når eg og venninna min var små, var hobbien våras å plage dei eldre folka når dei spelte fotball. Så vi tok ballen fra dei, og sprang fra dei. Skreik ut mange stygge ting og fekk dei til å bli forbanna. Dritartigt!

Spredde rykte om at ein fyr i klassa over meg hadde adhd.

Slo ned ein fyr eg ikkje kan fordra.

Drog stolen vekk fra ei jente som skulle sette seg. Ho har ryggproblemer den dag i dag, og det var sikkert 6 år sida. Det var heller ikkje meininga, for eg såg ho ikkje.

Spente bein på den samme fyren eg slo ned, slik at han tryna og slo ut 2 tenner.

Kasta ein vassballong på ein fyr og den sprakk på fanget hans, slik at det såg ut som han hadde pissa på seg.

Kasta eit egg i hodet på ei venninne av meg. Den sprakk.

Sparka kompisen til broren min i ballane.

Åt(Ja, åt) barbiedukkene til søstera mi.

Lugga ei jente så hardt at ho mista ein del hår.

Fraus ut ei jente fra gjengen.

Sendte snap til ei venninne eg ikkje liker, at kjæresten honnas hadde kyssa venninna mi. Dei slo opp, men blei sammen igjen.

Var mellom 1-14 år da dette skjedde. Satans unge 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slemmeste jeg har gjort er å stjele bryllupsinvitasjonene fra ei venninne hun skulle sende et par jeg fant helt forferdelig usympatiske og ekle.

De ble helt knust dagen bryllupet sto, og ringte min venninne på bryllupsdagen, skjelte henne ut, og selv for hennes forsikring om at hun hadde tenkt på dem og sendt dem, trodde de ikke noe på det.

Venninnen min gråt og gråt, og jeg innså at det jeg i et egoistisk øyeblikk hadde gjort, fikk følger for henne.

Men sa ikke noe da, sa det en måned etterpå. Ble tilgitt.

Siden fikk vi vite at dette paret hadde forsøkt få hennes mann fra å gifte seg med henne, da de sa hun ikke var "konemateriale", pluss noen andre stygge kommentarer. Så litt flaks hadde jeg, men skulle ikke ødelagt for min venn på hennes dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med kjæresten til en bekjent, flere ganger..Det som skremte meg mest etterpå var at jeg ikke hadde dårlig samvittighet. Nå flere år etter på forstår jeg ikke at kunne gjøre noe så ondskapsfullt, men der og da brydde jeg meg ikke i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 5ef79...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har vært såret, så har jeg vært slem, men det har mer vært å tatt igjen, bare på en verre måte ;)

Har også vært litt ekkel med en på barneskolen, men jeg forstod ikke omfanget av det før læreren pratet med oss. Gjorde aldri noe mot denne personen igjen.

Anonymous poster hash: 1bfcb...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...