Gå til innhold

"20 år og kjæresteløs!"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svar "Hvorfor skal jeg få meg fast kjæreste når jeg kan knulle rundt uten?" - Tenker hun holder kjeft da ;)



Anonymous poster hash: be002...e42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kanskje en tankeløs kommentar fra moren din, eller at det er noe "alle" bare sier, eller at hun "tøffet" seg litt overfor vennene.

Ikke stress med å få kjæreste, da ender du bare opp med den første og beste. Slapp av omkring det, da blir det lettere. Du virker som en smart jente, og finner nok noen du er komfortabel med snart. En som er snill og glad i deg.

Neste gang kan du si til moren din at du går for kvalitet, ikke kvantitet.



Anonymous poster hash: 46b05...35e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moren din vil ha barnebarn så hun ikke skal kjede seg? Du har fortsatt 10 år på deg. Dårlig oppførsel av moren din

Anonymous poster hash: aa214...5b9

Har ikke 10 år på seg til å finne seg en mann som kan være far til ungen nei. Man skal helst ha vært sammen endel år før man går til det skrittet.

Anonymous poster hash: f68f6...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubetenksomt og teit sagt av moren din! Kjæreste er absolutt ikke noe å stresse med mener jeg. Kanskje om man har bikket 35 og veldig gjerne vil ha barn. Men ellers? Nei.
Jeg var forøvrig 21 år selv før jeg fikk min første kjæreste og kan ikke akkurat si jeg stresset med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skikkelig teit av moren din å si, du er fortsatt veldig ung og jeg vil faktisk ANBEFALE deg å være singel mens du fortsatt er ung. Det blir tidsnok kjæreste og den slags, og da kommer du til å være takknemlig for den tiden du var ung og fri :)

Når det er sagt, så skjønner jeg på en måte foreldrene dine. Da de var på din alder var det normalt å etablere seg med familie og alt, og det er ikke alltid like lett for den generasjonen å forstå at ting er veldig annerledes nå.

Anonymous poster hash: 8667a...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD, dette er som å lese om seg selv! Jeg er like gammel som deg (19, blir 20 snart) og har aldri vært i et ordentlig forhold. Har holdt på med folk og er ikke jomfru, men har ikke ONS og sånn til vanlig. Og opplevde en "hendelse" med min mor nå nylig, men det var kanskje hakket verre en kommentaren fra moren din. Det som skjedde var at moren min hadde snakket med pappa (FLAUT, de er skilt btw) og uttrykt bekymring (WTF) over at jeg aldri hadde hatt kjæreste. Pappa fortalte det til meg (han synes at det var unødvendig og noe som var helt opp til meg selv) og jeg tok dette opp med henne fordi helt ærlig synes jeg sånn oppførsel er heeeelt bak mål. Og da argumenterte hun med at mange av venninnene mine hadde kjærester og noen hadde allerede sin andre kjæreste og blablabla. Jeg liker å være singel, tro det eller ei, selv om det kanskje ikke er sosialt akseptert og si det... HVORFOR skal jeg være sammen med noen bare for å kunne si at jeg er i et forhold? Jeg har ikke møtt noen jeg "klikker" såpass med at jeg ønsker å innlede et forhold med vedkommende. Følte meg serriøst ydmyket og flau......



Anonymous poster hash: 261ff...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var 19 år fortalte jeg alle rundt meg at jeg ikke skulle ha noe kjæreste før jeg var rund 25 år gammel. Da slapp jeg maset. Jeg møtte min nåværende samboer noen måneder etterpå, ble ledd litt av da, men man kan ikke akkurat bestemme når man skal møte drømmemannen. :)

Anonymous poster hash: edd40...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, men var i forhold fra 6 år til 16år. og da jeg begynte på VGS bestemte jeg meg for å ta en pause. Og jeg elsker friheten, så stresser ikke :fnise:

Anonymous poster hash: 07e9f...308

Oi. Er ikke alle som kan si de har vært i et forhold 2/3 av livet som 16åring :laugh:

//Sportsidiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95

Oi. Er ikke alle som kan si de har vært i et forhold 2/3 av livet som 16åring :laugh:

//Sportsidiot

Haha, jeg stusser også på denne :L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar så langt!! :)



Anonymous poster hash: 9b471...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva mener din mor er alternativet? Skal du bare ta den første og beste som melder interesse, drite fullstendig i om du faktisk liker vedkommende, så lenge du er sammen med noen? :P

Slapp av. Nyt livet, du får deg fortnok kjæreste. Det er da virkelig ingenting å stresse med i en alder av 19..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med å få kjæreste. Veldig dum kommentar fra moren din.

Jeg fikk min første kjærest da jeg var tjue, og vi er fortsatt sammen nesten ti år senere. Følte på det samme som deg da jeg var 19, men er veldig glad jeg ikke ble sammen med noen bare for å ha kjæreste. Mye bedre å vente til man møter noen man virkelig liker :)

Anonymous poster hash: 16257...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med å få kjæreste. Veldig dum kommentar fra moren din.

Jeg fikk min første kjærest da jeg var tjue, og vi er fortsatt sammen nesten ti år senere. Følte på det samme som deg da jeg var 19, men er veldig glad jeg ikke ble sammen med noen bare for å ha kjæreste. Mye bedre å vente til man møter noen man virkelig liker :)

Anonymous poster hash: 16257...480

Takk for svar! Veldig glad for å høre :)

ts

Anonymous poster hash: 9b471...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest studenten95

Ikke stress med å få kjæreste. Veldig dum kommentar fra moren din.

Jeg fikk min første kjærest da jeg var tjue, og vi er fortsatt sammen nesten ti år senere. Følte på det samme som deg da jeg var 19, men er veldig glad jeg ikke ble sammen med noen bare for å ha kjæreste. Mye bedre å vente til man møter noen man virkelig liker :)

Anonymous poster hash: 16257...480

(y) fint å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Begynner å bli på tide, hehe".... En kommentar jeg fikk fra min mor nettopp. Hun hadde besøk av noen voksne, og det ble snakk om jeg og min søster ikke hadde kjærester. Jeg satt i rommet ved siden av dem, og hun kikket inn til meg og sa dette.

Jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste over tid (blir 20 dette året, er fortsatt nitten ;) ), men det vil ikke si at jeg er helt uten erfaring. (Dvs. jeg har hatt flørter, og holdt på med noen over lengst noen måneder.)

Likevel: Jeg kjenner dette begynner å stresse meg nå, pga. av forventninger utenfra. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg kjæreste, men synes jeg har et veldig innholdsrikt liv uten også, og er egentlig ikke bekymret. ( Studerer et tungt studie, trener, er med venner osv.) Har dessuten ganske god selvtilitt for utseende mitt, og får mye oppmerksomhet, men det klaffer liksom aldri helt! Og jeg merker at det som først og fremst stresser meg er hva ANDRE tenker om at jeg ikke har kjæreste! Dette stresset dukker opp når det blir snakk om sånt i familien. Er så lei av spørsmål!! Jeg får lyst til å rope ut: Nei, jeg har ikke kjæreste, men det betyr ikke at det er mangel på oppmerksomhet, eller at jeg ikke har noen i kikkerten! (Men dette blir selvsagt for dumt å si.)

Den kommentaren som mor kom med i sted stakk så utrolig! Merket humøret mitt bare sank ca. 15 hakk! (Bor ikke hjemme, men er hjemme og leser til eksamen nå.)

Flere som er i samme båt?

takk!

Anonymous poster hash: 8deb0...920

Hei, ikke stress. Jeg var i samme situasjon som deg helt til jeg var 27 år. Så fant jeg den kjæresten jeg viste jeg ville dele livet med.

Det er helt andre tider nå, og man er ungdom til man er 40 og man skal ikke nødvendigvis stifte familie og ha kjæreste i så tidlig alder. Jeg husker jeg innimellom var deppet over ikke å ha kjæreste. Men ser jeg tilbake nå, så er jeg så glad for at jeg hadde et fritt liv og kunne gjøre som jeg ville i ungdomstiden min.

Gjør alt du vil gjøre for deg selv. Skaff deg utdanning, jobb. Gjør akkurat hva du vil fordi du er fri og ikke har noen som kan "hindre" deg i noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, ikke stress. Jeg var i samme situasjon som deg helt til jeg var 27 år. Så fant jeg den kjæresten jeg viste jeg ville dele livet med.

Det er helt andre tider nå, og man er ungdom til man er 40 og man skal ikke nødvendigvis stifte familie og ha kjæreste i så tidlig alder. Jeg husker jeg innimellom var deppet over ikke å ha kjæreste. Men ser jeg tilbake nå, så er jeg så glad for at jeg hadde et fritt liv og kunne gjøre som jeg ville i ungdomstiden min.

Gjør alt du vil gjøre for deg selv. Skaff deg utdanning, jobb. Gjør akkurat hva du vil fordi du er fri og ikke har noen som kan "hindre" deg i noe.

Fint å høre!!

ts

Anonymous poster hash: 9b471...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey. Jeg var også sammen med en fyr fra jeg var 8 (tror jeg) til jeg fylte 16. (Så jeg synes ikke det er rart at hun lenger fremme var sammen med en fra 6-16.) Har vært singel og nytt livet siden mitt forhold tok slutt, men jeg merker på presset til TS. Jeg er 23 og merker det er forventninger til kjæreste i min krets og. Men er ikke vits i å stresse, TS, vi finner nok de riktige når tiden er inne 😊

Endret av Trampe23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, mamma har mast etter barnebarn siden jeg var fjorten.. Mødre.. Ikke bry deg.

Er like gammel som deg og sitter egentlig å føler det er jeg som er "unormal" som har kjæreste og samboer i en alder av snart 20. Flere av venninnene mine bor hjemme fortsatt eller på hybler om de studerer, har en liten deltidsjobb og drar på byen hver helg, og er singel. det er det jeg ser på som en typisk nettopp-fylt-20-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...